uh ja dat klopt jouw oma....quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus tegenwoordig heet dat knuffelen?
Maar jouw mams, dat is dus mijn oma?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef kwaakvaak het volgende:
to be anounced perhaps?
Of speciaal voor ons, Tis Bij Anouk
Ooh, verkeerd begrepenquote:
Hmm er is ook wel een goede hardstyle dj die T.B.A. heetquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
to be anounced perhaps?
Of speciaal voor ons, Tis Bij Anouk
Graties. Waarom denk je dat ik er was?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Sinceria het volgende:
Hoe zit dat met dat Parkpop eigenlijk? Moet je kaartjes reserveren? Hoe duur is het? Ik kan het zo snel niet vinden op de site.
Hey marmotjequote:
hmz, ik trek alvast mijn sportschoenen aanquote:
Parkpop is gratisquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Sinceria het volgende:
Hoe zit dat met dat Parkpop eigenlijk? Moet je kaartjes reserveren? Hoe duur is het? Ik kan het zo snel niet vinden op de site.
Volgens mij is dat gewoon gratisquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Sinceria het volgende:
prrrrrr... (marmotje spint)quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hey marmotje![]()
Ik heb heerlijk geslapen! (antwoord op je andere post)
waarom een wake up light? jij wordt wakker wanneer de zon allang op is![]()
[..]
hmz, ik trek alvast mijn sportschoenen aan
Alweer van het ziekenhuis?quote:
Met ons?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef Sinceria het volgende:
Wat fijn dat het gratis is.Dan ga ik er wel heen denk ik zo.
Ja, ze hebben alleen gekekenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Alweer van het ziekenhuis?
snel...
Nee, ik vind hem echt vreselijk. Niet als persoon, wel als artiest. En dan met name dat brabant nummerquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Guus en veel bier zijn een prima combi. Hij moet alleen die duffe luisterliedjes thuis laten liggen en gewoon 30 minuten lang " 't dondert en 't bliksemt " spelen en klaar...
Is gratis ja, en de laatste keren mocht je geen eigen voer mee het park in zuelen, maar ik mocht wel dikke fotomeuk mee nemen wat anders bij concerten verboden is mee te brengen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
parkpop kost niks daar moet je gewoon heen gaan.....
ben er zelf al ehhhh 13 jaar niet geweest dus ik weet er verder niks van....
Ja, JB en Ado iig. Wie nog meer mensen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Even een newbievraagje...
Zijn in dit topic eigenlijk al eens stellen ontstaan?
Oh leuk is dat dus je weet nog niks meer?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ze hebben alleen gekeken
Ik mag 17 juni terug
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Even een newbievraagje...
Zijn in dit topic eigenlijk al eens stellen ontstaan?
Of rommelstelletjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, JB en Ado iig. Wie nog meer mensen?
En een aantal tijdelijke stelletjes ook geloof ik
Ze gaat de 17e een andere weghalenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh leuk is dat dus je weet nog niks meer?
Tijdelijke stelletjes... vertel!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat dacht je van kwaak en murm?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
jij maar jij houdt ook niet van brabanders he, als ware 020 persoon. Buiten de stadsmuren van 020 begint de negorijquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem echt vreselijk. Niet als persoon, wel als artiest. En dan met name dat brabant nummer
Ow, leuke stem had je murm. Je klonk veel volwassener dan ik had voorgesteld
Ik heb anderhalf jaar geknoeid met een brabo uit boxtel. Ik heb mijn best gedaan voor de integratie hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij maar jij houdt ook niet van brabanders he, als ware 020 persoon. Buiten de stadsmuren van 020 begint de negorij
Ach we houden het er maar op dat je je lijstje niet bij de hand hadquote:
Oké, uit voorzorg dan denk ikquote:
Het geeft niet. 020 roeleert. De rest is bijzaak.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar geknoeid met een brabo uit boxtel. Ik heb mijn best gedaan voor de integratie hoor
Fijne dag auto!!!quote:
Dag fiets!quote:
hihi en jij klonk heel liefquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem echt vreselijk. Niet als persoon, wel als artiest. En dan met name dat brabant nummer
Ow, leuke stem had je murm. Je klonk veel volwassener dan ik had voorgesteld
Er hebben heel wat mensen elkaar even uitgeprobeerd en daar hopelijk veel lol mee gehad hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Tijdelijke stelletjes... vertel!![]()
Als je het zo zegt, dan klinkt het best liefquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er hebben heel wat mensen elkaar even uitgeprobeerd en daar hopelijk veel lol mee gehad hier
quote:
Dank jullie welquote:
Boxtel is slechts 2 stappen verwijderd van Helmond.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar geknoeid met een brabo uit boxtel. Ik heb mijn best gedaan voor de integratie hoor
Hmm zoals met speelgoed, even proberen niet goed geld terug?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er hebben heel wat mensen elkaar even uitgeprobeerd en daar hopelijk veel lol mee gehad hier
Dat klinkt als een doorgeefluik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms was dat ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat klinkt als een doorgeefluik.
Mooi verwoordquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
je hoeft het niet te doen met iemand van singles hoor..... er zijn er wel meer die niet onderling rotzooienquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
![]()
[..]
Ik denk niet dat het iets voor mij is. Waar moet je je afmelden?
Gelukkig. Dan kom ik niet voor verrassingen te staan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je hoeft het niet te doen met iemand van singles hoor..... er zijn er wel meer die niet onderling rotzooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |