Het is een pad langs het stadion en supporterscafe naar de ingang. Zal er donderdag wel een foto van maken. Ofniet. Kan ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk is het zo'n pad van heb-ik-jou-daar waar alle achtertuintjes aan grenzen en waar iedereen met de fiets doorheen moet om ze in de schuur te zetten ofzo. Dan klinkt een laan ook gelijk zo pompeus.
Overigens vind ik Wilfred Bouma nog meer op Shrek lijken dan Martin Jol, maar dat terzijde.
Alvast bedankt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is een pad langs het stadion en supporterscafe naar de ingang. Zal er donderdag wel een foto van maken. Ofniet. Kan ook.
* Checkt fobo. en jazeker hij is jarig..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Houniet het volgende:
Volgens mijn bron is HeinekenAFCA vandaag jarig. Kan iemand dit bevestigen?
Klopt ja, Congratz S.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Houniet het volgende:
Volgens mijn bron is HeinekenAFCA vandaag jarig. Kan iemand dit bevestigen?
Idd genoeg hollywood celebs doen ook an die zooi, heel veel celebs eigenlijk.. niks bijzonders.. wel een dikke hype trouwens dat twitter.. volg het niet ofsow..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
In Sportweek stond ook al een kort stukje. Al doet VI wel een beetje overdreven. Ik heb mensen wel vanaf vreemdere plekken dan hotelkamers of achterbanken op de taxi zien twitteren. Zo gaat dat nu eenmaal met mobiel internet.
Ze houden gewoon ongelooflijk veel van piemols in de familie Jol.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze houden gewoon ongelooflijk veel van piemols in de familie Jol.
Cock Jol, Dick Jol en ik noem de mijne altijd Martin dus dat klopt opzich ook wel.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze houden gewoon ongelooflijk veel van piemols in de familie Jol.
Cock Jol, Dick Jol en ik noem de mijne altijd Martin dus dat klopt opzich ook wel.
Nou, dat gaat dan nog een lange voorbereiding wordenquote:''Jol is een vakman,'' oordeelt Marcel Brands. De huidige technisch directeur van AZ werkte bij RKC als technisch directeur met Jol samen. ''Hij is tactisch sterk, kan spelers goed voorbereiden op wedstrijden en hij is goed in de omgang met jonge spelers. Hij is geen trainer die zoals Co Adriaanse vol op de aanval speelt, hij denkt meer vanuit een goede organisatie. Jol wil het eerst achterin goed hebben staan.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |