Waar moet die spelen? voor een 4-4-2 wat hij zo goed als zeker gaat spelen is daar geen ruimte voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef N.i.c.k het volgende:
nu moet er nog 1 gebed vehoord worden: geen Elia !
Opvallend toch dat hij alsnog gepolst is.quote:Arveladze blijft bij AZ ondanks interesse Ajax
Geschreven op woensdag, 27 mei om 08:01
Shota Arveladze heeft besloten zijn contract bij AZ uit te dienen, zo meldt De Telegraaf. Ajax polste de assistent-trainer, die daardoor aan het twijfelen sloeg. Na een telefonisch gesprek met Ronald Koeman, de opvolger van Louis van Gaal bij AZ, besloot de Georgiër om zijn nog één jaar doorlopende verbintenis na te komen. In eerste instantie werd de Georgiër gepolst voor het assistentschap onder Morten Olsen. Na een gesprek tussen Ajax en de huidige bondscoach van Denemarken werd al snel duidelijk dat de komst van de Deen geen optie was. Desondanks wilde de Amsterdamse club dat Arveladze samen met John van 't Schip assistent moest worden van de nieuwe hoofdtrainer, die sinds dinsdag naar de naam van Martin Jol luistert.
Het is nog onduidelijk welke assistenten Jol onder zijn hoede krijgt. Volgens diverse media wordt Danny Blind, momenteel technisch manager van Ajax, zijn rechterhand samen met Van 't Schip. Broer Cock, als zogenaamde personal assistent, en conditietrainer Michael Lindeman van Hamburger SV zouden overkomen van HSV. Voor Rob Witschge wordt waarschijnlijk een functie bij Jong Ajax geregeld.
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij géén Elia zegt....quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waar moet die spelen? voor een 4-4-2 wat hij zo goed als zeker gaat spelen is daar geen ruimte voor
Geen Elia? Mooiquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij géén Elia zegt....
Koopjequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft Ajax trouwens een miljoen betaald als afkoopsom.
Idd, zijn komt is geen prioriteit en het is belachelijk om daar weer 10 miljoen voor neer te leggen. Ze kunnen beter het middenveld versterken en er een verdediger bij halen.quote:
Leo gaat toch weg? En zeker dat als je Elia nu koopt voor 9 miljoen dat je hem volgend seizoen of het seizoen daarna voor 25 miljoen kan verkopen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, zijn komt is geen prioriteit en het is belachelijk om daar weer 10 miljoen voor neer te leggen. Ze kunnen beter het middenveld versterken en er een verdediger bij halen.
Heb al meerdere malen gelezen dat Advocaat ook is gepolst, maar is dat serieus waar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die jol niks vonden
of de beste oplossing
jol is gewoon de allerbeste keus. als ik als ad van ajax had geweten dat jol geinteresseerd was had ik niet olsen, rijkaard, advocaat benaderd, maar een keuze gemaakt tussen jol en adriaanse
Leo had een hele andere rol. Ik denk niet dat Elia wil fungeren als subersub. Bovendien weet ik helemaal niet of Leo weggaat, die 0-1 in Hamburg is natuurlijk wel blijven hangen bij Jolquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Leo gaat toch weg? En zeker dat als je Elia nu koopt voor 9 miljoen dat je hem volgend seizoen of het seizoen daarna voor 25 miljoen kan verkopen.
Op die manier krijg je natuurlijk nooit automatismen. Kijk naar vorig seizoen, iedere keer een andere tactiek en een ander systeem en op geen enkel moment continuïteit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Vraag me af wat er nou gaat gebeuren binnen Ajax. Het hele jeugdsysteem is afgesteld op de Ajax-stijl (4-3-3 dus), en dan gaat het eerste opeens vast 4-4-2 spelen.Lijkt mij het beste als ze geen vast systeem nemen en gewoon het systeem op de naderende westrijd aanpassen.
Daar ben ik anders niet zo zeker vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En zeker dat als je Elia nu koopt voor 9 miljoen dat je hem volgend seizoen of het seizoen daarna voor 25 miljoen kan verkopen.
Elia is nu al beter dan Babel en die verkochten we voor 19 miljoen. Let maar op Elia wordt de vaste man achter Robben in het NL elftal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar ben ik anders niet zo zeker van.
Dan niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef sjimz het volgende:
Elia mag zeker wel komen alleen niet voor die 10 miljoen.
Dat zei meer iets over Liverpool vind ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Elia is nu al beter dan Babel en die verkochten we voor 19 miljoen.
Dat is wel normaal toch. Je kijkt of hij interesse heeft. Voor het geval Jol niet doorgaat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef toma het volgende:
[..]
Opvallend toch dat hij alsnog gepolst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |