ts heeft al flink wat keren de aarde rond gereden, doet niet aan bumperkleven, alcohol drinken en rijden, afsnijden en ander asociaal rijgedrag.quote:
En zie hier de oorzaak van je probleem.quote:gaat ineens mijn voorkant slippen (nieuwe bandjes).
Volgens mij duurde het gewoon een uur voordat je tot stil stondquote:gaat ineens mijn voorkant slippen (nieuwe bandjes). was een bocht naar links, en mijn auto ging naar de vangrail (rechts), dus ik trok mijn stuur naar links, trok mijn auto recht maar er kwam een tegenligger aan. dus ik gooi mijn stuur om naar rechts om die te ontwijken, en direct erna naar links, alleen mijn achterkant begon te slippen, waardoor ik met 30 recht de vangrail in ging.
dat weet jij, leg dat eens uit aan de garage? ik had geen profiel meer over,en had nieuwe bandjes nodig. kom je er nu meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:21 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
En zie hier de oorzaak van je probleem.
Beste banden altijd achter om overstuur te voorkomen. Beste banden voor = grip. Slechte banden achter = geen grip. Voorkant wel grip, achterkant geen grip = overstuur = slippen.
naja van 30 naar 0 was binnen een honderste secondequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:21 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Volgens mij duurde het gewoon een uur voordat je tot stil stond
en ik reageer op jouw en er staat een reclame van parship.nl bij. wil je me soms wat vertellen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef switchboy het volgende:
Wel naar dat er meteen een autoscout advertentie bijstaat
Klinkt als te snel sturen. TS had beter een beetje gas bij kunnen geven zodat de voorwielen weer gingen doen wat ze moesten doen. Maarja, de beste stuurlui zitten tegenwoordig achter de laptop en achteraf kijk je een koe in de kont . . . Wees blij dat hij totalloss is want z'n inruilwaarde is nihil als swift . ..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:22 schreef zeemonster het volgende:
Dan moet je toch iets vreemds gedaan hebben met je stuur.. onoplettendheid je koppeling ingetrapt? Anyhow , 26 mei is een kutdag voor jou. Jammer TS.
Domweg beste bandjes voorop leggen is echt de grootste mythe in autobandenland. Bijna niemand denkt logisch en begrijpt niet waarom dit zou moeten. Ik kan er niks aan doen, tis nu eenmaal zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
dat weet jij, leg dat eens uit aan de garage? ik had geen profiel meer over,en had nieuwe bandjes nodig. kom je er nu mee
p.s. voorbandjes net nieuw, achterbandjes jaar oud.
blij met totalloss? absoluut niet!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Klinkt als te snel sturen. TS had beter een beetje gas bij kunnen geven zodat de voorwielen weer gingen doen wat ze moesten doen. Maarja, de beste stuurlui zitten tegenwoordig achter de laptop en achteraf kijk je een koe in de kont . . . Wees blij dat hij totalloss is want z'n inruilwaarde is nihil als swift . ..
Bij mij staat win een racedag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:25 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
en ik reageer op jouw en er staat een reclame van parship.nl bij. wil je me soms wat vertellen?
huh?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:35 schreef flipp. het volgende:
[..]
Bij mij staat win een racedag.
Maar anyway de auto staat in Rhoon?
ff wachten nog, binnenkort zijn ze standaard 800 euro waard als je ze aanbied op de sloop terwijl ze slecht voor het millieu zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:32 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
blij met totalloss? absoluut niet!!!!
liever een inruilwaarde van 100 euro, want nu heb ik dus niets!
en het hele gedoe van sturen en tegenligger ontwijken duurde max 2 seconde. leuk dat je nu zegt wat ik had moeten doen, maar ik heb me uit raardere situaties gered met de auto, maar dit was onmogelijk om zo snel te doen. als die tegenligger er niet was geweest had ik door kunnen karren maar ik moest iets doen. ik heb hem/haar (geen idee, mogool is doorgereden) op een meter na gemist.
ja weet ik, maar dan moet hij heel zijn. een sloop auto (politie is erbij geweest) krijgt geen 800 euro...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ff wachten nog, binnenkort zijn ze standaard 800 euro waard als je ze aanbied op de sloop terwijl ze slecht voor het millieu zijn
Het is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Blijft kloten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:32 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
blij met totalloss? absoluut niet!!!!
liever een inruilwaarde van 100 euro, want nu heb ik dus niets!
en het hele gedoe van sturen en tegenligger ontwijken duurde max 2 seconde. leuk dat je nu zegt wat ik had moeten doen, maar ik heb me uit raardere situaties gered met de auto, maar dit was onmogelijk om zo snel te doen. als die tegenligger er niet was geweest had ik door kunnen karren maar ik moest iets doen. ik heb hem/haar (geen idee, mogool is doorgereden) op een meter na gemist.
Wat ik bedoel is dat ik een banner heb van: "Win een racedag"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
huh?
"Bij mij staat win een racedag."
wat bedoel je?
"Maar anyway de auto staat in Rhoon?"
nee utrecht ergens.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:40 schreef flipp. het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ik een banner heb van: "Win een racedag"
Ik dacht het kleine stukje garage te herkennen aan een slipavontuur wat ik een aantal maanden geleden had gehad, maar ze lijken waarschijnlijk allemaal op elkaar die sleep garages.
Tijd voor een bakkoffie sowieso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |