Ja, ook wel gekenmerkt als.... vmbo-ersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef Stefan het volgende:
De mobiele memmenmeter... WTF? Zijn er mannen die dit echt tegen betaling downloaden voor op de mobiel?
Nou zoals in vleermuis maar dan andersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
wat meet je dan preciesis dat iets voor blinden om te laten weten dat er iets in de buurt is
Dat vraag ik me ook altijd af. Zouden er echt mensen zijn die daar intrappen en er geld aan verspillen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef Stefan het volgende:
De mobiele memmenmeter... WTF? Zijn er mannen die dit echt tegen betaling downloaden voor op de mobiel?
Hier ook die vraag, het is alleen maar nutteloosquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Zouden er echt mensen zijn die daar intrappen en er geld aan verspillen?
Huisvrouwen zijn een van de belangrijkste doelgroepen van Jamba.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Zouden er echt mensen zijn die daar intrappen en er geld aan verspillen?
sla je er zo een blauwe oog meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Meten? Bij mij zie je ze zo, den toeters
Een huisvrouw die een memmenmeter gaat kopen..?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Huisvrouwen zijn een van de belangrijkste doelgroepen van Jamba.
Nee ik warm den ballen dermee...!quote:
Waar wacht je op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef Mirjam het volgende:
ik vraag me af wanneer de christenunie gaat zeiken over deze reclame
ik had 't over die van mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee ik warm den ballen dermee...!
![]()
Ooowwwwwwwww zoooowwwwwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |