Zo hardquote:
Of moet je Stefan even roepenquote:
net als je denk dat je alles gezien hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef Stefan het volgende:
De mobiele memmenmeter... WTF? Zijn er mannen die dit echt tegen betaling downloaden voor op de mobiel?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:31 schreef maarten66 het volgende:
een beetje man kan het zelf ook wel raden lijkt mijinclusief de cijfertjes achter het lettertje
Ja... Boeien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Meten? Bij mij zie je ze zo, den toeters
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Suske & Wiske en de mobiele memmenmeter.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef Pacmaniac het volgende:
Als je die domme reclame spotjes ziet van Jamba , waarin ze proberen mensen GSM radars , Vriendentrackers , röntgen toestanden en nu zelfs memmen-testers aan de man te man te brengen , en hier (anders waren ze wel gestopt met zulke bullshit) nog genoeg oerdomme kinderen en volwassenen over zijn , mag je je wel afvragen hoe ons land er over 15 jaar uit gaat zien als deze kneusjes straks een baan kinderen hebben.
Doe eens gezellig, of romantischquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf de open haard op je mobiel erger vinden.
Kijk Idiocracy maar eens, dan zie je hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef Pacmaniac het volgende:
Als je die domme reclame spotjes ziet van Jamba , waarin ze proberen mensen GSM radars , Vriendentrackers , röntgen toestanden en nu zelfs memmen-testers aan de man te man te brengen , en hier (anders waren ze wel gestopt met zulke bullshit) nog genoeg oerdomme kinderen en volwassenen over zijn , mag je je wel afvragen hoe ons land er over 15 jaar uit gaat zien als deze kneusjes straks een baan hebben.
Of wat dacht je hier dan van...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf de open haard op je mobiel erger vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |