Ohjaquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:08 schreef rubbereend het volgende:
En al snel kwam het grap je in omloop dat Ien Dales uit bed was gevallen.
die fotoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef hans26 het volgende:
ik woonde toen in Maasniel , langs de rand zeg maar van het epicentrum
in een flatje van 4 hoog en dan onderaan wonen, ik dacht nog toen ik wakker werd....WTF???? wat is hier aan de hand.
alles schudde en trilde, meteen uit bed en snel wat kleren aan en naar buiten, waar verder ook de hele buurt al snel op straat stond........
dat heeft ons toen flink bezig gehouden....
lichte schade in de flat, was toch woningbouwpand dus half zo erg, wel wat lichte schade aan persoonlijke spullen...
heb vanaf toen alle krantenknipsels bewaard en die zitten nog steeds in een plakboek
[ afbeelding ]
Het heeft gewerkt want je bent er nog!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:05 schreef mmascha het volgende:
We zijn met het hele gezin onder de dakkapel gaan zitten. Als het dan in zou storten dan weegt het niet zoveel. Zoiets was de logica van mijn ouders geloof ik![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt want je bent er nog!Gelukkig maar.
Nou... het zat zo:quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik werd wakker en alles bewoog.... :0 ik hoorde mijn playmobilkasteel rammelenik vond het raar en ben weer in slaap gevallen. De volgende ochtend werd alles duidelijk. En al snel kwam het grap je in omloop dat Ien Dales uit bed was gevallen.
Ik woonde in Hengelo (O), en werd ook wakker omdat mijn bed begon the schudden.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:43 schreef bulbjes het volgende:
Ik wou net posten ja, was niet alleen in Limburg. Ik weet nog dat hij in Nijmegen ook gevoeld is. Ikzelf was toen 10 en de aarbeving was savonds of snachts, en ik weet niet meer of ik m gemerkt heb. De dag erna op school werd er in ieder geval wel over gesproken.
Ik weet nog goed dat ik dacht "wat heb ik nu weer gebruikt?"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:03 schreef TLC het volgende:
Wie herinnert zich dit nog ?
Ik werd s'nachts wakker omdat mijn bed besloot heftig te schudden![]()
En ik had een foto van je gemaaktquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:38 schreef Tism het volgende:
Later die dag zijn we nog naar de breuk gaan kijken (geen pics helaas), bij de spoorbrug over de Maas. Ben er nog in gaan staan, de scheur was ongeveer een meter diep en zo'n 100 meter lang..![]()
..quote:Op zondag 27 september 2009 03:15 schreef ACT-F het volgende:
En ik had een foto van je gemaakt![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |