ik vind het leuk om te gamen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:57 schreef Druktemaker het volgende:
Je moet je tijd ook niet verspillen met die spelletjes.
Simsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou vind sims 3 nu ook niet echt euh dat je zegt van euh wowie ofzo![]()
![]()
Jaar op gewacht! Een jaar lang...aargh
Ja maar dat kon je van te voren weten. The sims en vernieuwingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou vind sims 3 nu ook niet echt euh dat je zegt van euh wowie ofzo![]()
![]()
Jaar op gewacht! Een jaar lang...aargh
Sowieso, The Simsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja maar dat kon je van te voren weten. The sims en vernieuwing
Oblivion is wel onwijs gaaf, maar je wordt na een tijdje wel knetter gek van al die gates die om je heen opengaan. Ik ben dus als een gek door de storyline heen gerost en daarna werd het een beetje saai. Toen wel de addons gekocht en ik vond die storylines een stuk toffer eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:26 schreef cheqy het volgende:
Speel eens Oblivion. ben je wel een tijdje zoet.
Dat samen met Fable is ongeveer het enige wat er is voor de xbox.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:26 schreef cheqy het volgende:
Echt een saai kutspel TBH.quote:
Dat jaquote:
Ik heb hem nog steeds niet uitgespeeldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:26 schreef cheqy het volgende:
Deadspace is een van de weinige van EA die wel te pruimen is.quote:
Ik vind Oblivion een erg mooi gemaakte game, maar ik heb er geen geduld voor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:17 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld![]()
![]()
Wel prachtige game vooral toen ik voor het eerst uit die kerker kwam
![]()
Same.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef Slappy het volgende:
Of beter koop een live abonnement,en Halo 3/Battlefield bad company.
De jeugd van tegenwoordig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:24 schreef ChickenMan het volgende:
Het enige wat je nodig hebt is FIFA. De rest gaat vervelen.
Ah we hebben er hier één die geen verstand heeft van goede voetbalgames.quote:
Helemaal gelijk en het is bij de meeste van die spellen niet eens alles afschieten. Bij Assassin's Creed moet je zelfs af en toe denken. Dus ik zeg doen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:01 schreef Titus-Pullo het volgende:
Metal Gear Solid 4
LittleBigPlanet
Prince of Persia
Assassin's Creed
Allemaal toppertjes, TS moet niet zeiken!
Zelfde bij MGS4quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef tralalawoei het volgende:
[..]
Helemaal gelijk en het is bij de meeste van die spellen niet eens alles afschieten. Bij Assassin's Creed moet je zelfs af en toe denken. Dus ik zeg doen!
Dat doen is bij MGS4 wel een stuk beter te overleven dan bij de voorgaande delen overigensquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:20 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Zelfde bij MGS4
Daar moet je echt niet proberen om met een m4 op een groep vijanden af te rennen
zo heb ik het spel uitgespeeldquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:20 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Zelfde bij MGS4
Daar moet je echt niet proberen om met een m4 op een groep vijanden af te rennen
Bij de originele Metal Gear op de MSX was dat altijd schijten geblazen; je kon daar niet saven. Wordt je gespot, komen er gelijk 7 mannetjes het beeld in rushen; een vuurgevecht (met witte bolletjes met een radius van 10 pixels die kogels moesten voorstellen) ging je echt niet overleven dus het was in een hoekje staan, hopen dat ze een andere kant opgingen anders kon je weer overnieuw beginnen -.-quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat doen is bij MGS4 wel een stuk beter te overleven dan bij de voorgaande delen overigens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |