Volgende vlucht nemen dan... Hoewel... Het is hier nu kutweerquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goedemorgensorry vlucht gemist
Wordt wel een kort tripje moet donderdag weer terug zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgende vlucht nemen dan... Hoewel... Het is hier nu kutweer
Hehehe, nou eigenlijk zit ik daar zoveel te kletsen dat er niet echt iets uit mijn handen komt. Maar ik heb al leuke dingetjes gemaakt jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zit op draad en naald naai cursus? al iets leuks gemaakt?
Is goed tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wordt wel een kort tripje moet donderdag weer terug zijn
Morgequote:
Waar doe je dat, want ik wil eigenlijk ook leren naaien!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, nou eigenlijk zit ik daar zoveel te kletsen dat er niet echt iets uit mijn handen komt. Maar ik heb al leuke dingetjes gemaakt ja
En later ga ik mijn eigen gala jurk maken
Een keimooie
Met jou wil ik altijd slapen D_H weet je tochquote:
dat zouden we toch nog niet bekend maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd slapen D_H weet je toch
Oepsquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat zouden we toch nog niet bekend maken?
Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar doe je dat, want ik wil eigenlijk ook leren naaien!
Wat vroeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |