Oh. En het valt op dat jij, Lianne, de laatste tijd super kribbig en aangeschoten reageert op veel mensen. En ja, het is duidelijk met wie ik gepraat heb. En dat is mijn goed rechtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef freecell het volgende:
En Liejannuh bedankt voor de mening, ik hoor inderdaad graag mijn eigen mening. Objectief is overrated.
O de BF en ik hadden net besloten dat het een goed te doen drankje was. Aangezien ik graag bier lust maar ik er niet tegen kan. En dit is niet zo zoet maar wel lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet t niet, dat moet je aan PF vragen![]()
Ik luf je wel hoor PF
20 km hahaha? Wrom?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
20 kilometerAHAHAHAHA
Ik heb een seintje van boven gekregen dat het beter is als ik niet meer fietsMet alle goede bedoelingen een goede fiets gekocht, de volgende dag aangereden, fiets total loss
!
De cider die je in Engeland gewoon in een pub hebt? Of de cider die je in Frankrijk overal spotgoedkoop kan krijgen? Nauwelijks.... En dan nog heel duur ook vaak...quote:
Jawel hoor! Die vind ik zelfs nog lekkerder! Vorige week 4 flesjes Strongbow of Jillz voor 1,81. Nu gewoon weer 4,60quote:
O als ik fiets om ergens heen te komen zit mijn max zo rond de 6-8 kilometerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
20 km hahaha? Wrom?
Ja en die message aan jou van boven is overduidelijk
Ohquote:
Ah! Over een half uurtje sta ik voor de deurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog 2 flesjes strongbow in mn koelkast
crash and learn PFquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
20 kilometerAHAHAHAHA
Ik heb een seintje van boven gekregen dat het beter is als ik niet meer fietsMet alle goede bedoelingen een goede fiets gekocht, de volgende dag aangereden, fiets total loss
!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NIET DOUCHEN, paard ruikt als de duurste parfum![]()
Ik denk dat we 3 of 4 flessen per week kopen, gemiddeld. Als we veel visite krijgen meer. Koop meestal wijn van 7-10 euro per fles ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik drink nauwelijks alcohol hier, soms een biertje, soms een wijntje. Hoeveel geven jullie ongeveer aan alcohol per week uit, boven op de normale boodschappen? Ben ik wel benieuwd naar!![]()
Enige alcohol zit in mijn geuren.
2 flessen wijn in de week en +- iedere zes weken een nieuw krat bier dat zijn de alcoholkosten hierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik drink nauwelijks alcohol hier, soms een biertje, soms een wijntje. Hoeveel geven jullie ongeveer aan alcohol per week uit, boven op de normale boodschappen? Ben ik wel benieuwd naar!![]()
Enige alcohol zit in mijn geuren.
Nope, dan verzwakt het en scheurt het metaal meestal, net als bij een paperclipquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan heus wel fietsenIs het trouwens zo dat je een voorvork nooit terug mag buigen?
En kun je die los kopen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nope, dan verzwakt het en scheurt het metaal meestal, net als bij een paperclip
Kleine flessenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
@ CF en Borisz: aha! eigenlijk zijn mijn alcoholkosten ongeveer even hoog, maar zit de alcohol in andere flessen.
Hey mate!quote:
3 eenheden per week (zeg een bier, een wijn en een sterke drank: Gin, Whiskey). 't Zal bij elkaar niet zoveel zijn: 3 euro? Tenzij ik in de pub een Guiness neem, dan is het die week het dubbelequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Wel maar liefst 80% alcohol, hm?quote:
Volgens mij een van mijn eerste posts in CULquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey mate!
Leuk dat je hier ook even komt buurten.
De gezellige Liejannuh is vast nog ergens verstoptquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh. En het valt op dat jij, Lianne, de laatste tijd super kribbig en aangeschoten reageert op veel mensen. En ja, het is duidelijk met wie ik gepraat heb. En dat is mijn goed recht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |