Oh. En het valt op dat jij, Lianne, de laatste tijd super kribbig en aangeschoten reageert op veel mensen. En ja, het is duidelijk met wie ik gepraat heb. En dat is mijn goed rechtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef freecell het volgende:
En Liejannuh bedankt voor de mening, ik hoor inderdaad graag mijn eigen mening. Objectief is overrated.
O de BF en ik hadden net besloten dat het een goed te doen drankje was. Aangezien ik graag bier lust maar ik er niet tegen kan. En dit is niet zo zoet maar wel lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet t niet, dat moet je aan PF vragen![]()
Ik luf je wel hoor PF
20 km hahaha? Wrom?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
20 kilometerAHAHAHAHA
Ik heb een seintje van boven gekregen dat het beter is als ik niet meer fietsMet alle goede bedoelingen een goede fiets gekocht, de volgende dag aangereden, fiets total loss
!
De cider die je in Engeland gewoon in een pub hebt? Of de cider die je in Frankrijk overal spotgoedkoop kan krijgen? Nauwelijks.... En dan nog heel duur ook vaak...quote:
Jawel hoor! Die vind ik zelfs nog lekkerder! Vorige week 4 flesjes Strongbow of Jillz voor 1,81. Nu gewoon weer 4,60quote:
O als ik fiets om ergens heen te komen zit mijn max zo rond de 6-8 kilometerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
20 km hahaha? Wrom?
Ja en die message aan jou van boven is overduidelijk
Ohquote:
Ah! Over een half uurtje sta ik voor de deurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog 2 flesjes strongbow in mn koelkast
crash and learn PFquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
20 kilometerAHAHAHAHA
Ik heb een seintje van boven gekregen dat het beter is als ik niet meer fietsMet alle goede bedoelingen een goede fiets gekocht, de volgende dag aangereden, fiets total loss
!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NIET DOUCHEN, paard ruikt als de duurste parfum![]()
Ik denk dat we 3 of 4 flessen per week kopen, gemiddeld. Als we veel visite krijgen meer. Koop meestal wijn van 7-10 euro per fles ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik drink nauwelijks alcohol hier, soms een biertje, soms een wijntje. Hoeveel geven jullie ongeveer aan alcohol per week uit, boven op de normale boodschappen? Ben ik wel benieuwd naar!![]()
Enige alcohol zit in mijn geuren.
2 flessen wijn in de week en +- iedere zes weken een nieuw krat bier dat zijn de alcoholkosten hierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik drink nauwelijks alcohol hier, soms een biertje, soms een wijntje. Hoeveel geven jullie ongeveer aan alcohol per week uit, boven op de normale boodschappen? Ben ik wel benieuwd naar!![]()
Enige alcohol zit in mijn geuren.
Nope, dan verzwakt het en scheurt het metaal meestal, net als bij een paperclipquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan heus wel fietsenIs het trouwens zo dat je een voorvork nooit terug mag buigen?
En kun je die los kopen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nope, dan verzwakt het en scheurt het metaal meestal, net als bij een paperclip
Kleine flessenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
@ CF en Borisz: aha! eigenlijk zijn mijn alcoholkosten ongeveer even hoog, maar zit de alcohol in andere flessen.
Hey mate!quote:
3 eenheden per week (zeg een bier, een wijn en een sterke drank: Gin, Whiskey). 't Zal bij elkaar niet zoveel zijn: 3 euro? Tenzij ik in de pub een Guiness neem, dan is het die week het dubbelequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Wel maar liefst 80% alcohol, hm?quote:
Volgens mij een van mijn eerste posts in CULquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey mate!
Leuk dat je hier ook even komt buurten.
De gezellige Liejannuh is vast nog ergens verstoptquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh. En het valt op dat jij, Lianne, de laatste tijd super kribbig en aangeschoten reageert op veel mensen. En ja, het is duidelijk met wie ik gepraat heb. En dat is mijn goed recht
Ah, het is een VBL'erquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey mate!
Leuk dat je hier ook even komt buurten.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel maar liefst 80% alcohol, hm?Die hard alcoholgebruiker hiero.
![]()
![]()
Trusten! Tijd voor mooie dromen ipv nachtmerriesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:00 schreef borisz het volgende:
[..].
Anyway slapen, doodop na twee tentamens vandaag.
Yep. Ik doe het graag - maar ben een beetje een luie kok. Na anderhalf uur in de keuken heb ik er meest al wel genoeg van - al doe ik er soms ook wel 3 uur over. Maar snelle maaltijden die toch (erg) lekker zijn hebben mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, het is een VBL'er
Hou je ook van koken, Doc?
Hier ook, voor mezelf kan het niet rap genoeg gaan, koken. Voor andere mensen vind ik het leuk om langer in de keuken te staan en secuur te werkt te gaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep. Ik doe het graag - maar ben een beetje een luie kok. Na anderhalf uur in de keuken heb ik er meest al wel genoeg van - al doe ik er soms ook wel 3 uur over. Maar snelle maaltijden die toch (erg) lekker zijn hebben mijn voorkeur.
normaal volgen op dinsdag na de hockey wel wat biertjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je doet het overkomen alsof dat een hele prestatie voor je is?
Alleen de massageolie gebruik ik. Al een jaar niet meer. Zeg maar. Op iemand anders. Niet op mezelf heur.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
Zwitsal is by the way in de bonus (ja sommige volwassen mensen schijnen dat te gebruiken?)
Schreef ik massageolie?quote:
Ik word niet gaar wakker. Meestal. En van die pillen wel. Beh. Ik ga wel bewust ontspannen ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, als je nu gaat slapen, en slechts 5 uurtjes slaapt, dan word je toch sowieso gaar wakker? Hup, pilleke erin
Ik weet wel hoe ik vlak voor bedtijd ontspan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik word niet gaar wakker. Meestal. En van die pillen wel. Beh. Ik ga wel bewust ontspannen ofzo.
De pillen waar ik de minste kater van krijg, zijn liquid capsules. En ik heb geen spuitjes meer dus dat gaat niet lukken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 uur ?? kan geregeld worden hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh
Ik ga trouwens maar eens slapen. Ik 'mag' morgen beginnen met onderzoek voor mn ehh... onderzoekmaar dan moet ik wel om 7 uur in den haag zijn. Dan moet ik om 6 uur in de trein zitten. Dus om kwart voor 6 weg. En om 5 uur op.
Is er vannacht een ploeg nachtwerkers om me wakker te bellen om 5 uur toevallig?
Ben begonnen om 22.20quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:36 schreef ColdFeet het volgende:
HobjeTerug van het werk, of moet je nog?
Hey waar gaan jullie heenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Wij vliegen om 7 uur CF
Ohhh hobbs dat zal idd wel een heftig nachtje zijn geweest
Ja tuukquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil later ook nachtdienst werken.
Kun je ook carriere maken in nachtdienstbanen?
Is niet alleen buiten ofzo hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
Met mijn imposante dwergverschijning.![]()
TrusteOver 5 uurtjes weer op en langzaam wakker worden.
Goedzo meis.. enne niet te druk vandaag doen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 05:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Mogge ik ben wakker. Ff broodje naar binnen douwen en hop de trein in.
Ik ga mn best doen. Maar ik denk dat dat makkelijk gaat haha!quote:Op woensdag 27 mei 2009 05:41 schreef MissHobje het volgende:
Goedzo meis.. enne niet te druk vandaag doen hoor
Feitelijk ben ik alweer klaar voor vandaag. Om half 9 gaat het kantoor open, dan kan ik wat voorwerk doen voor vrijdag. Irritant, als je nog niks kan doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:47 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
En ik eet ook de slaap uit mijn ooghoekenmaar niet als er mensen kijken...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 06:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Getsie. Ik zag met iemand de slaap uit haar ooghoeken opeten. Iehl.
Ik ben vaak al zeker 15 minuten wakker voor ik mijn gezicht wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:18 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, ik was mijn gezicht gewoon en dan is t schoon
zo eens een smoothie maken, in t kader van je moet wat heb ik maar veel bevroren fruit ingeslagen dus ik kan weer vooruit...
Welja, nu alweer klaar...quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Feitelijk ben ik alweer klaar voor vandaag. Om half 9 gaat het kantoor open, dan kan ik wat voorwerk doen voor vrijdag. Irritant, als je nog niks kan doen.
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 27 mei 2009 08:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie ook zon. En verder voorspel ik Lein op het strand vandaag. Heel erg hopelijk.
Ik ben wel bezig hoor! Interview voorbereiden. Enzo. Broodje eten, gesprek afluisteren over dweilen met de kraan open en in mezelf gniffelen. En fokkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:25 schreef freecell het volgende:
Welja, nu alweer klaar...
Hier nu nog rustig, maar behoorlijk hectische dag vandaag....
Goedemorgen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:35 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!
Steer, ik ben superbenieuwd naar Barcelona! Ik ben een paar keer in Madrid geweest, en dat vind ik een fantastische stad. En volgens mijn is Madrid-Barcelona zoiets als Amsterdam-Rotterdam; iedereen heeft een uitgesproken voorkeur voor een van de twee
Ik dacht dat het pas in de avond zou gaan regenen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Shit. Het wordt takkenweer vanmiddag. Regen, vanuit het westenGeen strand dus
Nou, dat is mooi. Want ik ga in juliquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Barcelona is mijn favoriete stad in de wereld allertijden en ik heb al redleijk wat gezien. Ik zeg niet alles, maar wel genoeg.
Vrijdagochtend retevroeg pas hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef MissHobje het volgende:
Hey waar gaan jullie heen
en alvast een fijne vakantie dan
Je moet ook niet op je tenen mikken johquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef freecell het volgende:
Ik wil ook reizen
De laatste keer dat ik meer dan 4 dagen weg was, was op m'n 16e
Ik liet net héél hard een grote glazen beslagkom op mijn grote teen vallen. Even 5 minuten piepend rondgehuppeld op één been en toen was de ergste felheid er wel uit, maar het doet nog steeds pijn
We gaan maar 5 dagen. Dinsdag komen we weer terug.quote:
Hoezo? Wat zou er anders dan normaal zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef Den_Haag het volgende:
vergeet je eiwitshakes niet Golfer. Het klinkt alsof je ze nodig gaat hebben
Als je wilt, kun je ons appartement eens lenen als we op vakantie zijn? Gesteld dat je er een beetje netjes op bent? Als je uit Grunn komt, is Brussel/Leuven best een end, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef freecell het volgende:
Ik wil ook reizen
De laatste keer dat ik meer dan 4 dagen weg was, was op m'n 16e
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je wilt, kun je ons appartement eens lenen als we op vakantie zijn? Gesteld dat je er een beetje netjes op bent? Als je uit Grunn komt, is Brussel/Leuven best een end, toch?
Schaal overigens nog heel?
Yayquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef DarkElf het volgende:
ik zal voor je duimen FC
Duim me sowieso suf deze tijd dus jij kan er ook nog wel bij
Ik ga niet voor je duimen en je ook geen succes wensen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:52 schreef freecell het volgende:
Als het goed is gaan we deze zomer wel op vakantie... Met onze autoAls ik morgen wél slaag voor dat stomme examen that is...
Hire is het vet lekker weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:21 schreef MissHobje het volgende:
Goedemiddag allemaal
lekker budweer zeg
c. is kidnappingquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef freecell het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik een vet leuke vent getrouwd heb
Hij moest nog even iets doen voor de kerk en daarvoor naar de andere kant van de stad. Ik zat met 3 wakkere baby's, waarvan één chagrijnig en dat is ons eigen exemplaar.
En hij: 'ik neem hem wel even mee!'
Dat betekent
a. Hij fietst beroerd, want met het zitje moet je met je benen wijd fietsen.
b. Hij moet moeilijk doen met ding afgeven waar hij voor moet fietsen, betekent baby van en op de fiets en weer terug
c. Hij had ook één van de blije baby's mee kunnen nemen
d. Hij had ook gewoon weg kunnen gaan zónder ze mee te nemen.
Hij is hip
Mechtig leuk hequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
BloehoeeesWat super voor ze! En wat mechtig leuk dat jij dan op je 50e al oma wordt
Ik denk dat dat des aanstaande oma's isquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mechtig leuk heZó bijzonder allemaal, ik schoot er vanmiddag ook even van vol toen ik dat kleine wurm op die echo zag
OMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Zonder bij te lezen kom ik even binnenvallen met het nieuws waar ik al weken mijn tong voor af moet bijten nl :
Bloezezoon en schoondochter zijn zwanger![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
RammelderammelRammelderammelRammelderammelRammelderammelRammelderammelRammelderammelRammelderammel
HO STOP! Geen rauw-melkse kazen! Geen rood vlees! Geen booze!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Dankjullie allemaal hoor![]()
We gaan nu even lekker met ze uit eten
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
HO STOP! Geen rauw-melkse kazen! Geen rood vlees! Geen booze!!
* Leintjeuh hysterisch gillend en met armen zwaaiend rondloopt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Lein, ik kan niet wachten tot jij zwanger bentBen heel benieuwd of jij heel humeurig wordt van de hormonen, of juist heel schattig en knuffelig
Ik doe de afwas omdat er gekookt gaat worden en "naar buiten lopen" doe ik om de BBQ aan te steken ja!quote:
Taalkundig is dat ook correct, natuurlijk. Maar ik vind 'in verwachtig' een redelijk belegen uitdrukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef Isabeau het volgende:
(en ook ik vind de uitdrukking samen zwanger zijn om te jeuken...erger zelfs, ik krijg wurgneigingen...'samen in verwachting' kan ik me nog iets bij voorstellen)
Jullie zouden zulke mooie kinderen krijgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik doe de afwas omdat er gekookt gaat worden en "naar buiten lopen" doe ik om de BBQ aan te steken ja!
Neuh, denk niet dat dat gaat gebeuren hoor. Om een kindje te maken moet je met z'n tweeën zijn. En met z'n tweeën willenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Jullie zouden zulke mooie kinderen krijgen
Of gewoon de boel saboterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh, denk niet dat dat gaat gebeuren hoor. Om een kindje te maken moet je met z'n tweeën zijn. En met z'n tweeën willen
Wel een beetje triest hoor. Hoeveel stellen zullen er nu in Nederland zijn waarvan de één wel kinderen wil en de ander totaal nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, denk niet dat dat gaat gebeuren hoor. Om een kindje te maken moet je met z'n tweeën zijn. En met z'n tweeën willen
Naah. Ik moet gewoon zijn mening respecteren. Saboteren vind ik zo kinderachtig...quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
Of gewoon de boel saboteren
Hoe oud is Da Kaas eigenlijk? Verwachten we dat z'n biologische klok nog gaat tikken?
Ik ken 'toevallig' twee stellen waar dit speelt. Kaas wil niet en ik wel. CF wil niet en Los wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Naah. Ik moet gewoon zijn mening respecteren. Saboteren vind ik zo kinderachtig...
Da Kaas is 32Ik denk dat de batterij van zijn biologische klok helemaal zuur is zo onderhand
Nee, ik denk niet dat ie van gedachten gaat veranderen. Maar dat geeft niet. Meer mannen dan kerken, geen hand vol maar een land vol, potjes en dekseltjes, visjes in de zee enzo.
Het is zo'n kuise omschrijving, je noemt het fysieke beestje niet bij de naam. Bij 'in verwachting' zie ik zo'n zwijmelende vrouw voor me, in een wapperende bloemetjesjurk, met de blik op oneindig en de gedachten bij het kindje dat zij verwacht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef Isabeau het volgende:
CF, wat grappig dat je 'in verwachting zijn' een belegen term vindt, zo voelt het voor mij niet aan. Alleen heb ik wel het idee dat dat 'samen zanger zijn' tegenwoordig hip is of zo. Of ik ken gewoon meer 'zwangere stellen' en valt het me nu pas op.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is zo'n kuise omschrijving, je noemt het fysieke beestje niet bij de naam. Bij 'in verwachting' zie ik zo'n zwijmelende vrouw voor me, in een wapperende bloemetjesjurk, met de blik op oneindig en de gedachten bij het kindje dat zij verwacht.
Van 'wij zijn zwanger' krijg ik ook jeuk. Maar 'ik ben zwanger', dat is toch echt de accurate beschrijving. Niet voor mij overigens, Steer. Dus die hoef je niet te quoten
Ik weet nog wel een paar goeie donoren. En dan doel ik niet eens op mijn ex. Stiekem heb ik in m´n hoofd een lijstje van mannen die kinderen willen enquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ik wil al zeker 10 jaar een gezin, maar mijn zaaddonor ging e rop het laatst vandoor en nu heb ik de moed maar opgegeven. Geheel onvrijwillig.
Hey, herkenbaar!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:50 schreef DarkElf het volgende:
Hier ook geen kinderen, en dat gaat niet veranderen ook (soms vind ik dat jammer, soms verdrietig, soms juich ik een beetje, soms vind ik het klote en soms zal ik blij zijn als iedereen om mij heen koters heeft zodat ik er minder mee geconfronteerd word (zwangere vrouwen, babygepraat etc))
Ik ruik nu al 5 potentiële oppas-tantes voor mijn eventuele toekomstige kroost!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:50 schreef DarkElf het volgende:
Hier ook geen kinderen, en dat gaat niet veranderen ook (soms vind ik dat jammer, soms verdrietig, soms juich ik een beetje, soms vind ik het klote en soms zal ik blij zijn als iedereen om mij heen koters heeft zodat ik er minder mee geconfronteerd word (zwangere vrouwen, babygepraat etc))
Ja, daag. Ik ga echt niet voor 'wel de lasten, niet de lusten'-constructies. Daarbij wil kaas geen kinderen, dus ze zitten er bij jou voorlopig niet in (no pun intended).quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ruik nu al 5 potentiële oppas-tantes voor mijn eventuele toekomstige kroost!Isa DE CF Bluezz FC
Nog meer gegadigden? Oppas-ooms en -opa's en -tantes en -oma's zijn ook welkom heur
Hehehe woordspelingquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, daag. Ik ga echt niet voor 'wel de lasten, niet de lusten'-constructies. Daarbij wil kaas geen kinderen, dus ze zitten er bij jou voorlopig niet in (no pun intended).
* eerst besluiten dat je de relatie moet verbreken
* veel huilen, ellende, verdriet en gedoe
* weer bij elkaar
* toch maar weer uit elkaar want klokje tikt door
* zoeken naar geschikte vader
Ik gok dat je hier wel tot je 30e mee zoet bent
dat dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, herkenbaar!Een gezin hebben leek me zo leuk en een kind zien opgroeien (of meerdere) leek me echt geweldig. Dat dat nu echt niet gaat gebeuren maakt me wel een beetje verdrietig. Maar tegelijk ben ik ook heel blij dat ik zoveel vrijheid heb, niet de verantwoording voor een kind draag en dat ik godzijdank niet als een waggelende pinguin met een zwangere toeter hoef rond te lopen
(laat staan een bevalling hoef door te maken
)
Toch niet Steer hèquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar tot m'n 30e? Nah. Ik heb in ieder geval 1 potentiële donor die over een jaar of 5 wel wil doneren
Oppassen altijdquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ruik nu al 5 potentiële oppas-tantes voor mijn eventuele toekomstige kroost!Isa DE CF Bluezz FC
Nog meer gegadigden? Oppas-ooms en -opa's en -tantes en -oma's zijn ook welkom heur
Oh en Hobjenatuurlijk. En MeMo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll pass. Maybe later.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zou je interesse hebben dan? Vast niet
Heb je m'n eisen-lijstje niet gelezen?quote:
Ik dacht, laat ik 'm eens niet inkoppen, die jongen wordt hier al zo gepest met zijn grenzeloze libidoquote:
Oe oud en nieuw kans enzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:13 schreef Bluezz het volgende:
Het maakt me geen zak uit of men het niet vind klinken als ze zeggen "wij zijn zwanger"
Ze beleven het gewoon allebei intens en zijn erg gelukkig. En wij ook.
@ Lein, 29 dec ong.
Kerst en oud en nieuw, het is natuurlijk allemaal niksquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef MissHobje het volgende:
Oe oud en nieuw kans enzo!!! (alhoewel het mij leuker lijkt ruim erna ofzo... mensen hebben nooit tidj voor verjaardagen in die maand
! )
ik ben er even weer een uurtje niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik 'm eens niet inkoppen, die jongen wordt hier al zo gepest met zijn grenzeloze libido
oh huilie, t was ook zo een vervelende opmerking he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben er even weer een uurtje niet.
en grillplaat FTW
Ja joh, is dat nog wel vol te houden allemaalquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:19 schreef DarkElf het volgende:
klaar met eten
Bewegen is idd het beste als je een auw lijf hebt krakke maar ja, als bewegen pijn doet voelt dat wel krom...
31 dec jarig zijn is niets aan, vriendinnetje van mij is dat en zij vindt het echt niet leuk . Bijna alle mensen zijn druk en je bent niet écht jarig... (net als met kerst, das mijn moeder, die was daar ook nooit dol op)
Maar goed, wat maakt het allemaal uit! Spannend allemaal bluezzVermoeiend he emoties?
Wij slapen ook alssinds we zoveel stress en emoties hebben in de fam van de mr.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh huilie, t was ook zo een vervelende opmerking he?
morgen belangrijke dag voor mijn schoonzus, Dan hoort ze welk type cel is t, waar zit t nog meer en wat kunnen ze eraan doen (als dat kan).quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja joh, is dat nog wel vol te houden allemaal![]()
Nou mijn excuses hoor, ik snap dat dat werkelijk afschuwelijk is om mee te maken.. iemand die je potentiele zaaddonor noemt... what where we thinking?quote:
Het is altijd makkelijker scoren als de doelman je bal niet tegen staat te houdenquote:
We gaan pas vrijdag, hoor.quote:
understatementquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef DarkElf het volgende:
zo, net de mr aan de phone gehad, er is meer duidelijk over zijn zus... pfff arm arm meiske.. en niemand van al die mensen die haar steunen kunnen haar helpen... klote!
Moet je er eens een lijstje van makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef DarkElf het volgende:
mm bluezz dat is allemaal nogal wat idd en ik weet hoe je je voelt
bij mij stapelt en stapelt het ook maar... maar goed.. so be it.
nee dat kan je beter niet doen iddquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet je er eens een lijstje van makenDoe maar niet idd. Soms is het echt veel he
Het was maar van de laatste maand of zo hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef freecell het volgende:
Wow Bluezzz.... dat was me de periode wel!
Vanwege de kaasquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Trouwens, waarom zijn pizza's altijd zo vet
Daarom neem ik altijd pizza's Marinara (vis en garnaal en krab) zonder kaas.quote:
Maar pizza zonder kaas is een beetje on-smeuïg?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd pizza's Marinara (vis en garnaal en krab) zonder kaas.
Hoelaat eet je de zwaarste maaltijd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Echt raar dat ik me pas rond een uur of 11 's avonds fit ga voelen, en 's ochtends altijd half dood ben
Mijn zwaarste maaltijd is doorgaans mijn ontbijtquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelaat eet je de zwaarste maaltijd?
Mss heeft het daar mee te maken?
Ik zei nog tegen mijn danspartner afgelopen dinsdag, terwijl we in de spiegel keken:quote:
Daar ging het misquote:Op donderdag 28 mei 2009 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mijn danspartner afgelopen dinsdag, terwijl we in de spiegel keken:
'Hee, mijn kont is veel groter dan de jouwe. Bij jou gaat alles in je taille zitten. Mooie kont heb je hoor. '
Werd ze boos![]()
![]()
Dat is knap beroerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me kut...moe en opdracht niet af, heb volgens mij echt faalangst ofzo. in zo;'n opdracht denk ik alleen maar: help ik kan dit niet, ik snap dit niet, wat bedoelen ze, hoe bedoelen ze t?
hoop dat ik iets kan regelen met de docent en anders is dit alweer n vak dat ik weg kan zwaaien
quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mijn danspartner afgelopen dinsdag, terwijl we in de spiegel keken:
'Hee, mijn kont is veel groter dan de jouwe. Bij jou gaat alles in je taille zitten. Mooie kont heb je hoor. '
Werd ze boos![]()
![]()
Bij mij gaat m'n ontbijt rechtstreeks naar mijn kont.
idd, gewoon eens gaan praten met hem/haar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:27 schreef Memento-Mori het volgende:
eens kijken of ik iets kan regelen met de docentbah
Ja, en ik heb het gered zonder insuline!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Studenten Psychologen
Met het risico dat ik hier uitgekotst wordt, vroeger heb ik het ook gewoon zonder studenten psycholoog gered.
Dat jij het zonder kunt, betekent niet dat anderen dat ook moetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Studenten Psychologen
Met het risico dat ik hier uitgekotst wordt, vroeger heb ik het ook gewoon zonder studenten psycholoog gered.
Ik zeg niet dat ik beter ben, maar zo afentoe denk ik dat we toch wel te veel in de watten gelegd worden. Natuurlijk heb je als puber een zware periode, maar dat betekent niet dat er van overheidsgeld maar een psycholoog aangesteld moet worden. Niks persoonlijks, maar school is heel wat anders dan het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, en ik heb het gered zonder insuline!En dat maakt mij beter dan een heleboel Diabetici
![]()
Het is goed dat die lui er zijn en voor sommige mensen doen ze heel zinnig werk. En voor sommige mensen niet.
Studentenpsychologen zijn een makkelijke drempel om je problemen kenbaar te maken. Bij zeer ernstige problemen sturen ze je toch door in 2 sessies naar een GGD waar je in therapie gaat. Niets mis met studentenpsychologen, mits ze je wel serieus nemen uiteraard.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Studenten Psychologen
Anyways MM. Inderdaad kut, maar ik ga ervan uit dat als je het verhaal dat je hier vertelt, ook tegen je leraar vertelt, er best wel wat te regelen valt. Succes!
Puber?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik beter ben, maar zo afentoe denk ik dat we toch wel te veel in de watten gelegd worden. Natuurlijk heb je als puber een zware periode, maar dat betekent niet dat er van overheidsgeld maar een psycholoog aangesteld moet worden. Niks persoonlijks, maar school is heel wat anders dan het bedrijfsleven.
We hebben het over studentenpsychologen, en dus niet over pubersquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik beter ben, maar zo afentoe denk ik dat we toch wel te veel in de watten gelegd worden. Natuurlijk heb je als puber een zware periode, maar dat betekent niet dat er van overheidsgeld maar een psycholoog aangesteld moet worden. Niks persoonlijks, maar school is heel wat anders dan het bedrijfsleven.
Ik ben ook heel blij voor die mensen, maar ik persoonlijk vind het gewoon nonsense dat een school zo'n persoon aanstelt. Als je probelemen hebt met je school ga je naar je mentor, als je psychische problemen hebt ga je gewoon naar een psychiater. Met je geestelijke gesteldheid heeft een school toch niks te maken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef DarkElf het volgende:
wees blij dat mensen die tegen problemen aanlopen met iemand kunnen praten , redelijk laagdrempelig ook nog.
Die eerst lijkt me echt vet lekker. Bij mij worden zelfgemaakte bapao's altijd monsterlijk. Ze smaken wel goed, maar ze zakken altijd in.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had bedacht om kip met spinazie en currypasata te doen. Béétje fusion, maar goed, als het maar lekker is, toch? En misschien iets van kip met kokos en palmsuiker en komijn, da's heel lekker!
O, jij had een Mentor op de universiteit of hogeschool? Doe je het beter dan ik. de laatste keer dat ik een mentor had was op de HAVO. Daarna Studentpsychologen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij voor die mensen, maar ik persoonlijk vind het gewoon nonsense dat een school zo'n persoon aanstelt. Als je probelemen hebt met je school ga je naar je mentor, als je psychische problemen hebt ga je gewoon naar een psychiater. Met je geestelijke gesteldheid heeft een school toch niks te maken?
De stap naar een psychiater is wel wat groot, hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij voor die mensen, maar ik persoonlijk vind het gewoon nonsense dat een school zo'n persoon aanstelt. Als je probelemen hebt met je school ga je naar je mentor, als je psychische problemen hebt ga je gewoon naar een psychiater. Met je geestelijke gesteldheid heeft een school toch niks te maken?
Ik weet niet of het mentor heette, maar ja ik had een begeleider.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef freecell het volgende:
[..]
O, jij had een Mentor op de universiteit of hogeschool? Doe je het beter dan ik. de laatste keer dat ik een mentor had was op de HAVO. Daarna Studentpsychologen.
En voor je weer stuitert over belastinggeld, het zijn STUDENTpsychologen, zelf daar ook student dus. En het is meer een soort stage voor ze.
Karrel, een psychiater zoeken is een ENORME stap. Ik wilde geen psychiater. En ik had m wel echt nodig! Een studentenpsycholoog is lekker laagdrempelig! Maar toegeven dat je hulp nodig hebt is gewoon kut!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is zowel het geval bij de psycholoog als bij de psychiater, jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Karrel, een psychiater zoeken is een ENORME stap. Ik wilde geen psychiater. En ik had m wel echt nodig! Een studentenpsycholoog is lekker laagdrempelig! Maar toegeven dat je hulp nodig hebt is gewoon kut!
Ik snap dat het een enorme stap is, maar kleine problemen moet je zelf maar op zien te lossen. Als je grote problemen heb neem je die stap vanzelf wel. jij hebt hem toch ook genomen en ik niet, omdat mijn problemen niet groot genoeg zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Karrel, een psychiater zoeken is een ENORME stap. Ik wilde geen psychiater. En ik had m wel echt nodig! Een studentenpsycholoog is lekker laagdrempelig! Maar toegeven dat je hulp nodig hebt is gewoon kut!
Als ik dit zo lees zeg ik: empathieprobleempje...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik snap dat het een enorme stap is, maar kleine problemen moet je zelf maar op zien te lossen. Als je grote problemen heb neem je die stap vanzelf wel. jij hebt hem toch ook genomen en ik niet, omdat mijn problemen niet groot genoeg zijn.
Uit ervaring kan ik zeggen dat je die stap niet vanzelf neemt. Dat alles wat je er bij de studentenpsych uitgooit nog al een groot obstakel voor je is, laat staan tijdens een vorm van therapie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
Oef Karrel, wat kun je toch koppig zijn![]()
'Die stap vanzelf wel nemen', ha, dat zeg je dus echt niet meer als je 'm hebt genomen... Weet je hoe rot?
Leef je eens in
Dat is niet zwak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even iets anders doen tot dit onderwerp afgesloten is. Ik krijg er buikpijn van. En voel me ineens zwak omdat ik niet zonder hulp door mn problemen kwam. Tot later
sukkel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even iets anders doen tot dit onderwerp afgesloten is. Ik krijg er buikpijn van. En voel me ineens zwak omdat ik niet zonder hulp door mn problemen kwam. Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |