abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69435815
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:27 schreef Houniet het volgende:
NED 3
Thnx, eens ff kijken wat er over gezegd wordt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_69435837
Volgend seizoen word weer interessant. Nieuwe kansen voor elke speler vraag me echt af wat er gaat gebeuren
AJAX AMSTERDAM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 mei 2009 @ 22:32:36 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_69435876
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef bloodysunday het volgende:
Ik kan me die wedstrijd nog goed herinneren. Heb de wedstrijd (helaas op de TV; baal ik nog steeds van) in Londen gezien. Het hele duel ging erover dat iedereen al wist dat hij de volgende dag ontslagen zou worden. Het hele stadion stond achter hem de hele wedstrijd lang. Mooi om te zien.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_69435984
Ik ben overigens ook voorstander van Silva. Niet alleen omdat Greg zo idioot heeft lopen doen op Twitter hoor.

V/d Wiel is verdedigend erg kwetsbaar als ie tegen een snelle flankspeler speelt. Silva was tegen Marseille erg lekker bezig met Zenden. Zenden was helemaal nergens. Daarnaast kwam Silva nog erg veel mee op, veel meer dan dat Gregory doet. Dat z'n voorzetten bagger waren neem ik voor lief, aangezien hij erg weinig heeft gespeeld. Tegen Marseille waren er ineens combinaties met Suarez, die ik Gregory nog niet heb zien doen.

Nee, Ajax moet echt met opkomende backs spelen. Dan zijn we echt zóveel sterker.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:36:14 #180
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_69436019
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als Davids en Stam dat al niet konden, waarom Boulahrouz dan wel?
Andere voetballers in een heel ander stadium van hun carrière. Stam en Davids waren het heilige vuur wel al een beetje kwijt toen ze naar Ajax kwamen.
Life is what you make it.
pi_69436068
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:32 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik kan me die wedstrijd nog goed herinneren. Heb de wedstrijd (helaas op de TV; baal ik nog steeds van) in Londen gezien. Het hele duel ging erover dat iedereen al wist dat hij de volgende dag ontslagen zou worden. Het hele stadion stond achter hem de hele wedstrijd lang. Mooi om te zien.

Dit gaan de supporters hopelijk ook doen in moeilijke tijden in plaats van de spelersbus tegenhouden..
AJAX AMSTERDAM!
pi_69436127
Mart Smeets en voetbal
pi_69436128
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Dit gaan de supporters hopelijk ook doen in moeilijke tijden in plaats van de spelersbus tegenhouden..
Of het veld op komen met hun mutsjes
pi_69436181
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Rumille het volgende:
Mart Smeets en voetbal
Vreselijk irritant inderdaad. Wat een slechte presentator, zum kotzen .
pi_69436221
Begint Van Gelder weer: "Ik denk niet dat Jol het type spel speelt wat Ajax speelt."

Nee, daarom moet je daar ook godverdomme eens een keer vanaf stappen. GROW UP .
pi_69436250
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wielrennen: leuk
Olympics: leuk
Voetbal:
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:41:48 #187
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_69436260
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:35 schreef Nashje het volgende:
Ik ben overigens ook voorstander van Silva. Niet alleen omdat Greg zo idioot heeft lopen doen op Twitter hoor.

V/d Wiel is verdedigend erg kwetsbaar als ie tegen een snelle flankspeler speelt. Silva was tegen Marseille erg lekker bezig met Zenden. Zenden was helemaal nergens. Daarnaast kwam Silva nog erg veel mee op, veel meer dan dat Gregory doet. Dat z'n voorzetten bagger waren neem ik voor lief, aangezien hij erg weinig heeft gespeeld. Tegen Marseille waren er ineens combinaties met Suarez, die ik Gregory nog niet heb zien doen.

Nee, Ajax moet echt met opkomende backs spelen. Dan zijn we echt zóveel sterker.
Vd Wiel net zo kwetsbaar in de verdediging als Silva. Bovendien brengt Gregory ook veel meer body dan Silva wat handig is in de duels. Qua opkomen vindt ik Silva maar een domme draver die niets anders doet dan langs de zijlijn rennen. En wat heb je eraan als je voorzetten gaat geven als ze nooit aankomen?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:42:26 #188
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_69436284
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Niets tegen Mart hé!

dinsdag 26 mei 2009 @ 22:42:50 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_69436299
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Rumille het volgende:
Mart Smeets en voetbal
Mathijs van Nieuwkerk V2.1

Een vraag stellen en zelf het antwoord willen geven. LOL.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_69436320
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef Nashje het volgende:
Begint Van Gelder weer: "Ik denk niet dat Jol het type spel speelt wat Ajax speelt."

Nee, daarom moet je daar ook godverdomme eens een keer vanaf stappen. GROW UP .
Als er een team staat vind ik het al weer een vooruitgang en reken maar dat Jol dat anders gaat aanpakken. Volgens mij is Jol ff wat directer dan MvB
AJAX AMSTERDAM!
pi_69436332
Volgens Koeman waren veel mensen binnen Tottenham tevreden over Jol, alleen de beslissende mensen die de beslissingen maken niet
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_69436344
Smeets met zn eten . Niets nieuws gehoord dus, behalve dat ze voor Witschge een nieuwe functie binnen Ajax zoeken.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:45:12 #193
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69436395
Komt Edje nu weer terug?
pi_69436398
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vd Wiel net zo kwetsbaar in de verdediging als Silva. Bovendien brengt Gregory ook veel meer body dan Silva wat handig is in de duels. Qua opkomen vindt ik Silva maar een domme draver die niets anders doet dan langs de zijlijn rennen. En wat heb je eraan als je voorzetten gaat geven als ze nooit aankomen?
Gregory zal vast meer body hebben dan Silva (waar ik het overigens niet mee eens ben, ze zijn gelijk) maar zolang hij dat niet gebruikt heeft ie daar geen voordeel in hoor.

Op voorzetten kan worden getraind natuurlijk he . Daar zijn trainingen voor. En ook al rent ie als een domme draverlangs de zijlijn, dat heeft meer invloed op de aanval dan dat statisch blijven staan van Gregory.
pi_69436470
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Smeets met zn eten . Niets nieuws gehoord dus, behalve dat ze voor Witschge een nieuwe functie binnen Ajax zoeken.
Ik heb zo'n gevoel dat die naar Jong Ajax gaat
AJAX AMSTERDAM!
pi_69436587
Natuurlijk wel dat Jol misschien wel eens een ander systeem zou kunnen gaan spelen..
Brett Holman
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:53:32 #197
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_69436753
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Gregory zal vast meer body hebben dan Silva (waar ik het overigens niet mee eens ben, ze zijn gelijk) maar zolang hij dat niet gebruikt heeft ie daar geen voordeel in hoor.

Op voorzetten kan worden getraind natuurlijk he . Daar zijn trainingen voor. En ook al rent ie als een domme draverlangs de zijlijn, dat heeft meer invloed op de aanval dan dat statisch blijven staan van Gregory.
Gregory heb ik ook vaak zat zien aanvallen, maar hij kent z'n grenzen niet. Ik geloof dat hij in de jeugd spits is geweest en daar ongeschikt voor was verklaard. Maar toch probeert 'ie soms een actie te maken om vervolgens de bal kwijt te raken. Een voorzet kan 'ie ook al niet echt geven.

Dan zie ik meer potentie in Silva, die gaf loepzuivere voorzetten een seizoen geleden, dat kan 'ie niet ineens verleerd zijn.. Bovendien heeft ie weinig kansen gekregen. Als Suárez blijft, weet ik het wel qua rechtsback, maar eigenlijk zou ik ook liever een betere rechtsback zien komen Helaas gaat dat allemaal niet.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_69436864
Ben benieuwd naar aankopen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:03:10 #199
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69437166
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Black-Death het volgende:
Volgens Koeman waren veel mensen binnen Tottenham tevreden over Jol, alleen de beslissende mensen die de beslissingen maken niet
geniaal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69437256
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Doopy-X- het volgende:
Komt Edje nu weer terug?
[ afbeelding ]
Van VZ:
quote:
Edgar Davids is geen vaste keuze meer in de basis van Tottenham Hotspur en de Engelse roddelpers meldt dat de middenvelder en manager Martin Jol regelmatig botsen tijdens trainingen.
Volgens mij is dit nog zacht uitgedrukt, ik geloof dat Davids niet meer met Jol wil samenwerken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')