Thnx, eens ff kijken wat er over gezegd wordtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:27 schreef Houniet het volgende:
NED 3
Ik kan me die wedstrijd nog goed herinneren. Heb de wedstrijd (helaas op de TV; baal ik nog steeds van) in Londen gezien. Het hele duel ging erover dat iedereen al wist dat hij de volgende dag ontslagen zou worden. Het hele stadion stond achter hem de hele wedstrijd lang. Mooi om te zien.quote:
Andere voetballers in een heel ander stadium van hun carrière. Stam en Davids waren het heilige vuur wel al een beetje kwijt toen ze naar Ajax kwamen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Davids en Stam dat al niet konden, waarom Boulahrouz dan wel?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kan me die wedstrijd nog goed herinneren. Heb de wedstrijd (helaas op de TV; baal ik nog steeds van) in Londen gezien. Het hele duel ging erover dat iedereen al wist dat hij de volgende dag ontslagen zou worden. Het hele stadion stond achter hem de hele wedstrijd lang. Mooi om te zien.
Of het veld op komen met hun mutsjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dit gaan de supporters hopelijk ook doen in moeilijke tijden in plaats van de spelersbus tegenhouden..
Wielrennen: leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vreselijk irritant inderdaad. Wat een slechte presentator, zum kotzen.
Vd Wiel net zo kwetsbaar in de verdediging als Silva. Bovendien brengt Gregory ook veel meer body dan Silva wat handig is in de duels. Qua opkomen vindt ik Silva maar een domme draver die niets anders doet dan langs de zijlijn rennen. En wat heb je eraan als je voorzetten gaat geven als ze nooit aankomen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:35 schreef Nashje het volgende:
Ik ben overigens ook voorstander van Silva. Niet alleen omdat Greg zo idioot heeft lopen doen op Twitter hoor.
V/d Wiel is verdedigend erg kwetsbaar als ie tegen een snelle flankspeler speelt. Silva was tegen Marseille erg lekker bezig met Zenden. Zenden was helemaal nergens. Daarnaast kwam Silva nog erg veel mee op, veel meer dan dat Gregory doet. Dat z'n voorzetten bagger waren neem ik voor lief, aangezien hij erg weinig heeft gespeeld. Tegen Marseille waren er ineens combinaties met Suarez, die ik Gregory nog niet heb zien doen.
Nee, Ajax moet echt met opkomende backs spelen. Dan zijn we echt zóveel sterker.
Niets tegen Mart hé!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vreselijk irritant inderdaad. Wat een slechte presentator, zum kotzen.
Mathijs van Nieuwkerk V2.1quote:
Als er een team staat vind ik het al weer een vooruitgang en reken maar dat Jol dat anders gaat aanpakken. Volgens mij is Jol ff wat directer dan MvBquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef Nashje het volgende:
Begint Van Gelder weer: "Ik denk niet dat Jol het type spel speelt wat Ajax speelt."
Nee, daarom moet je daar ook godverdomme eens een keer vanaf stappen. GROW UP.
Gregory zal vast meer body hebben dan Silva (waar ik het overigens niet mee eens ben, ze zijn gelijk) maar zolang hij dat niet gebruikt heeft ie daar geen voordeel in hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vd Wiel net zo kwetsbaar in de verdediging als Silva. Bovendien brengt Gregory ook veel meer body dan Silva wat handig is in de duels. Qua opkomen vindt ik Silva maar een domme draver die niets anders doet dan langs de zijlijn rennen. En wat heb je eraan als je voorzetten gaat geven als ze nooit aankomen?
Ik heb zo'n gevoel dat die naar Jong Ajax gaatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Smeets met zn eten. Niets nieuws gehoord dus, behalve dat ze voor Witschge een nieuwe functie binnen Ajax zoeken.
Gregory heb ik ook vaak zat zien aanvallen, maar hij kent z'n grenzen niet. Ik geloof dat hij in de jeugd spits is geweest en daar ongeschikt voor was verklaard. Maar toch probeert 'ie soms een actie te maken om vervolgens de bal kwijt te raken. Een voorzet kan 'ie ook al niet echt geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gregory zal vast meer body hebben dan Silva (waar ik het overigens niet mee eens ben, ze zijn gelijk) maar zolang hij dat niet gebruikt heeft ie daar geen voordeel in hoor.
Op voorzetten kan worden getraind natuurlijk he. Daar zijn trainingen voor. En ook al rent ie als een domme draverlangs de zijlijn, dat heeft meer invloed op de aanval dan dat statisch blijven staan van Gregory.
geniaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Black-Death het volgende:
Volgens Koeman waren veel mensen binnen Tottenham tevreden over Jol, alleen de beslissende mensen die de beslissingen maken niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |