In welke pose zit jij op je foto?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Laat ik daar nou net om gevraagd hebben
Tuurlijk wel, dan verkopen we de beelden weer door aan het roddelcircuitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
weet niet of ik dat wel zou willen zien
da's wat anders dan ik dacht... en wrom is je haar blond daar ?quote:
Dan is het feest helemaal compleetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Is er een filmpje van de vliegende gebakjes?
Nou misschien omdat ik daar toen zin in had, en met veel zon en zee gebeurt dat bij mij toch al snelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's wat anders dan ik dacht... en wrom is je haar blond daar ?
Misschien kan Ole morgen de stoep even op slagroomsporen controleren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef Adelante het volgende:
Ik geloof dat verhaal van de gebakjes niet zo
Vertel wat heeft hij allemaal geroddeldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Nu we het toch over Volendammers hebben, ik heb wel eens ee n drankje gehad van Piet Veerman
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Nu we het toch over Volendammers hebben, ik heb wel eens ee n drankje gehad van Piet Veerman
Wacht.. dat kan mooi nog ff in me emmer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vertel wat heeft hij allemaal geroddeld
Ik ben zo terug even *hondeuitlaat*
quote:
Ben jij niet aangesloten op het riool?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wacht.. dat kan mooi nog ff in me emmer.![]()
![]()
![]()
![]()
Jou niet dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden, ik denk dat Monique toen net uit d'r vaders verrekijker was![]()
Maar Piet vond mijn zus wel heel erg leuk
Nu zie ik het pas, dat is een neus onderaan je kinquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vertel wat heeft hij allemaal geroddeld
Ik ben zo terug even *hondeuitlaat*
Hij vond mij hooguit schattig, ik ben veel te jong voor Pietquote:
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:23 schreef washball het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_gebak___.html?p=4,1
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |