D'r is toch vast wel ergens een advocaat onder al die Feyenoord fans te vinden? Zeker van dat laatste moet een beetje advocaat beginnen te kwijlen. Op dat logo en die nieuwsberichten op hun site zal wel copyright zitten, ik betwijfel of Feyenoord iets te zeggen heeft over het portretrecht van hun spelers, maar het is natuurlijk van de zotte als ze menen dat ze mensen kunnen verbieden om nieuws over de club te plaatsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:04 schreef dvanduijn het volgende:
De huisadvocaat van de club meldde onze collegawebsite dat alle websites die het logo van Feyenoord gebruiken, nieuwsberichten van Feyenoord.nl gebruiken, foto’s en/of portretten van spelers plaatsen etc., aangepakt zullen worden. De reden hiervan is vanuit Feyenoord Rotterdam N.V. is dat de websites dan reclame-inkomsten hebben over de rug van de club. Plus we mogen geen nieuws meer brengen over de club, want Feyenoord geeft duizenden euro’s uit aan de ontwikkeling van de site.
Dat gebeurt nu vaak ook alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
Dus dan is straks de enige bron op internet Feyenoord.nl. Dan krijgen we zeker dit soort berichten: Feyenoord weet na heldhaftige strijd thuisnederlaag tegen NAC te beperken. Feyenoord verliest nipt tegen sleeping giant Volendam.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zeg Massaal op zwart met alleen de tekst Korea aan de Maas op de site voor alle fansites
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:54 schreef Tommeke het volgende:
Iemand heeft mij ooit eens opgegeven bij feyenoord.nl, krijg er constant mail van
Trieste actie btw
Ik kan me nog herinneren dat toen dat de transfer van Charisteas bevestigd werd er in de hele tekst geen enkele keer Ajax stond vermeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
Dus dan is straks de enige bron op internet Feyenoord.nl. Dan krijgen we zeker dit soort berichten: Feyenoord weet na heldhaftige strijd thuisnederlaag tegen NAC te beperken. Feyenoord verliest nipt tegen sleeping giant Volendam.
Werd niet eens ontkend dat hij ooit bij Ajax gespeeld had?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat toen dat de transfer van Charisteas bevestigd werd er in de hele tekst geen enkele keer Ajax stond vermeld.
Op Feyenoord.nl?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat toen dat de transfer van Charisteas bevestigd werd er in de hele tekst geen enkele keer Ajax stond vermeld.
quote:FEYENOORD BEGINT RAZZIA TEGEN SUPPORTERS!
Ik heb een tijdje geleden de Feyenoord-fansite: Het-Legioen.nl opgericht. Inmiddels hadden we elke dag 10.000 unieke bezoekers en we werkten met een groot team van supporters aan de site.
Om de actie ''Voor Feyenoord van ons'' te steunen zijn we een samenwerking aangegaan met de FSV, waar wij gisteravond op kantoor waren. Deze actie zou volgende week gaan beginnen, en de opbrengst zou volledig ten goede komen aan de actie.
Vanmiddag werd ik gebeld door Joris van Benthem de huisadvocaat van de club en die ging zwaar over de rooie....
Het logo van Feyenoord mag niet meer op andere sites worden gebruikt. Er mogen geen foto's en/of video's van spelers op fansites worden geplaatst. Fansites die een eigen website hebben en hier geld mee verdienen, die verdienen geld over de rug van de club en dit mag ook niet meer. De club gaat alle fansites hard aanpakken!
De website die ons vele duizenden euro's heeft gekost om te maken, en wat wij als hobby deden zelfs nog geld verdienden voor de club ook, wordt in één dag kapot gemaakt!
Wat is mijn club toch diep gezonken, mij zien ze voorlopig niet meer!
Stond er wel bij dat hij niet eens in de dubbele cijfers kan komen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zit sowieso copyright op (volgens mij)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef reetveter het volgende:
Mag het logo nog wel in het stadion worden geplaatst door supporters, of staat daar inmiddels ook een copyright op?
[ afbeelding ]
Mogen wij uberhaupt nog "Feyenoord" schrijvenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef reetveter het volgende:
Mag het logo nog wel in het stadion worden geplaatst door supporters, of staat daar inmiddels ook een copyright op?
[ afbeelding ]
Mooie tifoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Die stond toen ondersteboven dus dan mag hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |