Wat ga je doen voor leuks vandaag?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi.
Ik ga zo even langs het station op Groningen om een frans blad te kopen zodat ik dat kan proberen te lezen,quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:26 schreef nietzman het volgende:
Mee Jop!
Hmmmkaiii..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:28 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik zit echt met een deadline woensdag. Maar jullie mogen wel na de stad wat komen drinken?
Het balkon, hmm!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:54 schreef nietzman het volgende:
GEzellig!
Dan koop je toch een andere voeding?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:50 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben niet echt vrolijk vandaag..
Had ik eindelijk de voedingskabel voor de videokaart in mijn nieuwe pc, zet ik de pc aan, knalt binnen 1 minuut de voeding eruit.Kan ik nog een paar week wachten tot ik eindelijk de pc kan gebruiken.
neuh, Ik stuur deze voeding gewoon RMA, Mogen ze hem bij Azerty nakijken..quote:
Zo gebeurt er tenminste nog eens wat in dit topic!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:21 schreef MaxMark het volgende:
MSN is ook gewoon overrated.
Ik wist niet dat je garantie had.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neuh, Ik stuur deze voeding gewoon RMA, Mogen ze hem bij Azerty nakijken..
Waarom trouwens een nieuwe voeding kopen a 80 euro, als je ook gewoon onder garantie een nieuwe kan krijgen?
Dan wacht ik maar wat langer, kan ik op school ook even een Vista ISO regelen.
word een triple boot pc: Ubuntu, Vista en Windhoos 7quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:08 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je garantie had.Als je trouwens zelf dat ding hebt overbelast moet je toch zelf een nieuwe/reparatiekosten betalen...
En waarom Vista? XP is veul beter.
quote:
SPOILER: even ietsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hier staat een geheimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag weer eens naar tractor, truck en car pull wedstrijden in Sint Annaparochie geweest, was weer erg leuk
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:16 schreef Miss_paraplu het volgende:
Inmiddels het toch maar gelaten bij een simpel knackerbroodje met roomkaas.. ik ga de gok er maar niet op wagen na Big Dana..
Hoe zit het eigenlijk met FC Groningen? Vanmiddag feestje in de stad toch als ze winnen? Want wedstrijd is wel afgelopen bijna toch?
Weet je hoe moeilijk dat isquote:Op zondag 31 mei 2009 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je had natuurlijk ook gewoon even kunnen bellen naar die tent.
Was jij niet naar de baas?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je had natuurlijk ook gewoon even kunnen bellen naar die tent.
Oh, hou op.quote:
Zat Wilders in je taxi?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:09 schreef Marco001 het volgende:
heerlijk gewerkt vannacht, was lekker druk bij de taxi.Heb zelfs nog onder politiebegeleiding met 100+ binnen de bebouwde kom gereden.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Bob. het volgende:
Het was ook veel te lekker weer dit weekend, dan hebben mensen wel betere dingen te doen dan fok!en mag ik hopen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je? Ik mis frits al een tijdje, iemand hem gezien?
Deze doe ik ook even in het groningentopic
Zo serieus bedoelde ik het ook nietquote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, dat hoeft toch ook weer niet,?
Zo vaak kwam 'ie hier nou ook weer niet.
Dat had je ook helemaal niet aan zien komen zeker?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:19 schreef Marco001 het volgende:
Net even naar Monique Smit geweest.. Was niet zo'n boeiend optreden.
Is dat die ellende op de Grote Markt? Ik hoorde die herrie bij de Akerk al, gelukkig mocht ik toen de Folkingestraat in en hoefde ik niet dichterbij te komen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:19 schreef Marco001 het volgende:
Net even naar Monique Smit geweest.. Was niet zo'n boeiend optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |