Whehe, nou... geloof dat der paps een multinational bedrijf heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dr pappie ws alleen als dit m is:
[ afbeelding ]
Rooaaarrrrquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dr pappie ws alleen als dit m is:
[ afbeelding ]
Wat zeg je nou? Zijn we met z'n allen uitgenodigd? All inclusive? Ach wat lief!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, nou... geloof dat der paps een multinational bedrijf heeftdus dat zit wel snor...
whehe, Ang3l, nee, we waren het er over eens hoe onze bruiloft zou zijn, en dat was niet met 345346 man!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Zijn we met z'n allen uitgenodigd? All inclusive? Ach wat lief!
Al had ze geen rooie cent.. deze moet je houden Alex! Hier kun je niet anders dan gelukkig mee worden!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, nou... geloof dat der paps een multinational bedrijf heeftdus dat zit wel snor...
Dan zet je ons toch in een ander hotel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, Ang3l, nee, we waren het er over eens hoe onze bruiloft zou zijn, en dat was niet met 345346 man!
Dit is ook echt wel iemand waar ik eigenlijk stiekem best wel wat moeite voor wil doen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Al had ze geen rooie cent.. deze moet je houden SNUIT! Hier kun je niet anders dan gelukkig mee worden!
ik kom niet hoor, dan zijn het er nog maar 345345quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, Ang3l, nee, we waren het er over eens hoe onze bruiloft zou zijn, en dat was niet met 345346 man!
Door jezelf te zijn. Het hoeft niet altijd nog gekker mop. Maar het is fijn te weten dat het zo gek kanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dit is ook echt wel iemand waar ik eigenlijk stiekem best wel wat moeite voor wil doen!alleen.. hoe ga ik dat weekend overtreffen?
Doeiquote:
ik zat zelf aan the spot in zandvoort te denken.. niet duur, wel super sfeer en leuk daarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Door jezelf te zijn. Het hoeft niet altijd nog gekker mop. Maar het is fijn te weten dat het zo gek kan
Echt niet, ik hoor bij de huwelijksnacht!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zet je ons toch in een ander hotel?
Jij bent de eunuch die de champagne bijvult als de glazen leeg zijn?quote:
Dan had je antwoord niet zo lang hoeven zijn. Je had alleen 2 letters weg hoeven strepen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet, ik hoor bij de huwelijksnacht!
Hoiquote:
Duim meidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
reclameff bijlezen maar
oh en ik heb wat gezonds gegeten
Haha je luisterd dus toch naar mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
reclameff bijlezen maar
oh en ik heb wat gezonds gegeten
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Duim meidhoe gaat ie?
wat kijk je?
Veel plezier met Housequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]ben zo weer weg
euh ff denken... ohja csi miamidadelijk House
Have fun meidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]ben zo weer weg
euh ff denken... ohja csi miamidadelijk House
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Nah, uit met die schoenen dan......
[ afbeelding ]
Zo beter?
Wha!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:55 schreef djayzz het volgende:
singles meet op het leidseplein! Rival, murm en djayzz zitten er al. Café "hole in the wall"
Hoofd, hart... Het scheelt niks...quote:
quote:
Deze keer pas ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:55 schreef djayzz het volgende:
singles meet op het leidseplein! Rival, murm en djayzz zitten er al. Café "hole in the wall"
dat is de enige die je nog niet kent?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Wha!
Ik wil recensie over rival lezen straks
*vlug deze maar weer op zetquote:
Ik ken maar een select gezelschap hier IRL hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is de enige die je nog niet kent?
Nee joh, deze!quote:
Ow jaquote:
ik doelde dan ook op; de enige van de drie die daar zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ken maar een select gezelschap hier IRL hoor
whehehequote:
Ah zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik doelde dan ook op; de enige van de drie die daar zitten
KoL!quote:
Hahahaha Crazy maakt je wel beetje carzy hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |