quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
wie?
Zegt me nog steeds nietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
Mensen die doen alsof ze Kempi niet kennen_!
[ afbeelding ]
Die stond hier in Rotterdam altijd met zo'n leeg bekertje op het station te bedelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Een of andere kut rapper.quote:
nogmaals...wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het komt zo tenminste wel luid en duidelijk overquote:
Niet meer, hij woont bij zn vriendin.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:39 schreef Acinonyx het volgende:
die aap woont niet in Woerden maar in Eindhoven
ik kijk niet naar tmf, luister sowieso geen rap, dus hoe zou ik die negert moeten kennen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Heten die allemaal kempi?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die stond hier in Rotterdam altijd met zo'n leeg bekertje op het station te bedelen.
Hij woont nu in Woerden hij is verhuist. Zijn hele naam is Jerreley Slijger en zoveel Slijgers wonen er niet in Woerden. Hij heeft trouwens een Netto inkomen van bijna 3500 euro alleen al door optredensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:39 schreef Acinonyx het volgende:
die aap woont niet in Woerden maar in Eindhoven
Kempi -> Kamperquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:43 schreef MervinMinky het volgende:
Ik heb hem ook gezien in de Winkelcentrum Woensel in Eindhoven, bij de C1000 met zo'n kamperwijf![]()
Wilde zeggen Wadup Nigga maarja ik wilde nog niet dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |