hahaha valt ook niets te volgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:51 schreef ManAtWork het volgende:
Volgens mij is er niemand meer die het durft te volgen.
dat is ook een idee idd!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:52 schreef ManAtWork het volgende:
Kijken wie het lef heeft om hem vol te posten, haha.
Ik niet. Morgen weer naar het hoge noorden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha valt ook niets te volgen.
Dit is een heerlijke SC.
Moeten we het ook nog hebben over [W]?
Ik ben morgen vrij!!
goed gezien!!!quote:
ik zit net onder Groningen morgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:53 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik niet. Morgen weer naar het hoge noorden.
Er gaat toch niets boven Groningen.
Moet nog een paar facturen sturen.quote:
Etenstijd nu? Eet smakelijk danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:46 schreef Fogel het volgende:
Ik ga even wat eten in een pan mikken, wie weet is het topic vol als het klaar is
Jij staat klaar op Eelde?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit net onder Groningen morgen.
Donderdag weer de stad onveilig maken.
en vrijdag en zaterdag ook
Joh, da's wat een pagina terug! Je loopt achter.quote:
Had gisteren een leuk persoon aan de telefoon. Het bedrijf waarvoor ik werk had er nog een rekening open staan.quote:
Asociaal,... weet ik niet. In ieder geval niet erg netjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Nizno het volgende:
[R]
is het trouwens niet asociaal van een werkgever dat hij mij niet het recht geeft op tijd mijn rooster voor volgende week te weten?
nee. nog iets noorderlijker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij staat klaar op Eelde?
Kijken welk vliegtuig naar de zon vertrekt?
nadeel van een megagroot bedrijf die denkt dat ze op woensdag pas het rooster voor de week er op hoeven vrij te geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Asociaal,... weet ik niet. In ieder geval niet erg netjes.
En? Jij hebt ze uitgelegd dat dat best zou kunnen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Had gisteren een leuk persoon aan de telefoon. Het bedrijf waarvoor ik werk had er nog een rekening open staan.
Oei, in de elitebuurt van Groningen?quote:
ps... ik werk dus in een callcenter en hij belde dus via de klantingang.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Had gisteren een leuk persoon aan de telefoon. Het bedrijf waarvoor ik werk had er nog een rekening open staan.
Ik weet ook nog niet wat ik volgende week ga doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel van een megagroot bedrijf die denkt dat ze op woensdag pas het rooster voor de week er op hoeven vrij te geven.
Weet in elk geval dat ik maandag en zaterdag vrij ben.
ja in de elite buitenwijk van groningen wat officieel nog bij Drenthe hoortquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Oei, in de elitebuurt van Groningen?
1 pagina terug. Ik was aan het bijlezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Joh, da's wat een pagina terug! Je loopt achter.
ik ga maandag naar de kermisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik volgende week ga doen.
Niet echt een slimmerik, haha.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ps... ik werk dus in een callcenter en hij belde dus via de klantingang.
Verwacht hij ook nog dat ik kan vertellen of grote baas aan het werk is of dat ik het centrale nummer van ons kantoor ga geven.
Ben gekke henkie niet he.
Drenthe rules.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja in de elite buitenwijk van groningen wat officieel nog bij Drenthe hoort
daar was hij al door doorverbonden omdat hij graag de facturering in groningen wilde.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet echt een slimmerik, haha.
Maar natuurlijk heb je hem het telefoonnummer van de afdeling crediteuren gegeven.
Opschieten want je loopt bijna weer een pagina achter.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:59 schreef Light het volgende:
[..]
1 pagina terug. Ik was aan het bijlezen.
Megagroot callcenter? Sitel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel van een megagroot bedrijf die denkt dat ze op woensdag pas het rooster voor de week er op hoeven vrij te geven.
Weet in elk geval dat ik maandag en zaterdag vrij ben.
Iets wat nog niet klaar isquote:
Maandag hoef ik niet naar Groningen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga maandag naar de kermis
En zaterdags met de knullen op stap, waterbasketballen
niets mis met Drenthe inderdaadquote:
Op mijn pagina 3 staat Nizno bovenaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:53 schreef ManAtWork het volgende:
Hey, jij staat bovenaan pagina 5!
Klinkt veel te ingewikkeld, haha.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar was hij al door doorverbonden omdat hij graag de facturering in groningen wilde.
volgens mij staat in de CAO van de vaste medewerkers dat er op woensdag een rooster voor de volgende week gegeven wordt. Ben zelf nog lekker uitzendkracht.... heerlijk!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:01 schreef Light het volgende:
[..]
Megagroot callcenter? Sitel?
En ik geloof dat er in de callcenter CAO wel iets staat over hoe ruim vantevoren het rooster bekend moet worden gemaakt. Dat zou best eens maar een paar dagen kunnen zijn...
ik werk GRAAG zaterdag en zondagenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maandag hoef ik niet naar Groningen.
En zaterdag mag ik van mezelf volgens mij niet werken.
Ik ben één grens naar het zuiden gezakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets mis met Drenthe inderdaad
Na een jaartje Gelderland en een samenwoon-avontuur in Brabant ben ik blij dat ik weer terug ben in noord noord Drenthe
Geboren en getogen in Drenthe?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets mis met Drenthe inderdaad
Na een jaartje Gelderland en een samenwoon-avontuur in Brabant ben ik blij dat ik weer terug ben in noord noord Drenthe
Bij mij niet.quote:
Nou meneer W en die zit in Groningen en het gaat om een factuur!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klinkt veel te ingewikkeld, haha.
"Wie wilt u nu eigenlijk spreken?"
Dan werk ik thuis één en ander wel bij.quote:
ja in het huis geboren waar ik nu ook weer woonquote:
En het antwoord was,....?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou meneer W en die zit in Groningen en het gaat om een factuur!
Dus ja dan verbinden we door naar de technische helpdesk. Logisch.
Heb dus ook even een mail naar mijn leidinggevende gestuurd met de vraag of die collega-medewerker misschien een kronkel in zn kop heeft
bij mij is het zaterdag 130% en op zon en feestdagen 200%. Dus ik heb geen probleem om die dagen te werkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan werk ik thuis één en ander wel bij.
Geen telefoon en lekker op eigen tempo doorwerken.
Maar moet niet ieder weekend.
Ik zit er niet meer zo in, in die CAO.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij staat in de CAO van de vaste medewerkers dat er op woensdag een rooster voor de volgende week gegeven wordt. Ben zelf nog lekker uitzendkracht.... heerlijk!!!
ik denk dat het antwoord in mijn mailbox staat. was vandaag ook vrijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En het antwoord was,....?
... nog onderweg zeker?
Geld is mooi meegenomen. Maar heb de tijd achter me gelaten om dat prio nummer 1 te geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij is het zaterdag 130% en op zon en feestdagen 200%. Dus ik heb geen probleem om die dagen te werken
ik was vandaag vrij. Hij zal vast al antwoord hebben gegeven dat desbetreffende medewerker een bezoekje van zijn teamleider kan verwachtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En het antwoord was,....?
... nog onderweg zeker?
* Light is ook geboren en getogen in Drenthequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja in het huis geboren waar ik nu ook weer woon
bij ons is de zomer het drukst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zit er niet meer zo in, in die CAO.
En uitzendkrachten zijn de eerste die op straat gezet worden als het weer rustiger wordt. De zomer breekt aan, da's volgens mij ook de rustigste periode (maar dat kan te maken hebben met waar het bedrijf zich mee bezig houdt).
Van werken in een call center word je niet rijk hoor (iig niet financieel). Dan kan ieder extraatje leuk meegenomen zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:08 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geld is mooi meegenomen. Maar heb de tijd achter me gelaten om dat prio nummer 1 te geven.
Weet je in ieder geval wat je krijgt als je de mailbox opent:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat het antwoord in mijn mailbox staat. was vandaag ook vrij
nog even een paar week dat ik het zeker wel wilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:08 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geld is mooi meegenomen. Maar heb de tijd achter me gelaten om dat prio nummer 1 te geven.
* ManAtWork ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:08 schreef Light het volgende:
[..]
* Light is ook geboren en getogen in Drenthe
mwach... zonder veel vaste lasten....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:09 schreef Light het volgende:
[..]
Van werken in een call center word je niet rijk hoor (iig niet financieel). Dan kan ieder extraatje leuk meegenomen zijn.
Nee, dat zou ik dan ook niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij ons is de zomer het drukst.
En in de winter heb ik het overleefd met mogelijkheid om door te stromen.
Dus...... ik maak me geen zorgen.
3 week loon doorstorten naar spaarrekening en 1 week vaste lasten en extra'squote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:09 schreef Light het volgende:
[..]
Van werken in een call center word je niet rijk hoor (iig niet financieel). Dan kan ieder extraatje leuk meegenomen zijn.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Da's wel een voordeel van goedkoop wonenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwach... zonder veel vaste lasten....
Kan bijna 3 week loon op de spaarrekening storten
Dat weet ik sowieso wel na 2 dagen vrij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval wat je krijgt als je de mailbox opent:
[ afbeelding ]
Ja, dat krijg je als jij teveel post.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef ManAtWork het volgende:
Moet je alleen niet steeds dit scherm krijgen:
[..]
die krijg ik ook... en mn hele brondcode als ik op quickquote druk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef ManAtWork het volgende:
Moet je alleen niet steeds dit scherm krijgen:
[..]
Nieuwe TT in de maak: Waar de Drenten heersen.quote:
echt welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef Light het volgende:
[..]
Da's wel een voordeel van goedkoop wonen
je hoeft nog maar even geduld te hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nieuwe TT in de maak: Waar de Drenten heersen.
Ik probeer het rustig te houden.quote:
jij en rustig????quote:
Ja, luxeprobleem. Hoe krijg ik het geld op?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt wel
en bijna geen vaste lasten hebben
Valt best mee, hoor.quote:
Moeten we goed opletten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoeft nog maar even geduld te hebben
Laten we deze op 299 staan en gaan we verder in de nieuwe
Op jezelf gaan wonen en het huis inrichten. Kun je de [W] en de [G] tegelijk gebruiken...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ja, luxeprobleem. Hoe krijg ik het geld op?
Een Drent is van nature rustig.quote:
geen enkel probleem mee. En het scheelt ook dat Oma graag bezig wil om haar erfenis alvast te verdelen. Dus dat komt ook nog eens extra op de rekening.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ja, luxeprobleem. Hoe krijg ik het geld op?
echt niet!!quote:
Ja maar opa's en oma's blijven toch gewoon leven?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen enkel probleem mee. En het scheelt ook dat Oma graag bezig wil om haar erfenis alvast te verdelen. Dus dat komt ook nog eens extra op de rekening.
Heb ik gedaan/doe ik. En toch blijft het luxeprobleem bestaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Light het volgende:
[..]
Op jezelf gaan wonen en het huis inrichten. Kun je de [W] en de [G] tegelijk gebruiken...[G]
dat kan niet anders!!quote:
Vast wel.. alleen heeft oma net dr huis verkocht en wil ze het risico niet lopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef Light het volgende:
[..]
Ja maar opa's en oma's blijven toch gewoon leven?
Vragen we Sjeen weer om er tijdig een rem op te zetten.quote:
ik heb nog wel een rekeningnummer voor jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heb ik gedaan/doe ik. En toch blijft het luxeprobleem bestaan.
Import-drenten zekers.quote:
Teveel geld op de rekening?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heb ik gedaan/doe ik. En toch blijft het luxeprobleem bestaan.
Dat durft ze niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Vragen we Sjeen weer om er tijdig een rem op te zetten.
Nizno kennende heeft ze het nieuwe topic al klaar staan.quote:
vind mijn oplossing beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:19 schreef Light het volgende:
[..]
Teveel geld op de rekening?
Ga op vakantie. En eens niet 3 weken in Thailand ofzo, maar lekker dicht bij huis. Noorwegen is wel een aardige optie
Oh, ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog wel een rekeningnummer voor je
Heb zelf genoeg rekeningnummers waar ik het kwijt kan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog wel een rekeningnummer voor je
nopesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:19 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nizno kennende heeft ze het nieuwe topic al klaar staan.
Denk dat ze het niet eens bij kan houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |