Is dus niet voor jezelf. Zeg dat dan ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij vrienden van me is het niet mogelijk om draadloos naar de achterste logeerkamer te komen. afstand te groot en te veel storingsfactoren.
En via een homeplug lukt het wel.
Trek dan gewoon een normale UTP kabelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij vrienden van me is het niet mogelijk om draadloos naar de achterste logeerkamer te komen. afstand te groot en te veel storingsfactoren.
En via een homeplug lukt het wel.
Van veelposters?quote:
schuin via 2 badkamers ongeveer 40 meter door huis van voor beneden naar achter boven?quote:
van mini-tijgers.quote:
Ach meissie,... ik laat je maar in de waan.quote:
Ja, je kunt die donderstenen hier ook niet eventjes alleen laten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:54 schreef Fogel het volgende:
Kijk je ook even een paar uur niet op fok en dan zit de wgr sc alweer halfvol!
wat zijn ze lief he? de kleintjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:27 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, je kunt die donderstenen hier ook niet eventjes alleen laten.
40 meter door 2 badkamers en ten miste 1 vloer/plafond van (gewapend) beton. En dan verbaasd zijn dat je geen ontvangst hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
schuin via 2 badkamers ongeveer 40 meter door huis van voor beneden naar achter boven?
We grijpen de kans als de MOD's er niet rondlopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:27 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, je kunt die donderstenen hier ook niet eventjes alleen laten.
Dus eigenlijk moeten F_H en Sjeen gewoon wisseldiensten draaien zodat er altijd iemand aanwezig isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
We grijpen de kans als de MOD's er niet rondlopen.
Ik zou op het volgende topic wachten als ik jou wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef Xcalibur het volgende:
zo, zal ik hier nog effe posten, of zal ik gewoon op het volgende topic wachten?
Je kunt nog even helpen om het topic vandaag vol te krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef Xcalibur het volgende:
zo, zal ik hier nog effe posten, of zal ik gewoon op het volgende topic wachten?
ik was er heul niet verbaasd van!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:35 schreef Light het volgende:
[..]
40 meter door 2 badkamers en ten miste 1 vloer/plafond van (gewapend) beton. En dan verbaasd zijn dat je geen ontvangst hebt.
Da's net zoiets als een hele draadloze router (inclusief de antennes) voorzien van zilververf en dan verbaasd zijn dat het niet werkt. Dat heeft een fabrikant van die zooi eens geprobeerd, was toch geen succes
En een UTP kabel hoef je natuurlijk niet in een rechte lijn te trekken. Zolang je de kabels niet langer dan 100 meter maakt, zit je wel goed.
vandaag duurt nog een uur en een kwartier. Gaan we dat redden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je kunt nog even helpen om het topic vandaag vol te krijgen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
schuin via 2 badkamers ongeveer 40 meter door huis van voor beneden naar achter boven?
omtoch niet.quote:
Zonder de rem van Sjeen en een aantal fanatiekelingen moet dat toch te halen zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag duurt nog een uur en een kwartier. Gaan we dat redden?
Meer dan 130 posts.
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zonder de rem van Sjeen en een aantal fanatiekelingen moet dat toch te halen zijn?
is hij mootohr raiden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef ManAtWork het volgende:
172 posts en nog een FH gezien!
Een nieuw record?
ja dit is een SC2quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, ik had op F5 moeten drukken voordat ik mijn vorige reactie gaf
te sloomquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:46 schreef ManAtWork het volgende:
Of zal hij vandaag op de motor hebben gezeten,...
ligt er aan wat je gaat makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:46 schreef Fogel het volgende:
Ik ga even wat eten in een pan mikken, wie weet is het topic vol als het klaar is
ik heb een voorspellende gavequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef ManAtWork het volgende:
Is het nu eens gebeurd!
Verdikkie,... steeds weer mij de woorden uit de mond halen!!
Maar we gaan als SC1.quote:
he asoquote:
niet dusquote:
nu welquote:
weer niet!!quote:
ja heuj dat is elke keer raak met jou!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:49 schreef ManAtWork het volgende:
Tot drie tellen. Meer zit er niet in. HAHA.
owww ja maar dat ben ik ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef ManAtWork het volgende:
Omdat je dan als spammert te boek komt te staan.
en nog 100 postsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |