Foei toch!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ik maak een foutje want de text MAW moet natuurlijk DJ zijn
ben blij voor je hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef ManAtWork het volgende:
Hmmm, wrijf het er maar weer in.![]()
Maar gelukkig voelt het nog niet zo.
ik zie het inderdaadquote:
wissen?? wrom??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:04 schreef ManAtWork het volgende:
We zitten al op pagina 2. Eens kijken wat de MOD's straks allemaal gaan wissen, haha.
geen idee..... ik doe het alleen met vrouwen dus heb geen ervaring met oude mannen en uithoudingsvermogenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef ManAtWork het volgende:
Als jonge blonde bloem is het natuurlijk een stuk makkelijker vol te houden.
moet je voor de grap in ONZ kijken naar het HOMO topic... daar gaat het nog sneller dan dat wij nu doen.quote:
nu dan toch ook nog?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Nizno het volgende:
had allang weer een kwartet kunnen hebben... tjong wat ben je langzaam zeg
Ik bedoelde dat je het langer vol kunt houden dat je niet oud bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee..... ik doe het alleen met vrouwen dus heb geen ervaring met oude mannen en uithoudingsvermogen
Sorry, Firefox heeft vandaag moeite met Fok!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Nizno het volgende:
En nog een spelbreker, haha.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef Light het volgende:
Ja, hallo, ga ik even naar de supermarkt om te kijken of er nog brood ligt, zitten jullie alweer bijna halverwege een nieuw topic.
O ja, langzaam is lang niet altijd verkeerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Nizno het volgende:
Ik heb wel dezelfde kleur als de friendslist, maar ik sta er niet opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:51 schreef Nizno het volgende:
Nou die meloen is bij mij erger op beeld.... DJ is dezelfde kleur als friendlijst
jawel heul wel!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb wel dezelfde kleur als de friendslist, maar ik sta er niet op
heuj jij bent ook niet gekleurdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef Light het volgende:
Ja, hallo, ga ik even naar de supermarkt om te kijken of er nog brood ligt, zitten jullie alweer bijna halverwege een nieuw topic.
Maar die doen het niet met twee posters. Dus die vergelijking telt niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je voor de grap in ONZ kijken naar het HOMO topic... daar gaat het nog sneller dan dat wij nu doen.
Je mag er bij mij wel op maar ik weet niet waar ik hem kan vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb wel dezelfde kleur als de friendslist, maar ik sta er niet op
Ahh, je mag dan wel qua cijfers jonger zijn, je werkelijke leeftijd zal door het roken wel hoger zijn.quote:
Bijzondere uitspraak als je hem isoleert uit de chatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef ManAtWork het volgende:
Je mag er bij mij wel op maar ik weet niet waar ik hem kan vinden.
Begint met een t en eindigt op rut.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef JumpingJacky het volgende:
* JumpingJacky melt zig in dese sloo sjet
* alle typo's zijn bewust zodat MAW het ook snapt
Jij trekt alles,....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Bijzondere uitspraak als je hem isoleert uit de chat
Je bedoelt grafpaaltjesquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:19 schreef JumpingJacky het volgende:
kwartet of kwartel? Nu weet ik niet meer of je typo's maakt of niet
Ik wilde het netjes houden. Vandaar de woordkeuze.quote:
MAW is zo veranderlijk als het weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:21 schreef JumpingJacky het volgende:
'wilde' = verleden tijd, dus nu wil je het niet meer netjes houden?
Groot gelijk. Ik rook overigens ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:22 schreef Nizno het volgende:
Roken is niets mis mee, daarom heb ik ook een Tshirt met als tekst:
Niet rokers sterven ook
heb jij zo vaak last van hondsdolheid dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:22 schreef ManAtWork het volgende:
Als ik wild ben, dan zet ik dat hier niet neer.
Ach, als je bent gestorven, brand er nog een vuurtje in je.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:22 schreef Nizno het volgende:
Roken is niets mis mee, daarom heb ik ook een Tshirt met als tekst:
Niet rokers sterven ook
goed zo !!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik rook overigens ook
tgquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:22 schreef ManAtWork het volgende:
Als ik wild ben, dan zet ik dat hier niet neer.
Haha, dus dat heb je wel al begrepen. Heel goed.quote:
Korting tijdens de crematie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ach, als je bent gestorven, brand er nog een vuurtje in je.
Hopelijk duurt dat alleen nog even.
Ben ik weer in de minderheid,...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik rook overigens ook
Psies, en de AOW-premies betaalbaar houdenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed zo !!
De economie in stand houden he?!
Zelfs met al jouw tikfoutjes begrijp ik je wel hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Haha, dus dat heb je wel al begrepen. Heel goed.
Nope. Heb een kleine tijger.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij zo vaak last van hondsdolheid dan?
Nee, je vervuilt extra door al het teer in de longen.quote:
En zorgen dat er geen gigantische accijnzen op benzine en alcohol komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Psies, en de AOW-premies betaalbaar houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |