als jij dat winkelwagen scheuren van jou belangrijk vind dan kun je dat best neerzetten hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef ManAtWork het volgende:
Moet de laatste post van het vorige topic er ook nog in of bedenken we gewoon iets nieuws?
Gaan we samen voor de 300?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:41 schreef Nizno het volgende:
ach we zijn toch nog saampjes dus ik had wel door dat je op mijn post reageerde hoor
jaaaa lijkt me gezellig.. hebben we een SC voor ons 2.quote:
Moeten we snel zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
jaaaa lijkt me gezellig.. hebben we een SC voor ons 2.
hahahaha had je kunnen doen maar ik snap wel dat er hier geen hoveniers zitten en ook geen plaatwerkers.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef ManAtWork het volgende:
... en hoveniers en plaatwerkers.
Hier had ik dus wel moeten quoten, haha.
Te laat!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Moeten we snel zijn.
Voordat de die-hards het nieuwe topic in de gaten krijgen.
Haha. Wel mooi gekleurd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef Nizno het volgende:
ow trouwens je staat in mn friends lijstje en hebt het kleurtje paars gekregen.....
Ik heb mijn eigen posts standaard geel... dus ik zie nu een geel paars topic...
de TS is normaal groen maar ja dat ben jij dus je blijft paars
daarom post ik ook heul snel door.... dat we toch een heel mooi scherm krijgen vandaag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Moeten we snel zijn.
Voordat de die-hards het nieuwe topic in de gaten krijgen.
Dat heeft hij nog nie eens gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:46 schreef fotostarter het volgende:
Je hebt zo lang wakker gelegen dat je spontaan een leuke schrijffout maakte?
jij bent ook paars dus had niet eens door dat het MAW niet wasquote:
het is soms net een kerstfeest op mijn beeldschermquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Haha. Wel mooi gekleurd.
Ik heb een digi-friend? Cool![]()
Ik geef garanties tot aan de eerste letter van de OP.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:46 schreef fotostarter het volgende:
Je hebt zo lang wakker gelegen dat je spontaan een leuke schrijffout maakte?
ben jij te laat dan?quote:
zie je het zelf niet??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik geef garanties tot aan de eerste letter van de OP.
Maar help me even, dan wijzig ik het.
hoe lig jij normaal dan?quote:
En dan alleen met zo'n post de boel bederven,... Spelbreker!quote:
Wakend. Dat klopt toch?quote:
lolquote:
ja hoor laat een modje het maar weer oplossen... ik vind dat het mag blijven staan.... als reminder hoe waakzaam jij bentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Wakend. Dat klopt toch?
Wacht wel tot Sjeen of FH zich er aan begint te ergeren.![]()
Nou, ik slaap wel heel ligt. Dus dat ik wakend ben, klopt wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor laat een modje het maar weer oplossen... ik vind dat het mag blijven staan.... als reminder hoe waakzaam jij bent
goed hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:56 schreef ManAtWork het volgende:
Alleen omdat het zo SLLOOOOWWWWWW gaat, dat ik er niet tussen kan komen.
ik slaap heel staand.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nou, ik slaap wel heel ligt. Dus dat ik wakend ben, klopt wel.
ghehehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:57 schreef ManAtWork het volgende:
Niet gelukt.Zat weer een geeltje tussen.
ben best wel blond, maar niet gekquote:
jij grijs of kaal?quote:
Geen van beide.quote:
duh,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef ManAtWork het volgende:
DJ en FS hebben 3 posts staan en dan zie je ze niet meer,...
Wat een spelbrekers.
En ze was net even sneller.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Nizno het volgende:
tjong zijn MAW en die meloen verdwenen met even 3 onderbrekingen te plaatsen ..... tsss
je bent toch al 4 jaar ouder dan ik ben.... dus bestwel oud!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geen van beide.
Zo oud ben ik nog niet.
en ik maak een foutje want de text MAW moet natuurlijk DJ zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En ze was net even sneller.
Oftewel: mijn lijntje was net even te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |