In het begin wel... maar op een gegeven moment verzand het in een opvoedkundige polemiek die wat mij betreft mocht verzandenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef yvonne het volgende:
Helemaal bijgelezen, en me helemaal wild gelachen
Bam en Brat
Nu ga ik Palinggate bijlezen
Die Gel-homo "rel"is dat nog de moeite?
Haha ja OK da's wel een verzachtende omstandigheid: je hebt het daar maar druk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bart = Boos! ofzo ... hij zat ook niet bij de bespreking met Danny toch?
Misschien is er ook wel een marielletje bij Bart gedaan!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet toch kut zijn dat je volwassen vent en als vriend van de baas in legeruniform met Duitse herder aan de riem naar beneden wordt gestuurd om een verhaal af te steken tegen een stel pubers. Je zou zeggen dat je toch als werknemer recht hebt om tenminste dát te weigeren![]()
Sterker nog, ik zou mij ziek melden
Nee, die is dood.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef yvonne het volgende:
Helemaal bijgelezen, en me helemaal wild gelachen
Bam en Brat
Nu ga ik Palinggate bijlezen
Die Gel-homo "rel"is dat nog de moeite?
De don duldt geen tegenspraakquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat Bart verwerkt zit in dverse blikken kattevoer ben ik bang![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die ligt allang met een paar betonnen pantoffels ergen tussen de vissen
De ikke van Dalen /Huubbie = kikker volgens Bart van de Bruune bonen die hij niet lust volgens vele getuigen.quote:
Neuh, na drie topics hebben Danny en de homo alweer besloten om samen Hertog Jan te gaan drinkenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
De van Dale /Huubbie _ kikker volgens Bart van de Bruune bonen die hij niet lust volgens vele getuigen.
Bron Dikken van Daalen.
Ik post me ongansquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja OK da's wel een verzachtende omstandigheid: je hebt het daar maar druk.
Hij had toch geen problemen met Micha?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh, na drie topics hebben Danny en de homo alweer besloten om samen Hertog Jan te gaan drinken
Had Bart ook al beef met Piet Veerman?quote:
Dat was toch het vriendje van Mariell, of was het Marielinquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had toch geen problemen met Micha?
Bart Smitquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had Bart ook al beef met Piet Veerman?
Truste !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |