Dat lijkt me sowieso de eerste optie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dr zijn al meer gegadigden, maar ik geef nog niet op met mn ouders een schuldgevoel aanpraten
Dan komt het geweldige antwoord; "Nee, dan ga je maar volgend jaar. Dan is het gewoon weer." denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:30 schreef Llotyhy het volgende:
Heb je de 'Als jullie na 45 jaar nog steeds gelukkig zijn, willen jullie dan niet dat de mensen waar jullie van houden ook gelukkig zijn en kunnen jullie me dan niet mijn hoogtepunt van het jaar laten beleven en gewoon naar Lowlands laten gaan'-tactiek al geprobeerd?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is door Belsen gezet en niet zonder reden. Ga maar lekker speculeren over wat het betekend. Ik zwijg verder als het graf.
Voorspelbaar, maar niettemin goed nieuwsquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef Tourniquet het volgende:
Fakkelbrigade en Jiggy Dje op Lowlands 2009
Droomscenario: Arctic Monkeys worden ziek en als vervanger komt Depeche Mode.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Hoe tof zou het zijn als Depeche Mode nu écht op Lowlands komt, als goedmakertje voor Pinkpop
gewoon gaan joh.. je "moet" helemaal niets. wat gaan ze doen anders, je zakgeld inhouden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:26 schreef Byte_Me het volgende:
dr zijn al meer gegadigden, maar ik geef nog niet op met mn ouders een schuldgevoel aanpraten
Helaas, zitten in de VS tijdens LL.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Hoe tof zou het zijn als Depeche Mode nu écht op Lowlands komt, als goedmakertje voor Pinkpop
Verrassing?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd wat die verrassing is...
quote:Ook op Lowlands Klaxons, Thursday, Baskery, Bomba Estereo, Grupo Fantasma, en Winne! Check lowlands.nl #LL09
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |