ik trek die naam echt niet.. wat is het nou marieke of ma-rikke ? kutouders die hun kind zo nodig een interessante naam moeten gevenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef ranja het volgende:
Hopelijk Marike JagerMaar ja, die heeft niet eens de dwdd dvd gehaald.
Maar die mag van mij nog wel een keer terugkomen. Sinds de vorige keer op Lowlands is die qua podium presentatie wel heel erg gegroeid en ook muzikaal alleen nog maar beter geworden.
Volledig mee eens. Ik ben erg benieuwd met welke namen ze dit weekend over de brug komen. Want de line up van Pukkelpop is to die for..quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:14 schreef Laton het volgende:
[..]
ik trek die naam echt niet.. wat is het nou marieke of ma-rikke ? kutouders die hun kind zo nodig een interessante naam moeten geven
Mee eens! Die was 2 jaar (?) terug echt tof, dat was nog eens leuke muziek tijdens het ontbijt toen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef ranja het volgende:
Hopelijk Marike JagerMaar ja, die heeft niet eens de dwdd dvd gehaald.
Maar die mag van mij nog wel een keer terugkomen. Sinds de vorige keer op Lowlands is die qua podium presentatie wel heel erg gegroeid en ook muzikaal alleen nog maar beter geworden.
Die is door Belsen gezet en niet zonder reden. Ga maar lekker speculeren over wat het betekend. Ik zwijg verder als het graf.quote:
Ik ben benieuwd. We zien het dan vanavond. Of is het toch dat concert van 2 Unlimited....quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is door Belsen gezet en niet zonder reden. Ga maar lekker speculeren over wat het betekend. Ik zwijg verder als het graf.
Gaat Fok kaarten weggeven?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die is door Belsen gezet en niet zonder reden. Ga maar lekker speculeren over wat het betekend.
Nee, niet vanavond, binnenkort. Verderquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. We zien het dan vanavond. Of is het toch dat concert van 2 Unlimited....
ja dat vond ik ook. sowieso, wat is 45 jaar nou, helemaal niks.50 jaar, dat is feest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Hpzone het volgende:
Ja, en? dat kan ook dag later gevierd worden.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef kciR het volgende:
Ah.. Kyteman, had ik al wel verwacht, ben er desondanks wel blij mee, die wil ik nog wel een keer zien..
En waarom lekt die LL poster niet meer, eerder was die altijd al ver voor Pinkpop gelekt, zeker twee dagen ervoor!
Kom op met die namen! huphuphup
dr zijn al meer gegadigden, maar ik geef nog niet op met mn ouders een schuldgevoel aanpratenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef RedGuy het volgende:
Dus Byte_Me verkoopt zijn kaartje?
Ik ken nog wel iemand die hem graag overkoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |