Klopt. Maar ze hoeven met het boeken nu niet per se naar deadlines als Pinkpop te werken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar PP dus het maakt mij niet zoveel uit, maar blijkbaar wordt er alsnog veel naar uitgekeken. Er hangen wel meer posters van concerten die soms al zijn uitverkocht.
Inderdaad, en daar hebben we allemaal 150 voor betaaldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:07 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Denk dat ze maandag aankondigen dat de line-up compleet is.
Noem me een pessimist, maar de afgelopen 2 jaren dacht ik ook dat er nog dat er minstens 10 headliners bij moesten komen, toen de definitieve line-up bekend werd gemaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:35 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar hebben we allemaal 150 voor betaald
quote:[..] Zulk namenstrooigoed doet onderhand wel afvragen of Lowlands nog met enkele ware, verrassende klappers of écht spannende namen op de proppen gaat komen. Dit soort kleinere toevoegingen steken intussen immers wat bleekjes af bij de vele spannender namen die het Belgische Pukkelpop in hetzelfde weekend geprogammeerd heeft staan. Hieronder veel nieuwe namen uit de Amerikaanse en Britse indie; die zijn enkele uitzonderingen (HEALTH, Grizzly Bear) daargelaten nog afwezig op Lowlands. Intussen heeft Pukkelpop ook een aardige reeks grotere acts uit het verleden staan, waaronder Kraftwerk, The Jesus Lizard en My Bloody Valentine.
Het geheel uitverkochte Lowlands heeft inmiddels onder meer Arctic Monkeys, Lily Allen, Faith no More, Kaiser Chiefs, Razorlight, Bloc Party, Wilco, Beirut, Opeth, Eagles Of Death Metal en vele, vele anderen op het programma staan. Maar in tegenstelling tot bij de Belgische collega’s, is ware muzikale spanning en avontuur in Biddinghuizen op papier voorals nog lastig te vinden.
But hey: more to come.
Helemaal mee eens, ik vind de line-up bijna op Pinkpop gaan lijken. Allemaal van die populaire indie-meukquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Noem me een pessimist, maar de afgelopen 2 jaren dacht ik ook dat er nog dat er minstens 10 headliners bij moesten komen, toen de definitieve line-up bekend werd gemaakt. Pretty weak, de afgelopen jaren... Van de week las ik wel wat treffende woorden op Alternative.Blog:
[..]
Ha, hier krijgen ze geen 3 dagen 6 tenten mee vol hoor. Tenzij ze alle bands gewoon onbeperkt laten spelen in plaats van 45 tot 60 minutenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:07 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Denk dat ze maandag aankondigen dat de line-up compleet is.
Was ook met een knipoog bedoeldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, hier krijgen ze geen 3 dagen 6 tenten mee vol hoor. Tenzij ze alle bands gewoon onbeperkt laten spelen in plaats van 45 tot 60 minuten
Voor 150 euro mag ik hopen van nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:27 schreef ranja het volgende:
Misschien is dat de verrassing... Lowlands duurt dit jaar maar 1 dag!
Op Last.fm tel ik er op dit moment nog maar 15 met een gat open op 21, 22 en 23 augustus. Ik denk dat ze drie dagen optreed. Dat is denk ik de verrassing.quote:the day after that we will be playing in HMV on oxford street then.... FESTIVALS!!!!!! i have counted 33 in my diary?? mental.
Is Shake een nieuwe band?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:16 schreef Tourniquet het volgende:
Er hangt toch een LL poster op PP!!!
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.com/user/BenteBollmann/view/245463
NRC of NRC.next?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:37 schreef Toad het volgende:
30 juli: Lowlandsbijlage in de NRC.
Dit is toch ook om zielig van te worden.. Namen willen we! Namen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:16 schreef Tourniquet het volgende:
Er hangt toch een LL poster op PP!!!
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.com/user/BenteBollmann/view/245463
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |