Meer bruine bonen eten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:Ik heb de laatste tijd, nu ik weer veel naar concerten ga, nogal last van opdringerige vrouwen.
Off course. Een leuke dame?quote:
quote:
Yep ze komt uit Den Haag.quote:
Nope. Deze dame heeft Marokkaanse ouders.quote:
Nee die is Amerikaanse.quote:
Lucia is een behoorlijk stuk ouder.quote:
Oeh..dat is wel een boel info, denk dat iemand anders het nu wel weetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze is wereldkampioene kickboksen, Veejay bij TMF, een rapplaat opgenomen met Ryan Babel en Ali B en ze speelde in de film Chocolate en is onderwerp in het boek Het sterkste meisje van de wereld.
Straks dus wel.quote:
Weer met je prittstift zitten kliederen?quote:
Erger nog, ik heb ge-Google-dquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer met je prittstift zitten kliederen?
Ah en de foto's op haar website gezien?quote:
Neuh. Is 't wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah en de foto's op haar website gezien?
Het valt mee. Op Hyves kom je ook zulke plaatjes tegen.quote:
Ik heb 42 vriendjes op Hyvesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het valt mee. Op Hyves kom je ook zulke plaatjes tegen.
Ik heb geen Hyvesaccount. Ben ik nu een fossiel?quote:
Geen fossiel, wel verdachtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyvesaccount. Ben ik nu een fossiel?
Misschien er toch maar eens eentje openen. Mijn voetbalmaatjes, mijn MMAmaatjes en de fitnessmeisjes roepen ook altijd dat ik er eentje moet aanmaken.quote:
Dat is waar. Maar waar is de rest? Of kent echt niemand haar?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag niet meer meedoen omdat ik 'r opgezocht heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |