Snookeraar ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:58 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Al geraden eigenlijk? ,
Zoniet: Meestal heeft hij wat in in zijn hand (op een foto dat is)..
Ok.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Jaap van Zweden?
Hoi Diaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben begonnen met WII Fit, hartstikke leuk!!!
We praten over een half jaar weerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben begonnen met WII Fit, hartstikke leuk!!!
quote:
Dat ging redelijk. Ik ben het alleen niet zo met de antwoorden eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe is je tentamen gegaan, wyccie?
Hmmm. Je bedoelt dat je weinig goed had?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ging redelijk. Ik ben het alleen niet zo met de antwoorden eens.![]()
Miauw.quote:[ afbeelding ]
Dat waarvan ik dacht dat het goed was, is fout. En dat waarvan ik dacht dat ik het met veel fantasie had ingevuld was goed. Maar aan de berichten op ons prikbord te zien, heeft ook de rest het niet goed gemaakt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm. Je bedoelt dat je weinig goed had?
Maar wel gehaald, denk je?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat waarvan ik dacht dat het goed was, is fout. En dat waarvan ik dacht dat ik het met veel fantasie had ingevuld was goed. Maar aan de berichten op ons prikbord te zien, heeft ook de rest het niet goed gemaakt.
Ga je mee stappen vanavond?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:18 schreef wyccie het volgende:
Dat lijkt me niet. Misschien als de meerderheid het even slecht of slechter heeft gemaakt. Dan is er een kans dat ze de norm verlagen.
Ik ga nu ook geen punten tellen, hoef het niet te weten. Er is toch niks meer aan te doen.
Nu heb ik lekker vrij.
Hoop dat je het haalt ..en plezierige vrije dagenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:18 schreef wyccie het volgende:
Dat lijkt me niet. Misschien als de meerderheid het even slecht of slechter heeft gemaakt. Dan is er een kans dat ze de norm verlagen.
Ik ga nu ook geen punten tellen, hoef het niet te weten. Er is toch niks meer aan te doen.
Nu heb ik lekker vrij.
Haha, nee hoor. Ik blijf lekker thuis, want het is weekend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga je mee stappen vanavond?
Je durft gewoon 's avonds niet naar buitenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Ik blijf lekker thuis, want het is weekend.![]()
Even wat slaap inhalen.
Maar je durft niet met 14 dronken kerels op pad?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:33 schreef wyccie het volgende:
Dat durf ik heus wel! Ik heb licht op mijn fiets.
Dat durf ik zelfs niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je durft niet met 14 dronken kerels op pad?
Dat durf ik wel, maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar je durft niet met 14 dronken kerels op pad?
We gaan Mojito's drinken hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat durf ik wel, maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan.
Zo kom je natuurlijk nooit aan de manquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat durf ik wel, maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan.
quote:
Meer bruine bonen eten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:Ik heb de laatste tijd, nu ik weer veel naar concerten ga, nogal last van opdringerige vrouwen.
Off course. Een leuke dame?quote:
quote:
Yep ze komt uit Den Haag.quote:
Nope. Deze dame heeft Marokkaanse ouders.quote:
Nee die is Amerikaanse.quote:
Lucia is een behoorlijk stuk ouder.quote:
Oeh..dat is wel een boel info, denk dat iemand anders het nu wel weetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze is wereldkampioene kickboksen, Veejay bij TMF, een rapplaat opgenomen met Ryan Babel en Ali B en ze speelde in de film Chocolate en is onderwerp in het boek Het sterkste meisje van de wereld.
Straks dus wel.quote:
Weer met je prittstift zitten kliederen?quote:
Erger nog, ik heb ge-Google-dquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer met je prittstift zitten kliederen?
Ah en de foto's op haar website gezien?quote:
Neuh. Is 't wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah en de foto's op haar website gezien?
Het valt mee. Op Hyves kom je ook zulke plaatjes tegen.quote:
Ik heb 42 vriendjes op Hyvesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het valt mee. Op Hyves kom je ook zulke plaatjes tegen.
Ik heb geen Hyvesaccount. Ben ik nu een fossiel?quote:
Geen fossiel, wel verdachtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyvesaccount. Ben ik nu een fossiel?
Misschien er toch maar eens eentje openen. Mijn voetbalmaatjes, mijn MMAmaatjes en de fitnessmeisjes roepen ook altijd dat ik er eentje moet aanmaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |