Dwing hem! Dwing hem!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef Byte_Me het volgende:
ik had trouwens jan smeets gemaild dat hij voor the prodigy moest kiezen ipv oasis, maar helaas, de prodigy kan dus niet. anders had ie vast geluisterd. ik zal hem even mailen dat hij nu de prodigy afhaakt voor de chemical brothers moet kiezen
hoop nou maar op chemical brothers, die zijn tenminste origineel. oasis zijn een stel over het paard getilde beattle klonen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, ik hoop op Oasis. Nog nooit gezien, Prodigy ook leuk, maar al paar keer gezien.
Ook al paar keer gezien, sorry.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hoop nou maar op chemical brothers, die zijn tenminste origineel. oasis zijn een stel over het paard getilde beattle klonen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef RD4 het volgende:
als prodigy of oasis komt overweeg ik alsnog om een dagkaart te pakkenmaar van de andere kant, beide zie ik ze ook op Werchter
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
GEEN THE PRODIGY!
http://twitter.com/the_prodigy/status/1924239302
Net op L1 zeiden ze dat het vanavond bekend gemaakt zou worden...quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
wacht ff. The Prodigy EN Pendulum straks op zondag??? dan ga ik ECHT! maar goed dat gaat niet want voor ze spelen zat.nacht in Seatle... dus zouden ze naar de maandag verschuiven.. en zal Anouk op zondag spelen ofzo.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
wacht ff. The Prodigy EN Pendulum straks op zondag??? dan ga ik ECHT! maar goed dat gaat niet want voor ze spelen zat.nacht in Seatle... dus zouden ze naar de maandag verschuiven.. en zal Anouk op zondag spelen ofzo.
Het is nog maar 5x genoemdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
GEEN THE PRODIGY!
http://twitter.com/the_prodigy/status/1924239302
quote:Of het optreden van Depeche Mode zal doorgaan op Pinkpop wordt morgen door het management bekend gemaakt. Intussen zoekt de organisatie naarstig verder naar een vervanger daar het optreden van de band met het uur onzekerder is geworden.
De organisatie van Pinkpop wenst zanger Dave Gahan spoedig beterschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |