Als er één band is die ik echt NOOIT meer live wil zien/horen is het Radiohead wel, gadverdamme, je wordt echt spontaan depressief als je naar dat gejank luistertquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef SCH het volgende:
Radiohead wordt ook genoemd
Ik vat dat allemaal wel hoor. Maar waarom noemt 'ie ze dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef ScottTracy het volgende:
The Prodigy komt echt niet hoor. Die hebben zaterdagavond nog een concert in Seattle, en het is daar 9 uur later dan hier. En dan nog een vlucht van een uur of 10/11, volgens mij is het theoretisch gezien niet eens mogelijk
Als het daar 9 uur later is, dan is als een concert van ze is afgelopen om, zeg 12 uur, het hier pas een uur of 3 smiddags, dus dan kan het juist makkelijk om de dag erna hier te zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef ScottTracy het volgende:
The Prodigy komt echt niet hoor. Die hebben zaterdagavond nog een concert in Seattle, en het is daar 9 uur later dan hier. En dan nog een vlucht van een uur of 10/11, volgens mij is het theoretisch gezien niet eens mogelijk
Nee, dat betekent dus: als het concert daar om 12 uur is afgelopen is, dat het hier dan al zondagochtend 9 uur is. (nja, het is daar dus niet 9 uur later, maar ze lopen wel 9 uur achter)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Als het daar 9 uur later is, dan is als een concert van ze is afgelopen om, zeg 12 uur, het hier pas een uur of 3 smiddags, dus dan kan het juist makkelijk om de dag erna hier te zijn.
zou een optie zijn, maar Anouk houdt niet zo van schuiven toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Óf zou Smeets iets van de maandag naar de zondag willen halen? Anouk bijvoorbeeld? En dan The Prodigy op maandag? Ik noem maar iets geks.
Juist.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Óf zou Smeets iets van de maandag naar de zondag willen halen? Anouk bijvoorbeeld? En dan The Prodigy op maandag? Ik noem maar iets geks.
Dat zou vreselijk tof zijn, omdat ik alleen maandag ga en Anouk niet hoef.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat klopt. Maar misschien wel als ze naar een - voor haar - betere spot geschoven gaat worden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:16 schreef Joesse het volgende:
[..]
zou een optie zijn, maar Anouk houdt niet zo van schuiven toch?
Maar is dat niet enorm kut voor de mensen met een zondagkaart?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:17 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar misschien wel als ze naar een - voor haar - betere spot geschoven gaat worden?
Anouk op je festival, dan verneuk je het altijd wel voor iemand...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar is dat niet enorm kut voor de mensen met een zondagkaart?![]()
Boh jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar is dat niet enorm kut voor de mensen met een zondagkaart?![]()
Misschien om de echte vervanger een verrassing te laten zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik vat dat allemaal wel hoor. Maar waarom noemt 'ie ze dan?
Dat zou de enige manier kunnen zijn om de Prodigy te kunnen laten spelen gezien hun reisschema. Ik vraag me trouwens wel af, in hoeverre zo ´n dolle reis invloed heeft op hun performance.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Het is daar juist 9 uur vroeger... Maar je hebt gelijk, als het concert daar om 12 uur afgelopen is, is het hier al 9 uur 's ochtends. Maar misschien schuiven ze wel een band van de maandag naar zondagavond zoals KirkLazarus ook al zei, weten wij veel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef ScottTracy het volgende:
mwa naarmate de tijd vordert wordt het steeds meer bijgesteld (de verkeerde kant op helaas):quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb 2 weekendtickets weten te bemachtigen voor een spotprijs!
Nu hopen dat het weer een beetje mee wilt werken, maar de weersverwachtingen zijn hoopgevend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik las ergens om 18u, maar hoe betrouwbaar dat is weet ik ook niet..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef Shadow_NL het volgende:
Vanmiddag zou die arts van Dave toch uitsluitsel geven of de shows door zouden kunnen gaan?
Heb nog niks gehoord tot nu toe...
Dat is vanavond al uitgelekt Jan kennende...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:33 schreef Colplay het volgende:
Ik dacht op 3 FM gehoord te hebben dat ze morgen om 8.15 uur bij Giel bekend maken hoe ze het programma aanvullen als DM niet komt. Dus vanavond horen we dan alleen maar dat DM niet komt en dan pas morgen wie de vervanger wordt.
Dat meen ik ook gehoord te hebben bij giel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:33 schreef Colplay het volgende:
Ik dacht op 3 FM gehoord te hebben dat ze morgen om 8.15 uur bij Giel bekend maken hoe ze het programma aanvullen als DM niet komt. Dus vanavond horen we dan alleen maar dat DM niet komt en dan pas morgen wie de vervanger wordt.
Ik kom wel even langs, om je daarna te vertellen, dat Depeche Mode komt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef LENUS het volgende:
Ik ben bereid mijn toompje op te offeren voor OASIS.
Idd, ik had het per ongeluk in Lowlands topic gezetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
GEEN THE PRODIGY!
http://twitter.com/the_prodigy/status/1924239302
Ik neem aan dat je dat ook niet serieus verwacht had?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
GEEN THE PRODIGY!
http://twitter.com/the_prodigy/status/1924239302
Nee, maar voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat ook niet serieus verwacht had?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |