Nee, ik heb wel een exemplaar. Die kreeg je 3 jaar geleden bij de cd op Lowlands.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Old school lele flage shirt had Parra aan maandag. Die is echt nergens meer te krijgen of wel
Inderdaad helaas niet verkrijgbaar, erg vet shirt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Old school lele flage shirt had Parra aan maandag. Die is echt nergens meer te krijgen of wel![]()
ben jij zo'n kneus die DJVT en soorten "slecht" vindt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:54 schreef VeX- het volgende:
Ja, er zijn ongetwijfeld mensen die zulke meuk wel lusten.
Volgens mij was het interview op 3voor12 wel iets eerder, waarbij makinga nog uit zn slof schootquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef VeX- het volgende:
Integendeel, ik ben fan sinds hun eerste interview op de radio bij wat anders.
Denise is gewoon onvervalste bagger.
Inderdaad. Nu we het toch over de Franse nummers hebben, weet iemand waarop dit nummer zat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:43 schreef Slickk het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat het Duitse en Franse weg is. Had wel wat toe kunnen voegen en vind het typisch Le Le.
Die staat op La Bouche inderdaad. Heerlijke nummer trouwens.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu we het toch over de Franse nummers hebben, weet iemand waarop dit nummer zat?
Was het een B-side bij Skinny Jeans of La Bouche of iets dergelijks?
Typisch Le Le, maar stiekem weer heel anders. Ik vind het wel wat hebben van Ich Clack Dich op één of andere manier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Weer een nieuw nummer: Scary Sweaters.
http://www.3fm.nl/video/show/3voor12radio/52617
Mwoah. Begin steeds huiveriger te worden voor het nieuwe album.
Haha, bedankt dat je het nog een keer onder de aandacht brengt. Ik heb de laatste tijd wat boeken van hem gelezen. Dan is die tekst echt heel goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu we het toch over de Franse nummers hebben, weet iemand waarop dit nummer zat?
Was het een B-side bij Skinny Jeans of La Bouche of iets dergelijks?
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:29 schreef Apostrof het volgende:
Interessant interview trouwens:
http://www.djbroadcast.nl(...)gaan_we_naartoe.html
quote:DJB: Bestaat Denise ook echt?
Faberyayo: Ja, maar wie het is weet ik eigenlijk niet. Er was zo’n guy bij het tankstation die riep: Denise, waar gaan wij naartoe? En toen dacht ik: tja, dat vraag ik me eigenlijk ook wel af.’
Gelukkig heb ik dat niet dus ik wacht netjesquote:Op maandag 12 maart 2012 13:39 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Op Spotify kan je het hele album al luisteren.
quote:"dit is dan de tussenpauze tussen de verschillende nummers"
Ja, 3 minuten hahahaha, daarna kut en zonde van de webspace op de luisterpaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:13 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet dus ik wacht netjes.
Er is wel al een audio commentary van de plaat verkrijgbaar, hehe.
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Partytime-voor.html
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Slickk op 12-03-2012 15:44:53 ]
Neen! Gewoon kopen.quote:
rvervuurt.com -> linksboven op het rode vierkantje klikken. Alleen dat is echt baggerkwaliteit (het is geript van Luisterpaal), 112kb/s. Oftewel gewoon kopen als die uiteindelijk uit is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:38 schreef Vatta het volgende:
Zit weer een password op waar je weer niet bij kan, altijd wat
Tof! In een interview wat hier laatst voorbij kwam hadden ze het er inderdaad over dat ze een 'nieuwe' Breakfast wilden maken. Met Sexual Hair is dat wel degelijk gelukt volgens mij. Ik moet wel zeggen dat ik eerst niet zo onder de indruk was van Breakfast, ik vond de beat wat te loom.quote:
Breakfast.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:19 schreef Slickk het volgende:
[..]
Tof! In een interview wat hier laatst voorbij kwam hadden ze het er inderdaad over dat ze een 'nieuwe' Breakfast wilden maken. Met Sexual Hair is dat wel degelijk gelukt volgens mij. Ik moet wel zeggen dat ik eerst niet zo onder de indruk was van Breakfast, ik vond de beat wat te loom.
Eensquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:27 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Breakfast.
Perfect voor de late nacht of de vroege ochtend.
Ik mis nog wel een track als Luxe Benen die ik eindeloos op repeat kan hebben (en ook nog in menig club voorbij heb horen komen) maar naast heeft dit album mijn verwachtingen ontzettend overtroffen. Ik dacht dat de doos gevuld met Le Le een beetje leeg was, maar niets is minder waar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef terdege het volgende:
De meeste nummers klinken goed maar toch vind ik dat het niet in de buurt van Marble komt. Het is niet echt LeLe meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen er staan nog wat vraagtekens in, wel benieuwd wat iemand anders daar in luistert.
[ Bericht 11% gewijzigd door Slickk op 16-03-2012 02:30:22 ]
'U wist vast wel dat we kwamen.'quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:35 schreef JackHerrer het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)_source=facebookpage
Daar zit een fucking kanker virus in.quote:
Volgende keer graag even een topic reportquote:Op maandag 19 maart 2012 13:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar zit een fucking kanker virus in.
De eer is geheel aan mij, mijn waerde Bosbeetle. Ik zal er op letten den volgende keer!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgende keer graag even een topic report [ afbeelding ] plaatsen in dit soort gevallen. Bedankt voor uw medewerking
Fijn,quote:Op maandag 19 maart 2012 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De eer is geheel aan mij, mijn waerde Bosbeetle. Ik zal er op letten den volgende keer!
Hoogachtend,
Netsplitter
Forumadmin
Toch raar dat die nergens opstaat.quote:
Mooi pakketje, bedanktquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Toch raar dat die nergens opstaat.
Weet je wat, ik heb even snel een dingentje gemaakt met alle singles die nergens opstaat,
die bijvoorbeeld via nalden.net werden gedeeld etc.
Had em al gedownload. Top, bedankt man!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Toch raar dat die nergens opstaat.
Weet je wat, ik heb even snel een dingentje gemaakt met alle singles die nergens opstaat,
die bijvoorbeeld via nalden.net werden gedeeld etc.
Bosbeetle: Jammer maar dit valt onder warez en dat doen we dus niet
Disco Vraiment, Golden Boy, Knallen, I will always love you, Le Bret Easton Ellis.quote:
Tja het is misschien wat streng maar ik laat liever LeLe zelf bepalen waar die tracks gedeeld worden in plaats van dat het op filesharing sites uitgedeeld wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef Apostrof het volgende:
Sorry dat ik het had gedeeld. Snap dat jullie het liever weghalen dan voordeel van de twijfel, ondanks ze inderdaad singles waren die overal op het internet zijn verspreid.
Die laatste stond op de La Bouche EP meen ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Disco Vraiment, Golden Boy, Knallen, I will always love you, Le Bret Easton Ellis.
aldus Le Le, ben benieuwd wanneer ze een showtje gaan geven!quote:
English version of smash hit Neen.
Ik ben wel benieuwd naar je spul!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef Lekker_Karig het volgende:
Heb metterdijd wat CD'tjes en Parra prullaria verzameld. Kan wel een keer een foto uploaden als ik daar iemand daar een plezier mee doe. En over het album, 't is geen Flage, maar dat heeft ook zijn tijd nodig gehad om leuk te worden.
Thanks voor de link.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:16 schreef Apostrof het volgende:
Keiharde schop!
Lekker zomers achtergrondnummertje. Maar meer niet voor mij.![]()
http://noisey.vice.com/nl/blog/nieuwe-video-le-le--eyes-closed
2016 dus een nieuw album, kan grapje zijn, maar haast nog realistisch met de 20 zijprojecten
die Faberyayo momenteel aan het doen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |