Ja dat vind ik dus ook..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Prachtige beelden.
Alleen de wapens vallen me een beetje tegen.. te sciencefiction een beetje.. maar goed we zitten ook al weer in 2009.
jawel hoor, mischien niet hier maar wel in andere topicsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand, WaW veteran, die is moeilijk.
Als ik het goed zag krijg je punten hoe je iemand killed.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
Ziet er allemaal wel mooi uit. Wel rare puntentelling of ligt dat aan mij ? 150 punten als je iemand killed?![]()
Nouja ik zie wel of deze koop. Ik vond COD 4 zelf niet zo heel veel aan. Maar dit ziet er toch echt wel goed uit. Sinds COD 5 ben ik volledig overgestapt naar Battlefield. Zowel modern als WOII vind ik bij Battleifeld beter ( leuker ). Maar COD MW2 lijkt me wel vet. Maar BF Bad Company II komt ook al..
iemand?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:32 schreef biertank het volgende:
Iemand al een goeie pre order site voor deze?
Waar ie goedkoop is en zeker binnen komt, niet dat ie naar twee weken is na gebracht wordt, zit ik niet op te wachten, moet hem zo snel mogelijk hebbe.
50 punten per kill (search & destroy) plus een challenge (buzzkill, 100 punten) is 150 punten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
Ziet er allemaal wel mooi uit. Wel rare puntentelling of ligt dat aan mij ? 150 punten als je iemand killed?![]()
Sorry hoor, maar als je +/- 70 euro neerlegt voor plastic Night Vision Goggles ben je niet goed wijs..... Dat ding zal vast werken(vraag niet naar de kwaliteitquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef Nero22 het volgende:
GOZERS!
Night Vision Goggles in Prestige Edition!
WTF.
Leuk (duur!) hebbedingetje, maar voor de rest niet echt nuttig nee...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:33 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je +/- 70 euro neerlegt voor plastic Night Vision Goggles ben je niet goed wijs..... Dat ding zal vast werken(vraag niet naar de kwaliteit) maar kom op wat verwacht je nou voor zo'n prijs.... zonde van je geld. En nee zo'n plastic ding is ook niet leuk voor op de kast (al helemaal niet voor die prijs) Zal je vriendin blij mee zijn
![]()
![]()
Verder MW2
Prijzen bij de FRSquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:33 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je +/- 70 euro neerlegt voor plastic Night Vision Goggles ben je niet goed wijs..... Dat ding zal vast werken(vraag niet naar de kwaliteit) maar kom op wat verwacht je nou voor zo'n prijs.... zonde van je geld. En nee zo'n plastic ding is ook niet leuk voor op de kast (al helemaal niet voor die prijs) Zal je vriendin blij mee zijn
![]()
![]()
Verder MW2
Mensen die dat kopen zijn echt debiel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Prijzen bij de FRS
Met night vission goggles 169,00
Er zullen echt wel van die rare rondlopen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die dat kopen zijn echt debiel.
Belg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:14 schreef delano.888 het volgende:
Lokale gameshop zegt, we krijgen prestige edition niet binnen omdat night vision goggles onder de wapenwet vallen...
Importeren dus
Nee.quote:
In belgië is het iig verboden, hier kan je hem bij bol.com en de frs gewoon halenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee.
Belgie is toch juist veel minder streng qua wapens?
ik begon bij CoD4 eerst aan de mpquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:46 schreef Sjaaknelis het volgende:
Ik wist nog bij Call of Duty 4 dat ik em in een dag uitspeelde en dacht dat ik een flopspel had gekocht. half jaartje later toch maar ff online geprobeerd. sindsdien niet meer gestopt....(Ik ga deze bij de release halen en m'n examens op het spel zetten (ben ik bang)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |