Moest het even opzoeken, maar je bedoelt de One Shot, One Kill missie?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het was gewoon de hype erom heen, omdat COD4 zo goed was. World at War was echt een grove teleurstelling. Anyway, kun je je die missie nog herinneren Fallen?
5 afkortingen in 1 zinquote:Op maandag 27 juli 2009 14:31 schreef Agiath het volgende:
Ach ik vond de SP van WaW net zo vermakelijk als die van MW, alleen de MP van WaW was gewoon kut.
De SP was echt zoveel slechter bij World at War dan bij Modern Warfarequote:Op maandag 27 juli 2009 14:31 schreef Agiath het volgende:
Ach ik vond de SP van WaW net zo vermakelijk als die van MW, alleen de MP van WaW was gewoon kut.
is wel zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou zoek maar even verder want dat is dus echt niet zo.
Dat zegt ook niemand, WaW veteran, die is moeilijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:31 schreef KrentebolHooft het volgende:
CoD 4 veteran is echt niet zo moeilijk hoorheb wel voor hetere vuren gestaan
![]()
Je bedoelt 10 november?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:33 schreef SuperFruitig het volgende:
MYGAWD die MP footage
11 october, oh the wait
Daar heb je bookmarks voor!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef Bastard het volgende:
Hier moet ik gepost hebben om het laatste nieuws op de voet te volgen van deze geweldige game
Dang ik dacht ook dat het 11 oktober zou zijn. Nog een maand wachten (mits die niet uitgesteld wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |