Dat laatste kan dus wel kloppen, want hij moet direct aan Van Den Boog rapporteren las ik. Verstandige keus. Grim en Van 't Schip terug de jeugd in. Dan komt er misschien nog wat moois van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Van Gelder geen Petrovic, maar wel Danny Blind ook als veldtrainer.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van 't Schip blijft ook als assistent.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat laatste kan dus wel kloppen, want hij moet direct aan Van Den Boog rapporteren las ik. Verstandige keus. Grim en Van 't Schip terug de jeugd in. Dan komt er misschien nog wat moois van.
Dat zou ik wel tof vindenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die wil dus veel te graag op t veld staan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zeg ook rond de 2,5 miljoen. Maar ik denk niet dat Jol ineens 1,5 miljoen verdiend..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij per definitie 2,5 miljoen euro verdient. Een langer contract tegen een lager salaris (nog steeds een bedrag met 7 cijfers prob) is waarschijnlijk net zo interessant als een jaar 2,5 miljoen verdienen.
Dick?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:55 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
"Het is algemeen bekend dat Dick en ik het goed met elkaar kunnen vinden. Ik verwacht dus dat ik komend seizoen gewoon weer in Amsterdam speel!"
Ik verwacht gewoon hetzelfde salaris als Van Basten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zeg ook rond de 2,5 miljoen. Maar ik denk niet dat Jol ineens 1,5 miljoen verdiend..
Het is Martin Jol niet Dick Jolquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:55 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
"Het is algemeen bekend dat Dick en ik het goed met elkaar kunnen vinden. Ik verwacht dus dat ik komend seizoen gewoon weer in Amsterdam speel!"
Faal van de weekquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:55 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat hij ineens 2,5 verdientquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zeg ook rond de 2,5 miljoen. Maar ik denk niet dat Jol ineens 1,5 miljoen verdiend..
Fail.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:55 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:24 schreef Silenus het volgende:
Je krijgt verdomme toch een erectie van hier tot Hamburg als je die quote van Segers leest.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:55 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar. Ik vind het super. Jol als trainer, Van het Schip als jonge hond en Danny als gelouterde Ajax speler die de organisatie door en door kent.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:11 schreef Reddiablo het volgende:
Jol is wel een ontzettende enorme clubverrader - ik stel voor dat hij wordt geroyeerd als lid en dat zijn Haagse Heldensteen wordt verwijderd
Cruijff naar Feyenoord, daar was jij (je voorgangers) ook gelukkig mee - toch?quote:
Ajax - Feyenoord is nog van 2 kanten rivaliteit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:13 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Cruijff naar Feyenoord, daar was jij (je voorgangers) ook gelukkig mee - toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |