Dat is hoe Gregory van de Wiel zichzelf noemt op zijn reeds verwijderde Twitter.quote:
Ajax heeft betaald wat hij ongeveer waard zou kunnen worden inderdaad. Maar ik heb wel vertrouwen dat het er bij Miralem nog uit komt.quote:En naar aanleiding van die artikelen met 'Sulejmani is nu de helft minder waard'.. Ze schatten hem nu op rond de 8 miljoen. Toen was ie ook gewoon zoiets waard hoorAjax heeft veel te veel betaald. Nu is ie wel iets gedaald ja.
Want Boulah komt met de trein?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste transfergerucht is al binnen, vers van de pers.
Boulah is vanochtend bij Amsterdam CS gespot.
Nou wat denk je greg hmmmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef BluesRebel het volgende:
Who the fuck is BlackCardGreg?
En naar aanleiding van die artikelen met 'Sulejmani is nu de helft minder waard'.. Ze schatten hem nu op rond de 8 miljoen. Toen was ie ook gewoon zoiets waard hoorAjax heeft veel te veel betaald. Nu is ie wel iets gedaald ja.
Volgens mij is dat dus wel zo, hij heeft veel eisen gesteld, even nogmaals die artikelen doorlezen op Ajax.nl.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:39 schreef duguid het volgende:
Goede keus! Alleen hoop ik wel dat hij niet het alleenrecht krijgt vwb transfers, de laatste aanwinsten bij HSV (6 stuks) heeft hij niet of nauwelijks gebruikt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
# mArtin JOL m'n nieuwe baas haha... kk vet.... lig hier lekker te chillen aan het zwembad.. chickas all around... Life's gooood!!! 4:52 PM May 26th from BlackCardGreg
Was met Marco ook zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:39 schreef duguid het volgende:
Goede keus! Alleen hoop ik wel dat hij niet het alleenrecht krijgt vwb transfers, de laatste aanwinsten bij HSV (6 stuks) heeft hij niet of nauwelijks gebruikt.
Ik verwacht Jol in trainingspak en Ajax-petquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Kopbal het volgende:
Martin Jol trainer van Ajax. Dat gaat wel wennen worden die asociale Haagse bek in een Ajax-pak
Exact. Wat een cultuurshock gaat dat worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht Jol in trainingspak en Ajax-pet
Absoluut, maar het is nodig zo'n frisse wind.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Exact. Wat een cultuurshock gaat dat worden.
Vooral in die 'Kankah" stad achter de duinenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Exact. Wat een cultuurshock gaat dat worden.
Ja en Luciano was vorige week uit eten met Silva.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste transfergerucht is al binnen, vers van de pers.
Boulah is vanochtend bij Amsterdam CS gespot.
dacht dat Jol zonder buitenspelers speelde? waarom zou ie dan Elia halen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij wou bij HSV Elia hebben, dus dat is nummer één miskoop.
quote:
Een pet met "1" erop :pquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht Jol in trainingspak en Ajax-pet
De komst van Boulah moet dit jaar dan toch echt een keer mogelijk zijn.quote:,,Jol heeft mijn carrière gered. Bij RKC kon hij na twee proefwedstrijden een klein contractje tekenen bij het tweede. In die twee oefenpotjes hoorde Jol een paar keer pats! Telkens wanneer ik een duel aanging. Daarom liet hij me komen.'' Als trainer van RKC was Jol zelf enorm gretig. Hij had het tegenover zijn spelers altijd over de Eye of the tiger. Zó moeten jullie vandaag spelen. Bijten. Als tijgers. ,,Hij kon mij echt raken. Uren hebben we met elkaar zitten praten. Ik zag Jol, behalve als trainer, als een vader. Op mijn 16de ben ik mijn eigen vader verloren door kanker. Soms had Jol een baard van een paar dagen. Dan was het net alsof het écht mijn pa was die daar zat.''
,,Door Jol ben ik mijn vak goed gaan verstaan. In het begin bij RKC was ik een pop. Ik oogde goed aan de buitenkant, maar van binnen zat er niks. Ik was voetballer zonder inhoud. Boulah ga nou lopen, zei Jol altijd.'' Doet hem na met zware, bijna fluisterende stem: ,,Je concurrent gaat nu naar huis, ga jij nou lopen. Inhoud kweken. Sterker worden. Eye of the Tiger. Boulaaaah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |