OF in de wc van een volendamse kroeg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om haar vervolgens af te zetten op de afwerkplek achter Station Beukenlaan.
dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou eigenlijk heb ik haar uiteindelijk wel een zeikwijf genoemd
Waar ik het wel mee eens ben, is dat DGK vele malen leuker was om te volgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, hij geeft gewoon toe dat zijn eigen referentiekader fucked up isen dat hij haar vond zeuren/zeiken/miepen over zes dagen betekent niet dat 6 dagen in the bunker eenvoudig is, alleen maar om het feit hij veel langer in een huis met camera's heeft gezeten.
Los van het feit dat het gesprek langer duurde dan alleen die drie zinnen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Om het nog minder kwetsend te maken kun je haar ook een in staat van ontbinding zijnde afwateringsbuisprostituee noemen.
Oquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Kan dan wel zijn, en je kunt altijd wel de waarheid in pacht denken te hebben Huubje, maar dan wil ik toch dat je nu een keer eerlijk bent en verteld : Waar de fuck is Wimpey, en waar komtie vandaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
urineerdame, huub.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar dat ís ze tquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om haar vervolgens af te zetten op de afwerkplek achter Station Beukenlaan.
Gewoon blind om je heen scheldenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
kan er niet een centraal topic komen, ik zie door de bomen het bos niet meer
ik heb wimpey leren kennen als azijnpisser op mijn weblog www.huubenjaap.nlquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan dan wel zijn, en je kunt altijd wel de waarheid in pacht denken te hebben Huubje, maar dan wil ik toch dat je nu een keer eerlijk bent en verteld : Waar de fuck is Wimpey, en waar komtie vandaan?
Dat zijn de betere vragen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
Kan dan wel zijn, en je kunt altijd wel de waarheid in pacht denken te hebben Huubje, maar dan wil ik toch dat je nu een keer eerlijk bent en verteld : Waar de fuck is Wimpey, en waar komtie vandaan?
That's the spirit... wij zouden evil broertjes kunnen wezen, mijn waarde!quote:
ik zeur zeker wel es jij niet dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat ís ze tze zeurt toch soms weleens een heel klein beetje?
... en of hij Kelly gehumpt heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verdomd... jij kent Wimpey ook... ben ik dan de enige voor wie Wimpey een compleet nieuw fenomeen is? Ik wil een subforum voor Wimpey!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb wimpey leren kennen als azijnpisser op mijn weblog www.huubenjaap.nl
daar vind je vast ook nog wel posts van hem, en dan voordat hele nowlive gezeik,
begreep dat hij tijdens de kooi ook al enorm anti huub is,
voor de rest weet ik er niet zoveel van
Wimpey ook al?quote:
eerlijkheid is goud waardquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus......je pikt alles als het je maar recht in je gezicht wordt gezegd.....how odd
Ja ja, iemand proberen de mond te snoeren, wat een lullo die Bramquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het wel genoeg zo, kunnen we niet een bram vs Marriell starten?
Want die loopt als een idioot te spammen en waarschijnlijk alleen omdat die vrijwillige fokkertjes een stuk goedkoper zijn dan Marriell
Nee joh, dat vroeg Versa pas nog aan Huub.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wimpey ook al?
Sjeesus, het is wel feest in het kruis van Kelly.
Zal iig geen haar op groeien, immers op een snelweg groeit ook geen gras!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wimpey ook al?
Sjeesus, het is wel feest in het kruis van Kelly.
Be careful what you wish forquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verdomd... jij kent Wimpey ook... ben ik dan de enige voor wie Wimpey een compleet nieuw fenomeen is? Ik wil een subforum voor Wimpey!
en zo is hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef lies1958 het volgende:
Het kan natuurlijk dat Renate gewoon veel te lief is van karakter en wil ze daarom het goede in alle mensen zien. Ja dan kan je weleens gekwetst worden. Maar daar leer je ook weer van.
Ik weet helemaal niks meer maar in het kader van "we zitten maar wat te lullen en Renate is stoned maakt het niet meer uit wat iedereen zegt zolang er maar geen "war" komt en Bart ook nog foto's mag plaatsen met z'n legerkloffie aan en in de tussentijd Danny een tukje doet en mijn man zo terugkomt van boodschappen te hebben gedaan en ik persoonlijk daarna een maaltijd ga bereiden bestaande uit een simpel gebakken ei met spek en dit best een lange zin isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee dus jij zegt nu eigenlijk dat huub niet direct is maar om de hete brij heen draaid maar haar eigenlijk wel een enorm zeikwijf vindt
True. Doet ze eigenlijk nog aan camseks?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Zal iig geen haar op groeien, immers op een snelweg groeit ook geen gras!
adem ff menschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks meer maar in het kader van "we zitten maar wat te lullen en Renate is stoned maakt het niet meer uit wat iedereen zegd zolang er maar geen "war" komt en Bart ook nog foto's mag plaatsen met z'n legerklffie aan en in de tussentijd Danny een tukje doet en mijn man zo terugkomt van boodschappen te hebben gedaan en ik persoonlijk daarna een maaltijd ga bereiden bestaande uit een simpel gebakken ei met spek en dit best een lange zin is
en zo leefden we nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks meer maar in het kader van "we zitten maar wat te lullen en Renate is stoned maakt het niet meer uit wat iedereen zegt zolang er maar geen "war" komt en Bart ook nog foto's mag plaatsen met z'n legerklffie aan en in de tussentijd Danny een tukje doet en mijn man zo terugkomt van boodschappen te hebben gedaan en ik persoonlijk daarna een maaltijd ga bereiden bestaande uit een simpel gebakken ei met spek en dit best een lange zin is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |