abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69431275
Hè Duchess, wat zonde... en vervelend ook vooral
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69431386
Ahw Duchess Kan me voorstellen dat je je er toch wel ff naar over voelt hoor, helemaal als je je er zo op verheugd had. En dan ook nog een afgeknelde aorta... Gelukkig heb je dinsdag de pretecho, hopelijk gaat dat beter!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:44:21 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69431554
He wat jammer DuchessX... je hoopt toch op mooie beelden van je kindje...
En dat van die aorta is echt heel naar klinkt het.
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 20:49:02 #55
5428 crew  miss_sly
pi_69431738
Duchess je had he erop verheugd even fijn naar julli emeisje te kijken, dus dan is dit toch een beetje teleurstellend. Mag je ook best zo voelen hoor
Hopelijk volgende week bij de pretecho betere beelden!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:53:38 #56
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69431909
Hè Duchess wat jammer zeg! Ik hoop inderdaad dat je volgende week een beter beeld krijgt.
No more games, no more drama...
pi_69431980
Duchess wat jammer wat miss_sly zegt inderdaad.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:03:30 #58
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69432264
Vicky, ga je ons inhalen???

Vanmiddag weer bij de vk geweest. Nogmaals aangegeven dat ik er echt een beetje doorheen zit met een dreumes die om een scheet een driftbui krijgt en een man die het superdruk heeft op kantoor.
Alles was in orde en ik hoefde dinsdag pas weer te komen en dan word ik gestript. Heb gevraagd of ik voor mijn eigen gemoedsrust misschien vrijdag nog een keer mag komen en dat was ok.
Ik hoop gewoon dat de kleine zich nu snel aandient. Ik word er een beetje somber van dat het langer duurt dan ik had gedacht.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:16:45 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69432703
Ik kan het me goed voorstellen Memmel, zeker als het op een gegeven moment zo ongemakkelijk wordt...
Ben je al aan de bakerpraatjes begonnen? Prostaglandingesen enzo?
pi_69432769
Duch, wat naar dat je zo naar werd. En dan ook nog een eigenwijsje die er niet even rustig voor wil gaan liggen... hopelijk met de pretecho betere plaatjes!

Mikoxx, al bijna 35 weken, hou vol .

Memmel, fijn dat je vrijdag nog een keer mag komen. Hopelijk komt beeb gauw buiten spelen!

BE, wat vervelend. Ik heb als ik loop ook zo'n niet lekker gevoel in mn buik onderin. Maar als ik stop is het wel weer ok. Vooral als ik een beetje probeer door te lopen voelt het niet grappig .
Bij de zwangerschap van Mirte werkte ik nu gewoon nog en ging dat eigenlijk ook allemaal best goed. Volgens mij had ik toen ook wel een iets betere conditie .
Als ik straks bevallen ben en weer wat steviger in elkaar zit dan moet ik daar maar eens wat aan gaan doen denk ik...
Fake it till you make it...
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:46:10 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_69433944
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het me goed voorstellen Memmel, zeker als het op een gegeven moment zo ongemakkelijk wordt...
Ben je al aan de bakerpraatjes begonnen? Prostaglandingesen enzo?
Prosteglandingesen is geen bakerpraatje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69434072
Ach Memmel toch

Ben lekker even gaan rommelen op de babykamer; blije doos opgehaald, bestelling van de Hema (babybadje & standaard, babykleertjes, joggingbroek etc) is binnen en ik had bij Prenatal ook ng wat kleertjes gescoord Dames er waren in Eindhoven (Son) nogal wat kleertjes afgeprijsd! en ik moet zeggen dat het wel helpt tegen de teleurstelling hoor

Ben benieuwd hoe het Takkembah is vergaan vanmiddag

Hoe is het eik met de vochtpootjes Tes en Huup?

[ Bericht 81% gewijzigd door DuchessX op 26-05-2009 21:53:53 ]
#geen
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 21:51:53 #63
5428 crew  miss_sly
pi_69434236
Memmel die nare laatste loodjes, en dan duren ze ook nog zo lang ook!
pi_69434575
Duchess, toen ik terug kwam van de Vk en mijn gympen uittrok, zagen mijn voeten eruit als mijn gympen, ze waren er helemaal ingedrukt Maar als ik dan weer met mn voeten omhoog op de bank ga zitten, trekt het ook wel weer weg. Niks ernstigs dus hier, alleen gewoon lelijk
pi_69434953
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:03 schreef Memmel het volgende:
Vicky, ga je ons inhalen??
Nee hoor, ik wacht (on)geduldig op mijn beurt.

Hoop dat je snel jullie Harry vast mogen houden. Sterkte met de laatste loodjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69435056
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef Troel het volgende:
Maakt je maat zoveel uit wanneer je het ziet? Volgens mij heeft het strakzitten van je kleren de eerste paar weken voornamelijk met je darmen te maken en niet zozeer met je baarmoeder toch?
Klopt hoor, je baarmoeder komt met een week of 12 pas boven je schaambeen uit.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:13:12 #67
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69435083
Ik heb helemaal geen zin om te prostaglandingesen
Ik wil wel lekker in bad, maar dit bad heeft een redelijke hoge instap en dan kom ik er niet meer uit. Dus dat moet ik effe doen als J. thuis is.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69435215
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:03 schreef Memmel het volgende:
Vicky, ga je ons inhalen???

Vanmiddag weer bij de vk geweest. Nogmaals aangegeven dat ik er echt een beetje doorheen zit met een dreumes die om een scheet een driftbui krijgt en een man die het superdruk heeft op kantoor.
Alles was in orde en ik hoefde dinsdag pas weer te komen en dan word ik gestript. Heb gevraagd of ik voor mijn eigen gemoedsrust misschien vrijdag nog een keer mag komen en dat was ok.
Ik hoop gewoon dat de kleine zich nu snel aandient. Ik word er een beetje somber van dat het langer duurt dan ik had gedacht.
dikke kus
en wat ik ook zeg, het helpt allemaal niks, het is gewoon enorm KUT om overtijd te lopen! Dus ik zeg verder maar niets

Sterkte lieverd!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69435235
Hier gaat het ook wel met de vochtpootjes hoor Duchess lief dat je het vraagt. Ik kijk er gewoon niet teveel naar dan valt het wel mee
Voel me wel naar vandaag. Duizelig en enorm benauwd/kortademig. Geen idee waar dat nou weer vandaan komt maar ik ga er vanuit dat het morgen over is na een nachtje goed slapen

Memmelke
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 22:21:21 #70
5428 crew  miss_sly
pi_69435437
Ik vind het maar saai zonder schaap
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:24:29 #71
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69435545
Huup, als je deze nou effe in je pootje schroeft, hoef je de bank niet meer af voor een slokje drinken!
Des toch hendig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69435683
Memmel hahahha
maar dan wil ik er wel zo'n soort dubbelsysteempje bij hoor, zodat je met frambozensiroop kunt mengen ofzo t moet wel lekker blijven natuurlijk

Miss_sly zielepietje, lijkt me idd niets aan zo alleen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 22:31:20 #73
5428 crew  miss_sly
pi_69435819
Het stomme is dat we echt niet anders allerlei leuke dingen zouden hebben gedaan. En we hebben ook al even gebeld, dus even bijgekletst. Het is alleen zo ongezellig en naar bed gaan en weten dat ik alleen weer wakker word, vind ik ook niets aan.

Ach, ik zeur een beetje, gaat wel weer over.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:32:31 #74
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69435871
Dan lijkt me dit meer jouw modelletje Huup
pi_69435933
Huup, ik was vandaag ook al heel duizelig... raar...

Miss Sly
pi_69435935
nee hoor miss_sly ik ken het, ik vind het ook niets als mn lief weg is. Niet dat we nou echt dingen samen doen enzo als we beide thuis zijn, maar het is wel ontzettend gezellig, we lachen veel samen, kletsen nog wat voor het slapengaan enzo, dat soort dingen. Dat mis ik dan. en zn zachte gesnurk snachts

Nouja, hierna hoeft ie een tijdje niet meer weg toch?

Tessie hmmm wat gek? misschien dan toch een vochtig probleem?

Memmel jaaaa dat is em helemaal!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:35:45 #77
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69435995
Miss_Sly nog een paar nachtjes! En bedenk maar zo, over een poosje hoef je nooit meer alleen te zijn!
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 22:37:51 #78
5428 crew  miss_sly
pi_69436082
Precies, wat je zegt, het is gewoon gezelliger

Ik hoop dat hij niet weg hoeft volgende week, Hij is dan on call en dat kan verschillende dingen betekenen. Hij kan de hele week gewoon lekker thuis zijn omdat er nergens problemen zijn, maar hij kan ook best dinsdagochtend weg moeten en vrijdag pas weer terugkomen. Dat is afhankelijk van de problemen die opkomen enzo. Dus ik hoop hele erg dat het een rustige week wordt

Dames, voorzichtig he me dat duizelig

Memmel, ja, dat had ik me ook bedacht. Lijkt me zooo anders straks. Niet altijd gemakkelijker, maar toch...
pi_69436129
Haha een vochtig probleem! Ik heb het bij de VK ook gemeld trouwens, maar ze zei er verder niet echt wat over, dus ik ga er maar vanuit dat het niet erg is
pi_69437915
Hupie doordat de baby hoger komt te liggen en op je middenrif drukt, kan je ademhaling oppervlakkiger zijn, of dat je moeite hebt met ademen. Heb ik gelezen Mss word je daar ook duizelig van? Anders gewoon de vlos bellen

Oeh die Tessie! Sinds wanneer heb je dat eik, dat je vocht vasthoudt?

Aw Miss allenig @ home...

We hebben net de paneelgordijnen opgehangen op de babykamer, ik vind het er heel mooi uitzien
foto komt nog

En idd, juli en augustus wordt een babyboom hier op fok Ben erg benieuwd of er datumtweelingen zullen zijn of mss nog wel meer
#geen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:30:05 #81
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_69438197
Mn vrouw is alweer 27 weken en alles gaat prima Geen centje misselijkheid of pijn gehad en een paar weken geleden hebben we nog 700 km gefietst door Spanje en Frankrijk
pi_69438410
Nou dat doe ik haar niet na Hoeveel weken was ze toen?
Wel hartstikke fijn dat alles zo goed gaat

Ik zie dat je vrouw op precies dezelfde dag is uitgeteld als ik Knappe vrouw heb je trouwens ook Komt vast een heel mooi beebje van.
#geen
pi_69439726
Wow HiFlyer, lekker dat je vrouw nergens last van heeft zeg!

Duchess, dat vocht heb ik sinds een paar weken... (wil je vast preventief selderij gaan kauwen? )
pi_69439759
Ik zal vast op zoek gaan naar selderijrecepten
#geen
  woensdag 27 mei 2009 @ 06:47:25 #85
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69443163
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef huuphuup het volgende:
Hier gaat het ook wel met de vochtpootjes hoor Duchess lief dat je het vraagt. Ik kijk er gewoon niet teveel naar dan valt het wel mee
Voel me wel naar vandaag. Duizelig en enorm benauwd/kortademig. Geen idee waar dat nou weer vandaan komt maar ik ga er vanuit dat het morgen over is na een nachtje goed slapen

Memmelke
@Huup, misschien toch verstandig om de VK te bellen. Ik wil je geenzins bang maken, maar als je zoveel vocht in je benen hebt, kan dat ook zorgen dat je last krijgt van decompensatie cordis, waardoor je last krijgt van moeite met goed diep inademen (wat in de volksmond, vocht in/ achter de longen genoemd wordt).
Je hart heeft dan moeite om al het vocht wat je aan boord hebt goed te verwerken en er onstaat een verhoogde druk vanaf je hart richting je longen. (kleine bloedsomloop)..
dus als je zo benauwd blijft, je forse oedemen aan je benen houdt en bijvoorbeeld moeite krijgt met platter liggen, dan Vk ff bellen... just for sure.

@Duchess... wat jammer dat je echo met de leerlingen is tegen gevallen..... kan me voorstellen dat je je er erg op verheugd had...

ik heb eindelijk een nachtje iets beter geslapen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69443203
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 06:47 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

@Huup, misschien toch verstandig om de VK te bellen. Ik wil je geenzins bang maken, maar als je zoveel vocht in je benen hebt, kan dat ook zorgen dat je last krijgt van decompensatie cordis, waardoor je last krijgt van moeite met goed diep inademen (wat in de volksmond, vocht in/ achter de longen genoemd wordt).
Je hart heeft dan moeite om al het vocht wat je aan boord hebt goed te verwerken en er onstaat een verhoogde druk vanaf je hart richting je longen. (kleine bloedsomloop)..
dus als je zo benauwd blijft, je forse oedemen aan je benen houdt en bijvoorbeeld moeite krijgt met platter liggen, dan Vk ff bellen... just for sure.

@Duchess... wat jammer dat je echo met de leerlingen is tegen gevallen..... kan me voorstellen dat je je er erg op verheugd had...

ik heb eindelijk een nachtje iets beter geslapen....

lief dat je het zegt ik ga het in de gaten houden.
Ik heb al vanaf week 17 ongeveer last van erge benauwdheid en kortademigheid. En heb dat ook meerdere keren aangegeven bij de vk. Kon volgens haar geen kwaad en hoorde erbij. Heb het de laatste keer toen ik extra langs mocht komen ook weer aangegeven maar toen zei ze ook dat het erbij hoorde. Iets met hormonen en dat je lijf nu op een andere manier zuurstof uit je bloed opneemt ofzo.
Nouja goed, ik moet dus over twee weken weer naar haar toe, reguliere afspraak en echo! dus ik ga het gewoon nog een keer benadrukken dan en navragen of het echt geen kwaad kan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69443470
goedemorgen!!
Geen babynieuws hier hoor!! Heb wel heeeeeerlijk geslapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:53:18 #88
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69443525
uitgeslapen is goed vicky
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:53:33 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69443527
Lekker slapen is goed! Wie weet wat de dag dan nog gaat brengen.

Heeft Amber trouwens in de gaten dat het nu elk moment kan gebeuren?
pi_69443549
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 07:53 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker slapen is goed! Wie weet wat de dag dan nog gaat brengen.

Heeft Amber trouwens in de gaten dat het nu elk moment kan gebeuren?
niet dat het elk moment kan gaan gebeuren, maar ze vraagt wel regelmatig: mama, wanneer komt de baby nou want ik wil een flesje geven en luier verschonen en d'r in bad doen..
We hebben wel gezegd dat haar zusje nu wel heel snel kan komen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:58:05 #91
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69443567
lijkt me ook wel mooi om mee te maken, dat ouder broertje of zusje, vraagt naar wanneer baby komt.

Hier trouwens last in mijn lies, lopen enzo gaat prima, maar zodra ik rust gaat het beetje zeuren, denk dat ik beetje veel gedaan/gelopen heb de laatste dagen.
pi_69443633
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 07:58 schreef _Bar_ het volgende:
lijkt me ook wel mooi om mee te maken, dat ouder broertje of zusje, vraagt naar wanneer baby komt.

Hier trouwens last in mijn lies, lopen enzo gaat prima, maar zodra ik rust gaat het beetje zeuren, denk dat ik beetje veel gedaan/gelopen heb de laatste dagen.
tis ook gewoon heel lief, soms pakt ze ineens wat uit haar kamer en zegt ze: mama, dit mag de baby hebben
verleden week heb ik 1x gezegd hoe de baby gaat heten maar dat is ze vergeten.. in de afgelopen maanden hebben we steeds gezegd dat de baby Truus heet, maar als ik nu zeg de baby heet Truus zegt ze nee mama, die andere naam, die echte

zucht.. kan niet wachten op die eerste foto met mijn 2 meisjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:06:44 #93
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69443644
ik ben ook benieuwd Vicky hoe trots Amber straks is op haar kleinde zusje
pi_69443657
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:06 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben ook benieuwd Vicky hoe trots Amber straks is op haar kleinde zusje
babies van anderen vindt ze heel leuk en interessant.. maar misschien vindt ze haar eigen zusje helemaal niet leuk....we zien het wel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:10:43 #95
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_69443683
Ohwww Duchess dat is ook mooi klote.

Aan de andere kant, die mutsen konden bij mij ook niet heel veel zien, want die van mij lag dus precies hetzelfde (lekker voor de blaas) als die van jou en was ook beweeglijk. Bovendien bleven de studenten heel lang met dat ding op één plek en dan ging zij er tegenaan schoppen, waardoor ze alles weer kwijt waren De tweede kon wel wat zien, maar goed ik vind benen en armen ook wel cool.

Volgende week mag ik nog een keer, er waren veel plekken nog open en dan heb ik toch vrij ivm mijn trouwjurk passen...

Maar je weet nu wel waarom je niet lang op je rug kan liggen!!!!

Ik lag alleen niet bij de ingang, ik lag in het middenbed, rechts (achterste bed lag niks). Mijn schwester was erbij, dus er zal geheid wat gegiechel zijn geweest.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:19:12 #96
100412 mefke79
komt goed!
pi_69443766
Duchess en Takkembah, er zijn dus nog plaatsen volgende week. Aha, verklaart waarom Fontys mij heeft proberen te bellen gisteren, ik heb ze alleen niet gesproken....en er is niets ingesproken. Balen dat jullie zo weinig gezien hebben. En wat een geluk heb ik dan vorige week gehad want mijn echo werd gemaakt door de docente. Driekus weet ook niet wat stilliggen is en lag ook heel gezellig met zijn koppie in mijn ribben en de voetjes op mijn blaas (goh, echt? dat had ik niet verwacht) En ik vond het daar ook superheet, terwijl ik er 's avonds was.
Over dat benauwde en duizelig, same here. Ik heb het maar op het weer gegooid, dat was ook zo vies en plakkerig. Oja, en Duchess, dat van die aorta, juist fijn dat je het nu weet. Het komt wel vaker voor begreep ik. En nou ben ik kwijt wat ik verder nog wilde zeggen...mijn hersenen liggen nog op mijn nachtkastje en ik zit op mijn werk.....
Oja, huup, ik wil wel een variatie op jouw kraantje, doe mij een ventieletje in mijn buik. Driekus stapt op mijn darmen en hopelijk kan ie er dan ook wat lucht uitstampen
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:32:33 #97
100412 mefke79
komt goed!
pi_69443909
Oja, ik weet het weer
Vlindur, hier een echte maat 42 en ik kon met 13 weken mijn eigen broeken nog net aan, maar ze zaten voor geen meter meer. Dus toen over naar de positiebroeken en rokken. En nu (11 weken later) kan ik nog wel steeds mijn eigen shirtjes aan omdat ik vrij lang ben en dus lange shirts had. Ik vrees wel dat dit de laatste weken zijn dat dat gaat, daarna wordt het toch echt alleen nog maar positiemode.
En die onzekerheid, die blijft, geloof me. En je MOET niet genieten, maar probeer het wel...nog effe en je gaat je beebje voelen en dan wordt het steeds echter
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:01:34 #98
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69444356
Ik meld me ook weer. Zonder baby en zonder krampen of borrels ofzo. Ik ben alleen zo vreselijk moe.
Mijn moeder is vandaag bij ons om op Anna te passen, zodat ik mijn bed zo weer in kan. Even bijtanken.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:04:14 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_69444408
Ik heb echt heel slecht geslapen vannacht. Heel veel dingen door mijn hoofd en dat slaapt niet zo lekker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:08:04 #100
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_69444499
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:35 schreef DuchessX het volgende:
Nou dat doe ik haar niet na Hoeveel weken was ze toen?
Wel hartstikke fijn dat alles zo goed gaat
Toen was ze 22 weken denk ik. Op de vakantiefoto's is alleen met veel fantasie een buikje te zien
quote:
Ik zie dat je vrouw op precies dezelfde dag is uitgeteld als ik
Van mij mag de kleine een week later komen, want juist de uitgerekende week moet ik bij een grote conferentie zijn. Maargoed, dat is toch niet te sturen. Voor hetzelfde geld ben ik over 6 weken al pappa
quote:
Knappe vrouw heb je trouwens ook Komt vast een heel mooi beebje van.
Dat vind ik ook
Overigens is er nu wel een flinke buik, het gaat heeeel hard de laatste weken. Van buiten kan je nu ook voelen hoe de baby ligt, erg schattig, ook dat getrappel.
pi_69444552
Memmel,
lekker slapen dus vandaag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69444678
Ik heb vanmiddag weer controle.... Eindelijk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')