De achterlijke buurman en ik hebben samen een huis gekocht, dus die valt moeilijk af te serverenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he rip heb je nou je achterlijke buurman al afgeserveerd?
Leuke afkorting VOquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
hoi VO... jij las amsterdam en je dacht: daar moet ik bij zijn zeker!! hahaha
Ja dat kan wel kloppen. Die werd later gemaakt dan mijn tekstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben er sinds half/eind oktober en toen moest de banner nog gemaakt worden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik had me juist ingehouden en niks gezegd over dat sjaaltje en die oorbel op je fobo foto, want die vind ik afschuwelijk
Het past wel binnen het dwangmatige gedrag van mensen die in de IT werken...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn god, je analyseert écht alles hè?! Neem je ook wel eens iets aan als gegeven?!
Zover ik me kan herinneren, was die banner indertijd door MNR gemaakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat kan wel kloppen. Die werd later gemaakt dan mijn tekst
Eeerlijk? Ik vind het nooit charmant bij een man. Zo'n ringetje als jij hebt vind ik nogal gedateerd en die diamanten knopjes als die van KF vind ik echt van een breezerniveauquote:
Nee, dat zeker weten niet, hij is er al langer dan dat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren, was die banner indertijd door MNR gemaakt.
Dat was nadat ik in Singles kwam, dus ergens in Januari.
Ik voelde me aangesprokenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nee, ik dacht een groep kansloze nerds die 's middags in plaats van studeren/werken zitten te F5en... dat is tof
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eeerlijk? Ik vind het nooit charmant bij een man. Zo'n ringetje als jij hebt vind ik nogal gedateerd en die diamanten knopjes als die van KF vind ik echt van een breezerniveau
Ik vind zonder leuker. Maar goed, misschien denken de andere dames hier er anders over hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb niet eens door dat ik hem in heb ding zit er al zo lang
Toch heb ik toen ik net hier begon, ook een OP tekst geschreven die een aantal deeltjes is gebruikt. De jouwe is er dan een tijdje uit geweest?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat kan wel kloppen. Die werd later gemaakt dan mijn tekst
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind zonder leuker. Maar goed, misschien denken de andere dames hier er anders over hoor
hey, niks mis met kansloze lelijke nerds hè!!!quote:
De mijne is er sinds mijn vakantie uit. Mijn neefje wilde hem hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb niet eens door dat ik hem in heb ding zit er al zo lang
Geen idee, ik heb hem toen gemaakt toen de modjes moeilijk gingen doen en ze vonden dat er OP moest zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch heb ik toen ik net hier begon, ook een OP tekst geschreven die een aantal deeltjes is gebruikt. De jouwe is er dan een tijdje uit geweest?![]()
Btw, wat is Fok irritant zeg, met zn database probleempjes.
Ga je nu door rip het er uit halen ? Als jij dat mooi vind lekker laten zitten danquote:
Tis fokquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat is Fok irritant zeg, met zn database probleempjes.
Hola, ik geef alleen mijn mening he. Voordat het straks weer allemaal mijn schuld is en ik weer de singlebitch benquote:
Testen in een live omgeving kan primaquote:
Dacht haal er toch even uit om te kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ga je nu door rip het er uit halen ? Als jij dat mooi vind lekker laten zitten dan![]()
[..]
Tis fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |