samenvatting klacht staat onderaan, kijk daar maar, vieze kut analfabeet!Krijg toch de aids, oh goden.
ECHT, het lijkt wel of die pauper omgeving mij subtiel stukje voor stukje mij berooft van mijn vrije tijd

Zo kijk ik sinds nieuwjaar al uit naar hét feest hier in de buurt (

ik weet, sad) wat komende week zal plaatsvinden, pinksteren. Waar velen menschen uit de omgeving vaak lekkah zat zijn, een soort van carnaval als je wil, zonder kostuums.
Maar neen, daar kan ik niet heen, immers, ik moet dan s'ochtends werken en voor de rest van de dag mag ik naar een vrijgezellen feest! Leuk, ware het niet dat dat juist net weer in een ander dorp wordt gehouden hier in de buurt, waar het dan helemaal dood is, omdat zij ook naar Leek zijn.
Enfin, dan het volgende feescht, Defqon. Ik zou daar ook heen, ware het niet dat mijn broer zijn wedding op de dag ervoor heeft geplanned. En nee, ik ga niet BRAK naar defqon, ook al zijn daar medicijnen voor

En dan blijkt ook net dat het enige moment dat ik twee weken full time vrije tijd heb (omdat mijn ouders altijd de laatste tijd de hele zomervakantie ook op miraculeuze wijze vrij zijn) door mijn fucking aars zijn geneukt. Mijn ouders zouden op vakantie gaan, maar het moet NATUURLIJK weer zo zijn dat er weer iets is tussengekomen, dus NET ZOALS VORIG JAAR wordt dat afgezegd door mijn ouders.
Ik begin langzamerhand een beetje psychopatisch te worden, omdat al mijn kameraden rond al deze tijden wél een gruwelijk leuke tijd tegemoetgaan. En bij mij wordt er hier thuis dan gezegd: "Ach jongen, volgend jaar heb je wel weer pinksteren / defqon / ben je het huis uit.
Krijg toch de fucking zaadtyfus

Ik ga toch godverdomme niet wéér een jaar wachten op deze NORMAAL GESPROKEN heerlijke periode? Krijg het apezuur, ik ga dan maar over een maand op kamers ipv over 3 maand, en dan mijn lichaam naar de tyfus zuipen om het allemaal in te halen
KLACHTEN:"
1. Geen pinksteren voor mij
2. Geen Defqon voor mij
3. Geen 2 week alleen thuis voor mij.
Anti-klacht:
Door deze klachten ga ik vervroegd het huis uit op een fokking geile kamer van 4 bij 5 meter ofzo...nouja......wacht eens, dat is al veel te groot. Neeeee aangezien we in deze tijd als studenten het kanker moeten betalen, zal het een hok worden van 2 bij 3 waar mijn tv nog maar net in past! 
...............

?