Je moet minimaal een jaar lid zijn van een schietvereniging, sommige verenigingen plakken daar echter nog een proefperiode aan voor ze je volledig lid laten worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Newbie vraagjes:
hoe lang duurt het voordat je ook zelf wapens mag aanschaffen/importeren?
wat zijn leuke schietclubs in Amsterdam?
hoe duur is een starter-kit
hoe duur is een redelijke (kleine) kluis voor thuis?
Westpoint, al weet ik niet hoe het nu na de verbouwing is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:01 schreef Schenkstroop het volgende:
wat zijn leuke schietclubs in Amsterdam?
Budget is niet het belangrijkste, maar een Trijicon van 1800 Euri vind ik te duur. Ik schiet op 100 meter. Met de standaardkijker (Swarovski 1.5 * ) schiet ik wel bijna altijd in het zwart. Maar ik wil betere groepen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef Andyy het volgende:
Oke, belangrijkste vraag: wat is je budget?
En op welke afstand schiet je/hoeveel zoom wil je?
Ik dacht dat dat wel een keer klaar zou zijn inmiddels maar niet dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Westpoint zou ik even wegblijven tot het onderzoek is afgerond.
HAHAHAquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef WSPP het volgende:
Ik schijt in Sphinx wcpotten, maar ze maken ook pistolen..... of zal dat een andere fabriek zijn
Hornbach, 35 euro, kleine kluis met electronisch codeslot.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
200.- euro voor een kleine kluis. Daarom vroeg ik het ook, want ik dacht dat ik met tegen de 80.- wel een redelijke zou hebben.
Ik heb wel eens gehoord dat bijzondere wetten een electronisch slot niet echt waardeert.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hornbach, 35 euro, kleine kluis met electronisch codeslot.
Dat heb ik ook wel eens gehoord.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat bijzondere wetten een electronisch slot niet echt waardeert.
Is .22 toegestaan dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:58 schreef Cappucc1no het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehoord.
Is er hier iemand die slechte/goede ervaringen heeft met een Walther P99? Niet echt voor statisch gebruik, des te meer voor dynamisch (NPSA).
En om nog maar een eindeloze discussie aan te wakkeren: .22 of groter qua prijs/kwaliteit bij DSR/NPSA Geweer? Zo'n GSG of iets in die geest is namelijk best grappig, maar naar mijn weten alleen in .22. De 9mm MP5 klonen (M41 zoals op de Noordhaghe site) kost gelijk 2600 euro, dus dat is weer net buiten m'n budget.
Categorie: Gezeik.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat bijzondere wetten een electronisch slot niet echt waardeert.
In Groningen geen probleem.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Moehaha, Waarom dacht je dat ik die nick al jaren heb? Vooral de P90 vond ik al een futuristisch wapen en het flessenhals patroontje was iets heel nieuws. Het pistool dat overigens met dezelfde patroon schiet vind ik wat minder. FN staat bekend als een vernieuwer op wapengebied. Het kogeltje dat uit het wapen komt is in staat dankzij het rare ogief om DOOR twee kogelwerende vesten EN een titanium traumaplaat heen te slaan op 150 meter afstand.quote:Op zondag 8 november 2009 15:25 schreef Andyy het volgende:
Fiveseven, je krijgt een slechte naam door de media
http://www.nu.nl/buitenla(...)-belgisch-wapen.html
Ze hebben het meer over wapens en criminelenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Prosac het volgende:
Ik ook niet. Ben bang voor een documentaire die weer een verkeerd beeld van de schietsport gaat scheppen.
Naar mijn mening is hem dat niet gelukt. Maar goed, ik beoefen dan ook de schietsport.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:58 schreef JohnLocke het volgende:
alhoewel er natuurlijk impliciet wel geprobeerd wordt een link te leggen tussen legale wapenbezitters en crimineel tuig helaas.
Jaquote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef ClintOosthout het volgende:
Heeft iedereen aan het eind van het jaar zijn verlof ingeleverd ofzo?
Topic ligt aardig stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sako TRG 22quote:Op donderdag 10 december 2009 14:07 schreef ClintOosthout het volgende:
Verlengen heb ik in september al gedaan, zit nu alweer op 20 beurten dus dat is ook niet zo'n probleem hier
Ik ben nog op zoek naar een vervanger van mijn Parker Hale (308) voor de lange baan. Iemand nog tips?
Blaser heb ik helaas geen geld voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |