Ik heb op dit moment geen wapen maar hoef niet zo nodig op tv. Ik denk ook dat het lastig wordt, kan me niet zo snel voorstellen dat 1 van de wapenbezitters hier herkenbaar op tv wil komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid, heeft er al iemand van jullie hiernaar gebeld?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid, heeft er al iemand van jullie hiernaar gebeld?
Als het niet duidelijk is waar dit programma over gaat ben ik (en met mij 99% van de sportschutters) niet geneigd om hieraan mee te werken. Sportschutters worden door andere burgers vaak gezien als gevaarlijk tuig en het is een schande dat dit tuig zomaar wapens mogen hebben. Dit beeld wordt veroorzaakt door het overgrote deel van de media en is zeer onterecht. Men weet meestal niet eens dat een sportschutter nauwkeurig gescreend wordt door de overheid, en als men een verlof wil wordt deze screening met een factor 10 verhoogd. Ook als je al een verlof hebt houd je screening niet op en wordt je regelmatig onderzocht door bv. kluiscontroles en schietregisters. Zelfs als je bv. te hard met je auto rijd kan je verlof ingetrokken worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef Dzo het volgende:
De bedoeling van de uitzending is om de vraag te beantwoorden waar die grote aantrekkingskracht van wapens in schuilt. Het gaat niet om imago's, niet in positieve maar ook niet in negatieve zin. We beginnen er gewoon open aan, zonder vooropgezet oordeel.
Nee hoor, ik ben best een wapenfanaat en schiet ook graag, maar ik zou mezelf niet bestempelen als fanatiek sportschutter en beschouw mezelf dus ook niet als de aangewezen persoon om op te treden als ambassadeur voor de hobby.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Andyy het volgende:
is dat niet wat voor wheelgunner?
de fanatieke schutter
Minimags zijn wel fijne patroontjes.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:13 schreef compier het volgende:walmart had alleen cci minimags, en ik ga echt geen 8 dollar voor 50 .22lr uitgeven
best duur, wij hadden match patronen voor 3.50 (eley, 50 stuks jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:13 schreef compier het volgende:walmart had alleen cci minimags, en ik ga echt geen 8 dollar voor 50 .22lr uitgeven
2.75 ofzo, laatste tijd is het wel veel gestegen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:02 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Minimags zijn wel fijne patroontjes.Wat kost een budget doosje daar eigenlijk?
Kom je nu mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:43 schreef FiveseveN het volgende:
Morgenmiddag 14:00 uur discipline Militair Pistool. Wie doet mee? Ikzelf ben een vreselijk slechte schutter, jij kunt altijd beter. Tot zaterdagmiddag 14:00 bij de Griffioen.
Voor wat die vrije inloop betreft valt het allemaal best mee. Je kunt, uiteraard op vertoon van je KNSA-pas, ook wapens lenen, of als introduce eens een keer proefschieten. Dat kan twee keer, daarna moet je beslissen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:33 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Kom je nu mee.Is vast geen vrije inloop?
Ik zal ze binnenkort trouwens mailen, nog geen tijd gehad.
Thxquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:27 schreef FiveseveN het volgende:
ClintOosthout - dinsdag 26 mei 2009 @ 21:24
Helemaal mee eens, dat heb je uitstekend verwoord.
Ik ben wel eens met mijn hoofd op de TV geweest in verband met vuurwapens, allemaal heel onschuldig hoor, regionale zender enzo, totdat het verhaal zonder dat ik het wist op een heel andere zender werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Thx![]()
Alleen jammer dat er niet op gereageerd wordt.
Zo komt het niet serieus over, eerder verdacht zoals de mensen met een KNSA licentie vast wel snappen.
Hopelijk heb ik het fout, maar ik begin zo wel te twijfelen
Nou verdacht, ze willen gewoon snel en goedkoop een programma in elkaar flansen zonder zich te verdiepen in of rekening houdend met de schutters en de sport zelf. Zo komt het op mij over althans. Een "open discussie" zal wel weer uitdraaien op verantwoording afleggen en misselijke vragen ontwijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Thx![]()
Alleen jammer dat er niet op gereageerd wordt.
Zo komt het niet serieus over, eerder verdacht zoals de mensen met een KNSA licentie vast wel snappen.
Hopelijk heb ik het fout, maar ik begin zo wel te twijfelen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:43 schreef FiveseveN het volgende:
Morgenmiddag 14:00 uur discipline Militair Pistool. Wie doet mee? Ikzelf ben een vreselijk slechte schutter, jij kunt altijd beter. Tot zaterdagmiddag 14:00 bij de Griffioen.
Als ik aan de beurt ben gaat iedereen liggen.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]Ik wed dat ik een slechtere schutter ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |