tayfun candan ga ik volgen. meer over bekend?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Reacties van de jeugdspelers wat Silenus daarstraks postte:
[..]
[..]
Ervaring? dan kun je zoveel trainers nemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn ervaring? De prestaties van zijn ploegen? De manier waarop hij zijn ploegen liet spelen? Zijn people-management? Zijn goede uitstraling naar de supporters?
Nu nog niet. Voor het weekend vast wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Blight het volgende:
We hebben een trainer?
Dat vind ik zo'n onzin. Een PSV-coach, of Ajax-coach.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ervaring? dan kun je zoveel trainers nemen.
Prestaties: oke, al is dat met een totaal ander soort ploegen dan Ajax
Manier van spelen: net alsof dat in de verste verte leek op iets van een Ajax-systeem of spel...
Uitstraling?: geen idee, als dat zo doorslaggevend is... vooral doen.
Ik vind hem beste een goede trainer hoor, maar leek me meer iets voor PSV of Feyenoord of zo.
Aad de Mosquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. Een PSV-coach, of Ajax-coach.![]()
En noem eens ene trainer met zoveel ervaring?
De bij zijn aanstelling alom gewaardeerde MvB had nauwelijks ervaring, niet veel bijzonders gepresteerd, en de manier van spelen was elke week anders. (Of hetzelfde, namelijk: kut). Aan de zijlijn toonde hij precies evenveel emotie als Jan Wouters of een koala in winterslaap. Het enige wat van Basten echt meer heeft dan Jol is zijn naam en zijn uitstraling buiten het voetbal-zelf om.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Manier van spelen: net alsof dat in de verste verte leek op iets van een Ajax-systeem of spel...
Ik vind hem beste een goede trainer hoor, maar leek me meer iets voor PSV of Feyenoord of zo.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef Bullebak het volgende:
[..]![]()
Ik denk echt dat jij Barca bent![]()
Of je bent net zo achterlijk, kan ook.
Waarom is het een slechte keus?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je vind het wel een goede keus. Gebaseerd op wat?
wanneer is hij de laatste keer kam[pioen geworden? wanneer heef thij de beker gewonnen? wanneer..?quote:
Fuck dat ajax systeem denken.. let it go .. te oud en achterhaald. Je moet weer op zoek naar iets beters .quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Peoplemanagement? vertel?
Boulahrouzquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:23 schreef Barca het volgende:
Is er al getekend? Dan kunnen we het eens gaan hebben over de spelers.
Past wel prima in de capuchoncultuur.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef Silenus het volgende:
[..]Het zegt genoeg dat ze 'm in Tottenham een held vinden, en dat ze in HSV allemaal denken dat het één grote scheiss'ndreck wordt zonder hem. Ik heb er wel vertrouwen in. Hij moet alleen wel die pet afzetten als 'ie langs de kant zit, dat past niet bij Ajax.
Kan jij alleen maar in uitersten denken of zo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]tuurlijk.. want iedereen die Jol geen goede keuze vindt en van mening is dat Ajax beter verdient is een debiel... wat een niveau hier..
1 keer, gelijk z'n enige prijs.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef teamlead het volgende:
wanneer heef thij de beker gewonnen?
van Basten was al helemaal een domme keuze, dat ontken ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
De bij zijn aanstelling alom gewaardeerde MvB had nauwelijks ervaring, niet veel bijzonders gepresteerd, en de manier van spelen was elke week anders. (Of hetzelfde, namelijk: kut). Aan de zijlijn toonde hij precies evenveel emotie als Jan Wouters of een koala in winterslaap. Het enige wat van Basten echt meer heeft dan Jol is zijn naam en zijn uitstraling buiten het voetbal-zelf om.
Als Ajax dit seizoen in het buitenland speelde was het echt 'het team van wereldster Marco van Basten', dat wordt nu wat minder met Jol, maar het is evengoed wel een naam. En daarbij, die uitstraling interesseert me geen reet, Koster had ook de uitstraling van een aardappel maar die wist met een minder team nog beter te presteren dan MvB.
Ik heb zo'n vermoeden dat Cruijff binnen 3 weken al zit te klagen over het spel dat Jol voorstaat.quote:Het zegt genoeg dat ze 'm in Tottenham een held vinden, en dat ze in HSV allemaal denken dat het één grote scheiss'ndreck wordt zonder hem. Ik heb er wel vertrouwen in. Hij moet alleen wel die pet afzetten als 'ie langs de kant zit, dat past niet bij Ajax.
Nee, het is debiel om te denken dat Ajax wel even Scolari en Mourinho kan contracteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]tuurlijk.. want iedereen die Jol geen goede keuze vindt en van mening is dat Ajax beter verdient is een debiel... wat een niveau hier..
Dat was de vraag niet. In 1997 met Roda JC.quote:
Hoeveel trainers hebben Bekers gewonnen etc etc en zijn nog vrij en actief?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
wanneer is hij de laatste keer kam[pioen geworden? wanneer heef thij de beker gewonnen? wanneer..?
In '97 won Jol de beker met Roda JCquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
wanneer is hij de laatste keer kam[pioen geworden? wanneer heef thij de beker gewonnen? wanneer..?
Het Ajax-systeem is ook achterhaald, maar als ze dat de laatste 10 jaar nog niet willen veranderen gaat dat nu ook niet gebeuren. Je denkt toch niet dat ze Jol met 2 spitsen laten spelen he.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Fuck dat ajax systeem denken.. let it go .. te oud en achterhaald. Je moet weer op zoek naar iets beters .
Die zijn er wel, maar die hadden er geen zin in om nu in te stappen bij Ajax.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoeveel trainers hebben Bekers gewonnen etc etc en zijn nog vrij en actief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |