tayfun candan ga ik volgen. meer over bekend?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Reacties van de jeugdspelers wat Silenus daarstraks postte:
[..]
[..]
Ervaring? dan kun je zoveel trainers nemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn ervaring? De prestaties van zijn ploegen? De manier waarop hij zijn ploegen liet spelen? Zijn people-management? Zijn goede uitstraling naar de supporters?
Nu nog niet. Voor het weekend vast wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Blight het volgende:
We hebben een trainer?
Dat vind ik zo'n onzin. Een PSV-coach, of Ajax-coach.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ervaring? dan kun je zoveel trainers nemen.
Prestaties: oke, al is dat met een totaal ander soort ploegen dan Ajax
Manier van spelen: net alsof dat in de verste verte leek op iets van een Ajax-systeem of spel...
Uitstraling?: geen idee, als dat zo doorslaggevend is... vooral doen.
Ik vind hem beste een goede trainer hoor, maar leek me meer iets voor PSV of Feyenoord of zo.
Aad de Mosquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. Een PSV-coach, of Ajax-coach.![]()
En noem eens ene trainer met zoveel ervaring?
De bij zijn aanstelling alom gewaardeerde MvB had nauwelijks ervaring, niet veel bijzonders gepresteerd, en de manier van spelen was elke week anders. (Of hetzelfde, namelijk: kut). Aan de zijlijn toonde hij precies evenveel emotie als Jan Wouters of een koala in winterslaap. Het enige wat van Basten echt meer heeft dan Jol is zijn naam en zijn uitstraling buiten het voetbal-zelf om.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Manier van spelen: net alsof dat in de verste verte leek op iets van een Ajax-systeem of spel...
Ik vind hem beste een goede trainer hoor, maar leek me meer iets voor PSV of Feyenoord of zo.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef Bullebak het volgende:
[..]![]()
Ik denk echt dat jij Barca bent![]()
Of je bent net zo achterlijk, kan ook.
Waarom is het een slechte keus?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je vind het wel een goede keus. Gebaseerd op wat?
wanneer is hij de laatste keer kam[pioen geworden? wanneer heef thij de beker gewonnen? wanneer..?quote:
Fuck dat ajax systeem denken.. let it go .. te oud en achterhaald. Je moet weer op zoek naar iets beters .quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Peoplemanagement? vertel?
Boulahrouzquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:23 schreef Barca het volgende:
Is er al getekend? Dan kunnen we het eens gaan hebben over de spelers.
Past wel prima in de capuchoncultuur.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef Silenus het volgende:
[..]Het zegt genoeg dat ze 'm in Tottenham een held vinden, en dat ze in HSV allemaal denken dat het één grote scheiss'ndreck wordt zonder hem. Ik heb er wel vertrouwen in. Hij moet alleen wel die pet afzetten als 'ie langs de kant zit, dat past niet bij Ajax.
Kan jij alleen maar in uitersten denken of zo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]tuurlijk.. want iedereen die Jol geen goede keuze vindt en van mening is dat Ajax beter verdient is een debiel... wat een niveau hier..
1 keer, gelijk z'n enige prijs.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef teamlead het volgende:
wanneer heef thij de beker gewonnen?
van Basten was al helemaal een domme keuze, dat ontken ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
De bij zijn aanstelling alom gewaardeerde MvB had nauwelijks ervaring, niet veel bijzonders gepresteerd, en de manier van spelen was elke week anders. (Of hetzelfde, namelijk: kut). Aan de zijlijn toonde hij precies evenveel emotie als Jan Wouters of een koala in winterslaap. Het enige wat van Basten echt meer heeft dan Jol is zijn naam en zijn uitstraling buiten het voetbal-zelf om.
Als Ajax dit seizoen in het buitenland speelde was het echt 'het team van wereldster Marco van Basten', dat wordt nu wat minder met Jol, maar het is evengoed wel een naam. En daarbij, die uitstraling interesseert me geen reet, Koster had ook de uitstraling van een aardappel maar die wist met een minder team nog beter te presteren dan MvB.
Ik heb zo'n vermoeden dat Cruijff binnen 3 weken al zit te klagen over het spel dat Jol voorstaat.quote:Het zegt genoeg dat ze 'm in Tottenham een held vinden, en dat ze in HSV allemaal denken dat het één grote scheiss'ndreck wordt zonder hem. Ik heb er wel vertrouwen in. Hij moet alleen wel die pet afzetten als 'ie langs de kant zit, dat past niet bij Ajax.
Nee, het is debiel om te denken dat Ajax wel even Scolari en Mourinho kan contracteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]tuurlijk.. want iedereen die Jol geen goede keuze vindt en van mening is dat Ajax beter verdient is een debiel... wat een niveau hier..
Dat was de vraag niet. In 1997 met Roda JC.quote:
Hoeveel trainers hebben Bekers gewonnen etc etc en zijn nog vrij en actief?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
wanneer is hij de laatste keer kam[pioen geworden? wanneer heef thij de beker gewonnen? wanneer..?
In '97 won Jol de beker met Roda JCquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
wanneer is hij de laatste keer kam[pioen geworden? wanneer heef thij de beker gewonnen? wanneer..?
Het Ajax-systeem is ook achterhaald, maar als ze dat de laatste 10 jaar nog niet willen veranderen gaat dat nu ook niet gebeuren. Je denkt toch niet dat ze Jol met 2 spitsen laten spelen he.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Fuck dat ajax systeem denken.. let it go .. te oud en achterhaald. Je moet weer op zoek naar iets beters .
Die zijn er wel, maar die hadden er geen zin in om nu in te stappen bij Ajax.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoeveel trainers hebben Bekers gewonnen etc etc en zijn nog vrij en actief?
-edit-quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef teamlead het volgende:
Mag ie met zijn grote smoel nu wel terug keren naar Ajax om de jeugdopleiding te verbeteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef Posdnous het volgende:
[..]
van Basten was al helemaal een domme keuze, dat ontken ik helemaal niet.
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Cruijff binnen 3 weken al zit te klagen over het spel dat Jol voorstaat.
why not? 40 jaar geleden was het Ajax-systeem revolutionair. Het wordt tijd om met de tijd mee te gaan. Je kunt niet eeuwig blijven teren op prestaties uit het verleden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het Ajax-systeem is ook achterhaald, maar als ze dat de laatste 10 jaar nog niet willen veranderen gaat dat nu ook niet gebeuren. Je denkt toch niet dat ze Jol met 2 spitsen laten spelen he..
Ik heb ook geen excelbestandje van wat iedereen precies van MvB vond maar de algemene tendens was wel dat er vertrouwen was in zijn kunnen. Ik ben meer overtuigd van de kwaliteiten van Jol dan dat ik was in die van Marco van Basten. Garanties op succes heb je bij niemand. Alleen bij Hiddink en Van Gaal had ik bijna zeker geweten dat we komend jaar kampioen zouden worden, dat is de absolute wereldtop. Met Jol weet je het ook niet, maar ik heb er wel het volste vertrouwen in dat hij in ieder geval naar de mógelijkheden presteert met Ajax. En dus niet dat we elke maand wel een keer finaal door de ondergrens heenzakken. Ik verwacht een degelijk Ajax volgend jaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef Posdnous het volgende:
[..]
van Basten was al helemaal een domme keuze, dat ontken ik helemaal niet.
[..]
Cruijff moet zich niet meer met Ajax bemoeien.quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat Cruijff binnen 3 weken al zit te klagen over het spel dat Jol voorstaat.
Ze is het Ajax publiek.. die is nu denk ik wel wakker. Die weet nu dat er vooruit gekeken moet worden. Vooruitgang en geen stilstand waarin je met 7 man voetbalt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het Ajax-systeem is ook achterhaald, maar als ze dat de laatste 10 jaar nog niet willen veranderen gaat dat nu ook niet gebeuren. Je denkt toch niet dat ze Jol met 2 spitsen laten spelen he..
-edit-quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef navigator het volgende:
[..]
Bestaat jouw club nog volgend seizoen?
Ik vind je een beetje sneu met je semi grappige opmerkingen en het openen van topics terwijl je eigen club terminaal ziek is.
ze? Jol is de coach die bepaald...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Over uitersten gesproken: hij wordt toch óók meteen voor achterlijk uitgemaakt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kan jij alleen maar in uitersten denken of zo?
Dat zijn gewoon de feiten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Over uitersten gesproken: hij wordt toch óók meteen voor achterlijk uitgemaakt?
Mee eens, maar ik geloof niet dat ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef toma het volgende:
[..]
why not? 40 jaar geleden was het Ajax-systeem revolutionair. Het wordt tijd om met de tijd mee te gaan. Je kunt niet eeuwig blijven teren op prestaties uit het verleden.
Van der Boog komt voor de resultaten die zal weinig belang hechten aan het Ajax systeem, iets wat je met die flapdrol van een Fontein en Jaakke niet had.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik geloof niet dat ze dat gaan doen.
Tuurlijk wel. Als je een paar keer goede resultaten haalt met een andere tactiek, dan hoor je daar niemand iets negatiefs over zeggen. Sterker nog, dan is de trainer opeens een held. Pas als het mis gaat, dan komt er weer gezeik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik geloof niet dat ze dat gaan doen.
Er zit een geheel ander bestuur nu. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef Posdnous het volgende:
Dat is jullie verwachting, niet de mijne.
Ik denk dat Blind en een zooitje stakeholders achter de schermen, je kent ze wel, Jol echt niet zo maar carte blanche gaan geven wat betreft spelsystemen, speleraankoop, tatciek etc.
Daar zijn bij Ajax altijd wat vereisten aan voordat ze uberhaupt zo'n trainer strikken.
Ze zitten nu dan wel heel erg met de handen in het haar, maar toch... Jol die gewoon lekker zijn eigen 4-4-2 met ruit gaat spelen met een echte aanvallende vleugelmiddenvelder in plaats van buitenkantspitsen , daar geloof ik niks van.
Ik wens niet aan die wedstrijd herinnerd te worden.quote:
Hij ziet maar wat hij doet. Als hij maar kampioen wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef Posdnous het volgende:
Ik denk dat Blind en een zooitje stakeholders achter de schermen, je kent ze wel, Jol echt niet zo maar carte blanche gaan geven wat betreft spelsystemen, speleraankoop, tatciek etc.
Daar zijn bij Ajax altijd wat vereisten aan voordat ze uberhaupt zo'n trainer strikken.
Ze zitten nu dan wel heel erg met de handen in het haar, maar toch... Jol die gewoon lekker zijn eigen 4-4-2 met ruit gaat spelen met een echte aanvallende vleugelmiddenvelder in plaats van buitenkantspitsen , daar geloof ik niks van.
En toen ging je wekker?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:05 schreef Posdnous het volgende:
Zul je trouwens zien dat zo'n Kennedy onder Jol helemaal op gaat leven en 1 van de beste spelers wordt, let op mijn woorden..
Oké ik zal der op letten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:05 schreef Posdnous het volgende:
Zul je trouwens zien dat zo'n Kennedy onder Jol helemaal op gaat leven en 1 van de beste spelers wordt, let op mijn woorden..
En Jol zou onder die omstandigheden nog naar Ajax gaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef Posdnous het volgende:
Jezus, echt. Ik was er echt van overtuigd dat we kampioen werdenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wens niet aan die wedstrijd herinnerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |