Jol is alleen maar goed nieuws omdat alles beter is dan Blind, en dat zijn nog de enige twee opties. Jol past niet bij het profiel wat VD Boog schetste en wat Ajax op dit moment nodig heeft. Maar alles beter dan Blind ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Op zeer korte termijn volgt goed nieuws.
Toch eigenlijk best wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jol past niet bij het profiel wat VD Boog schetste
Mooi.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Ja.quote:"Het is erg belangrijk dat het iemand is met veel ervaring in de voetbalwereld.
Weet ik niet?quote:Hij moet veel affiniteit hebben met jeugdspelers en de jeugdopleiding. De doorstroom van de jeugd naar het eerste elftal is voor Ajax van cruciaal belang", beschrijft hij het profiel.
Staat me niks van bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
vdBoog wilde een coach met een Ajax verleden.
Is dat zo? Lijkt me erg vreemd. Misschien bedoelde ie dat bijna elke coach inmiddels een Ajax-verleden heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
vdBoog wilde een coach met een Ajax verleden. Jol heeft geen Ajax verleden.
Dat stond in ieder geval in het rapport van Coronel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat zo? Lijkt me erg vreemd. Misschien bedoelde ie dat bijna elke coach inmiddels een Ajax-verleden heeft.
Louis van Gaal nam bij Ajax in '92 zn assistenten ook niet mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Jol niet zijn eigen mensen mee mag nemen maken we een klassieke fout! kijk naar Stevens afgelopen seizoen.. kwam totaal niet uit de verf omdat ie niks had met de assistenten. niet dat ik op Petrovic zit te wachten.. maar als Jol daarmee goed werkt neem ik het voor lief.
Van Gaal zat daarvoor al bij Ajax...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Louis van Gaal nam bij Ajax in '92 zn assistenten ook niet mee.
Wat voegt een trainer met Ajax verleden dan toe? Kunnen enkel trainers met een Ajax verleden de boel goed coachen? Guus Hiddink zal men dus weigeren?quote:Clubliefde bij spelers bestaat zowat niet meer. Het buitenland ronkt, het geld speelt een grote rol. Zeker met spelers zoals Gregory bling bling
mbt Jol zelf of iets anders (aankopen oid)?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Heb je gezopen ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Gruning3r het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Martin Jol naar Ajax gaat? en welke reden hij HSV Verlaat? want hij verdient beter daar lijk mij en hij is coach in sterkere competitie en hij heeft niet slecht gedaan met HSV.![]()
Wel goed voor Nederlands voetbal Martin jol naar Ajax gaat.
Klopt. En zie het nu ook op teletekst staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef Prosac het volgende:
Radio 1 meldt net dat het helemaal rond is.
Komt ie weer aan op zijn mobieltjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:42 schreef Prosac het volgende:
Hsv en ajax zijn eruit. Zware bevalling. Wordt wel betaald.
Hij heeft genoeg van die moffen en denkt dat hij bij Ajax wel een keer een prijs kan gaan pakken, iets wat bij HSV vrijwel onmogelijk is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:40 schreef Silenus het volgende:
Maar om even op je vraag in te gaan, dat weet geen hond en hij zal het vanzelf wel toelichten.
quote:Martin Jol is nieuwe trainer Ajax
Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax. Dat heeft algemeen directeur Rik van den Boog dinsdagmiddag bevestigd tegenover AT5.
Een delegatie van de Ajax-leiding was vandaag in Hamburg om te onderhandelen met Hamburger SV over de overgang van de 53-jarige coach. Eerder kwamen Jol en Ajax al een meerjarig contract overeen. Later op de dag kwamen ook de clubs onderling eruit. Donderdag om 16.00 uur wordt hij gepresenteerd bij een persconferentie in de Amsterdam ArenA.
Jol had nog een contract tot medio 2010 bij de Duitse club. De Nederlandse coach was pas één jaar in dienst bij HSV. Hij bereikte zowel in de Duitse beker en de UEFA Cup de halve finale. In de Bundesliga werd het elftal vijfde. HSV heeft zich daardoor geplaatst voor de voorronde van de nieuwe Europa League.
De 53-jarige Jol, die als prof onder andere voetbalde bij ADO Den Haag, FC Twente en Bayern München was eerder als coach werkzaam bij Roda JC, RKC Waalwijk en Tottenham Hotspur.
Donderdagmiddag.quote:
Zal misschien pas bij de 1e training zijn of zoquote:
Leer lezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:52 schreef _Mike_ het volgende:
Al iets bekend over de presentatie?
Staat in het bericht van Den.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:52 schreef _Mike_ het volgende:
Al iets bekend over de presentatie?
quote:Donderdag om 16.00 uur wordt hij gepresenteerd bij een persconferentie in de Amsterdam ArenA.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:56 schreef Vandalist het volgende:
Gefeliciteerd. Ik had niet verwacht dat AJAX nog zo'n goede coach binnen zou weten te halen. Begrijp ook niet dat sommige supporters niet blij zijn met dit nieuws. Jol is een trainer dat het team beter laat presteren, een team kan opbouwen, oog heeft voor talent, en de marktwaarde van zijn spelers weet op te krikken. Enige minpunt vond ik in de tijd dat hij bij RKC zat dat hij zijn wissels nog al eens aan de late kant doorvoerde.
Al met al Jol is een aanwinst voor het Nederlandse voetbal. Ben benieuwd of er een budget is voor het komende seizoen. (dat neem ik aan van wel aangezien hij mede daarom HSV verlaat)
Ja overheen gekeken omdat ik direct nadat bericht al gepost had en ik niet elke keer terug scrollquote:
Had je het vorige week toch goed, dat Jol niet zo stevig in het zadel zat en HSV niet al te moeilijk zou doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:01 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
hohohohoooo goeie genade, Maarten Cornelius Jol de dekselse tovenaar uit Scheveningen, dat is me een kanjer hoor. Tien met een griffel! Als je hem zo aan de kant ziet staan: daar krijg je toch een brok van in je keel? De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |