quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:27 schreef BobbyB het volgende:
Even nog een muzikaal hoogtepunt posten voor het slapengaan.
Aqua heeft een nieuwe single.Ik vond ze vroeger beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
Is het niet enig? En nu ga ik slapen.quote:
mooi, lees dit maar goed door dan; Identiteitsbewijs verlengen voor Juni (vingerafdruk) #2quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik zie er ook wel positieve punten in.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:23 schreef Sloggi het volgende:
Over het planten van vingerafdrukken door criminelen e.d. maak ik me niet zo'n zorgen. Ik maak me veel meer zorgen om het feit dat we ons al jaren op een hellend vlak begeven wat betreft veiligheid in relatie tot privacy. Ik verwacht dat deze database binnen 10 jaar toegankelijk zal worden voor de politie, waardoor iedereen bij voorbaat verdachte wordt. Een algemene DNA-database is dan niet eens zo'n hele grote stap meer, en stukje bij beetje komt de overheid meer en meer in de positie dat ze de hele samenleving kan controleren.
Vroeger was alles beter! Ook m'n vriendin, toen ze nog nauw was. WHEHEHEH!!222@@@einzquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter! Ook m'n vriendin, toen ze nog nauw was. WHEHEHEH!!222@@@einz
Oh bah. Hoezo bureaucratie in Nederland.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi, lees dit maar goed door dan; Identiteitsbewijs verlengen voor Juni (vingerafdruk) #2
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:27 schreef BobbyB het volgende:
Even nog een muzikaal hoogtepunt posten voor het slapengaan.
Aqua heeft een nieuwe single.Te veel tekst, daar zijn ze niet goed in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb je toch niet nodig, een tv gebruik je enkel voor consolesquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:03 schreef 3lmo het volgende:
Was ik daarnet bijna de afstandsbediening kwijt, ik maak nog eens wat mee zeg.
Ik heb mijn 360 dit jaar nog niet aan gehad geloof ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die heb je toch niet nodig, een tv gebruik je enkel voor consoles
ik vind de nachtprogammering meestal tegenvallen bij comedy centralquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik heb mijn 360 dit jaar nog niet aan gehad geloof ik.Vind het altijd wel relaxed om in bed nog wat Comedy Central te kijken. Mits ze programmering niet nog meer verneuken.
goedenachtquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:26 schreef 3lmo het volgende:
Nu is er Southpark.Accu is ook bijna leeg, dus bij deze tot later!
welke is dit?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:26 schreef 3lmo het volgende:
Nu is er Southpark.Accu is ook bijna leeg, dus bij deze tot later!
Het houdt me van mijn schoolwerkquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:48 schreef swarmahoer het volgende:
kutafleveringmet de buritos tacos nogwat
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef reetveter het volgende:
En dat terwijl ik zo stoned als een malleffucker ben en teveel bier drink
Quality work ftw.
Slaap jij ooit/moet jij nooit naar school?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Insomniaquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Slaap jij ooit/moet jij nooit naar school?
je had beter het linkje van faithless kunnen plaatsenquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Insomnia
dat vind ik een kutnummerquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had beter het linkje van faithless kunnen plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |