Beste Ripley,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, je maakt het wel erg moeilijk om je te weerstaan natuurlijk, met die grote harten in mijn FoBo en toptopics als deze. Maar ik wacht nog even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ab, gewoon doen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef washball het volgende:
[..]
Ik praat mijzelf nu moed in om te vragen of ik een foto mag maken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef washball het volgende:
[..]
Ik praat mijzelf nu moed in om te vragen of ik een foto mag maken
Ja maar bedenk eens een smoes dan. Ik kan moeilijk zeggen ja die foto is er omdat mijn internet matties en ik ons dan kunnen rukken.quote:
Gewoon sneaky met je mobiel maken. Maar wel goeie kwaliteit graag!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef washball het volgende:
[..]
Ja maar bedenk eens een smoes dan. Ik kan moeilijk zeggen ja die foto is er omdat mijn internet matties en ik ons dan kunnen rukken.
waarschijnlijk is ze gewoon aandachtsgeil als ze er zo bij loopt.. dus die vind dat alleen maar leuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef washball het volgende:
[..]
Ja maar bedenk eens een smoes dan. Ik kan moeilijk zeggen ja die foto is er omdat mijn internet matties en ik ons dan kunnen rukken.
dás Zoey Deschanel tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |