Beste Ripley,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, je maakt het wel erg moeilijk om je te weerstaan natuurlijk, met die grote harten in mijn FoBo en toptopics als deze. Maar ik wacht nog even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ab, gewoon doen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef washball het volgende:
[..]
Ik praat mijzelf nu moed in om te vragen of ik een foto mag maken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef washball het volgende:
[..]
Ik praat mijzelf nu moed in om te vragen of ik een foto mag maken
Ja maar bedenk eens een smoes dan. Ik kan moeilijk zeggen ja die foto is er omdat mijn internet matties en ik ons dan kunnen rukken.quote:
Gewoon sneaky met je mobiel maken. Maar wel goeie kwaliteit graag!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef washball het volgende:
[..]
Ja maar bedenk eens een smoes dan. Ik kan moeilijk zeggen ja die foto is er omdat mijn internet matties en ik ons dan kunnen rukken.
waarschijnlijk is ze gewoon aandachtsgeil als ze er zo bij loopt.. dus die vind dat alleen maar leuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef washball het volgende:
[..]
Ja maar bedenk eens een smoes dan. Ik kan moeilijk zeggen ja die foto is er omdat mijn internet matties en ik ons dan kunnen rukken.
dás Zoey Deschanel tochquote:
Dat is ze niet! schiet op joh!quote:
Blonde dames met grote tieten komen heus niet in de klaagbaak.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef washball het volgende:
Ze is blond en wat ouder, heeft grote tieten, MAAR IK DURF NIET.
plus als ze die foto tegen komt weet ze dat ik het ben .
Juist!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Westerling het volgende:
Blonde dames met grote tieten komen heus niet in de klaagbaak.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Westerling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nu wil ik het toch echt eens weten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:01 schreef lezzer het volgende:
Toch maar een tvp, je weet maar nooit of TS nog voldoende moed verzamelt
TerugVindPost.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Westerling het volgende:
Nu wil ik het toch echt eens weten.
Waarschijnlijk een belachelijke vraag voor jullie, maar wat is een tvp?
Dan bellen we gewoon even of ze op de foto wilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Ochrist het volgende:
En als je telefoonnummer hebt mag die er ook bij!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Ochrist het volgende:
Als je ons nou gewoon voornaam, achternaam, naam van je stageplaats en woonplaats geeft, dan googlen wij wel even! en die foto komt dan vanmiddag wel!
En als je telefoonnummer hebt mag die er ook bij!
En je weet zeker dat je haar niet per ongeluk verzonnen hebt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:08 schreef washball het volgende:
[..]
Ze staat er echt niet op zelf op de team foto ontbreekt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |