oosten van de altantische oceaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef steekbal het volgende:
[..]
computer had haperingen, Marokko in het oosten ? echt niet
vooruit maar, reken het goed: In het Arabisch wordt Marokko Maghreb genoemd, dat de plaats waar de zon ondergaat betekent (en hiervan afgeleid het westen).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Noordwesten toch?
je hebt gelijk zo had ik het niet bekeken, dacht dat turkije en marokko weer ns op 1 hoop werden gegooidquote:
Robbiev85 +1quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:37 schreef Robbiev85 het volgende:
TLC?
ja hoorquote:
je leest mijn gedachtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Platina het volgende:
zeg ik Garfield nog, Obama is nog steeds president dus niet geweest. (voor als we gaan muggenziften)
Sorry Robbiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Platina het volgende:
zeg ik Garfield nog, Obama is nog steeds president dus niet geweest. (voor als we gaan muggenziften)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sjongezeg. het antwoord is toch al lang gegeven: glucose, licht en waterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef Platina het volgende:
vergeet ook niet de H2O rechts! die moet ook anders klopt ie niet.
De watermoleculen mogen in deze vergelijking niet tegen elkaar weggestreept worden, omdat links water nodig is voor de lichtreactie om elektronen te leveren en rechts water vrijkomt in de donkerreactie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef ScottTracy het volgende:
Omdat het moet dan:
6 CO2 + 6 H2O + licht --> C6H12O6 + 6 O2
Zo klopt 'ie, je hebt geen H2O nodig aan de rechterkant
Oh okeequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef starla het volgende:
[..]
De watermoleculen mogen in deze vergelijking niet tegen elkaar weggestreept worden, omdat links water nodig is voor de lichtreactie om elektronen te leveren en rechts water vrijkomt in de donkerreactie.
ja kom op zeg, dat gemierenneuk over hoeveel mol(eculen)....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oh okeeNja ik weet het ook allemaal niet meer precies. Maar jij mag het punt helemaal niet geven
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:11 schreef qonmann het volgende:
vlugzout ?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:29 schreef Platina het volgende:
myanmar?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:42 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft de grootste borsten bij het vrouwentennis ?
zoiets was het ja 5 letters ..quote:
Je eerste was closerquote:
De middelste letter is foutquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:56 schreef qonmann het volgende:
zijn 1 , of of 2 letters fout ..maar er zijn iets teveel mogelijkheden
Hanek laatste gooi
Dan gokken ze maarquote:
Het topic staat bijna bovenaan in Sport.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet gokken en ik heb dit niet eerder gelezen.
Ik had het over weten, niet over gokkenquote:
Sorry, mag nu niet kijken in SPT. Laat me zelf uitvinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het topic staat bijna bovenaan in Sport.
JAAAAAAAAAAAAAquote:
Halek is foutquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
Ja ga haar pluspunten nu maar bewonderen
Zoals gezegd je raadt het niet, dat Tong80 valse info en verkeerde hints geeft kan ik ook niks aandoenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Is het dan Havek?
Eerst de punten, dan de tieten.
Aanvaard je mijn excuses ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zoals gezegd je raadt het niet, dat Tong80 valse info en verkeerde hints geeft kan ik ook niks aandoen
puntje is voor jou en vraagje stellen, kunnen we weer verderquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet nu niet wat ik moet doen.
Ze laat ze verkleinen, zegt ze, Ze is overigens niet (meer) te bewonderen RGquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet nu niet wat ik moet doen.
Edit: ik mag een vraag stellen.
Edit 2: Dit zijn dan wel de grootste tieten die ik heb gezien, Serena Williams wordt gewoon gepwnd.![]()
Hoe heet het taalgebied in Frankrijk waar Occitaans/Provençaals gesproken wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |