Ik hoef je niks uit te leggen dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Fok!-users zijn tweedimensionale, zwartgeteerde, zielloze textbots die alleen maar uit zijn op een rel.
Daarom vind ik die meelevende adviezen aan Renate ook zo hilarisch
volgens mij was het toen iets genuanceerder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dat heeft-ie je vast ook al recht in je gezicht gezegd
Nope.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dat heeft-ie je vast ook al recht in je gezicht gezegd
pak en schaar en knip het eruit, weg vlek.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb een geel vlekje op m'n trui.
Godverdoemme.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens een vrouw kleineren of fysiek bedreigen?
Ik hou van rare mensen, daar heb je er hier veel van, die andere zijn zo saaiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Nope.
wel dat ik een raar wijf ben en dat was niet aanvallend bedoelt ik vind het niet erg om raar te zijn hoor, maar dat van zeikwijf die kende ik nog niet.
Nee dat is ver beneden zijn normen en waarde.Alle mensen die LS volgen zijn naar zijn mening (who care,s) van het type hersenloosquote:
Kijk daar komt 'ikbenzoverliefdopliekemaarhebgeencontactmethaardusbashikhuubnualeenjaarlang' ook weer om de hoek kijken.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou van rare mensen, daar heb je er hier veel van, die andere zijn zo saai
Ik neem aan dat het RLS is, en niet LekkerSimpel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee dat is ver beneden zijn normen en waarde.Alle mensen die LS volgen zijn naar zijn mening (who care,s) van het type hersenloos
Da's toch een andere "bitch" ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Kijk daar komt 'ikbenzoverliefdopliekemaarhebgeencontactmethaardusbashikhuubnualeenjaarlang' ook weer om de hoek kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |