Als ze nou eens respect voor het rapport hebbenquote:
Nee, maar spelen wel goed als TEAM! Vond ik in 1e halve finale tegen Bremen althans wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zo goed is die selectie niet.
Waarom is die vraag om buitenlanders zo groot?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
![]()
Ik hoopte echt op een buitenlander maar ik hoop dat hij t goed zal doen. Wordt weer eens tijd...
Zo hoog zal dat aandeel echt niet gaan stijgen hoor, we gaan niet opeens CL spelen nu.quote:
Wat maakt jou het uit? Je bent toch Fries?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
![]()
Ik hoopte echt op een buitenlander maar ik hoop dat hij t goed zal doen. Wordt weer eens tijd...
Iedereen is wel een beetje een jood hèquote:
Het verleden wijst uit dat bij het aanstellen van een nieuwe trainer de koers altijd wat omhoog gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo hoog zal dat aandeel echt niet gaan stijgen hoor, we gaan niet opeens CL spelen nu.
Dat klopt, maar volgens mij staat het aandeel nu op 6 euro zoveel, ik vraag me af of je hier heel veel winst op gaat pakken. (Straks wordt Blind het alsnog en ben je al je geld kwijt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het verleden wijst uit dat bij het aanstellen van een nieuwe trainer de koers altijd wat omhoog gaat.
Laten we het hopen dat er van geleerd is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hoe kan je dat nou vergeten.![]()
Maar ik denk dat Ajax zich nog wel een paar keer achter de oren krabt om zoveel uit te trekken voor een speler. Daarbij, waarom Elia halen als je Sulejmani ook al hebt?
Dan mag je er wel een flinke berg van gekocht hebben wil je er echt leuk profijt van hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het verleden wijst uit dat bij het aanstellen van een nieuwe trainer de koers altijd wat omhoog gaat.
Al is de winst nog zo klein, als er snel geld te verdienen valt is het altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar volgens mij staat het aandeel nu op 6 euro zoveel, ik vraag me af of je hier heel veel winst op gaat pakken. (Straks wordt Blind het alsnog en ben je al je geld kwijt.)
1250 stuksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dan mag je er wel een flinke berg van gekocht hebben wil je er echt leuk profijt van hebben.
Hoop voor jou dat het toch geen Blind word omdat Ajax en HSV er niet uit kunnen komenquote:
Omdat goede buitenlandse trainers zijn. Meer dan Nederlandse. Ajax zou bijna(als we de geruchten mogen geloven) Blind weer aanstellen. Zij hebben toch ook gezien wat voor seizoen t was in 04/05. Waarom een betere laten liggen? Omdat ie geen Nederlands spreekt? Ajax is hier erg terughoudend in altijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarom is die vraag om buitenlanders zo groot?
Als hij Martino Jolez uit Spanje had geheten was het wel prima geweest?
Waar de neuk slaat dit op? Dus!?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit? Je bent toch Fries?
versteegrobje?quote:
Dat is toch een avondje gratis zuipen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat gaat je denk ik nog geen 100 euro opleveren, maar geld is geld.
Ik hoop dat het zonder commissie is, want 10% stijging ga je denk niet halen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |