Daarom, ik begin er nu wel meer in te geloven, maar moet mezelf niet gek gaan maken he, is nog niks zeker tot het op de Ajax site staat..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Ze zijn er echt niet blij mee in Hamburg. Hopen dat het waar is, Bild is ook niet altijd de meest betrouwbare krant in Duitsland.
quote:Ich glaubs ja nicht! Hoffentlich nur irgend ne scheiße die sich so ein Schreiberling aus den Fingern gezogen hat.
Jol hat doch immer gesagt dass er was aufbauen und bleiben will...
Mooi.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:58 schreef Mr.Mills het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)dertext=8484772.html
Die Jol/Shrek-fotoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:04 schreef Mr.Mills het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)-ajax-amsterdam.html
HIj lijkt inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef RayMania het volgende:
Ik zou alleen maar tevreden zijn met iemand uit het rijtje Frank Rijkaard, Martin Jol (waarom niet?) of Frank de Boer (al prefereer ik iemand met meer ervaring).
Joris?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:09 schreef versteegrob het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zou die nog spelers mee kunnen nemen? Zo ja wie?
Soms verlang ik toch best wel terug naar die ouderwetse oerhollandse namen.quote:
Peter Bosz is vrij...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Arme HSV.
Stevens was succesvol ---> ging naar PSV
Jol was succesvol ---> gaat naar Ajax
Welke Nederlandse trainer gaan ze nu nemen?
Ron Jans of Gertjan Verbeekquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Arme HSV.
Stevens was succesvol ---> ging naar PSV
Jol was succesvol ---> gaat naar Ajax
Welke Nederlandse trainer gaan ze nu nemen?
Is ook leraar Duits geweest dus hoeft niet het klooster in om de taal te leren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ron Jans zou wel in Duitsland passen denk ik.
quote:Mit dem Jol-Aus wird jetzt wohl auch der Top-Transfer vopn Stürmer-Star Eljelo Elija (Twente Enschede) scheitern. Der Jung-Star, an dem unter anderem auch Ajax, Bayern und Chelsea dran sein sollen, hatte sein Kommen nach Hamburg mit der Person verbunden.
Ja, daar dacht ik pas aan nadat ik het had gepost. Maar qua mentaliteit en persoonlijkheid past hij er wel denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is ook leraar Duits geweest dus hoeft niet het klooster in om de taal te leren.
Als Elia slim is gaat 'ie nu dus niet meer naar HSV.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:26 schreef Prosac het volgende:
Kijk.. De transfer van Elia zou al een reden zijn om Jol niet zonder slag of stoot te laten gaan.
Er zitten enkele pareltjes bij hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
HSV-fans-forum-posts post-topic. Kom op met die reacties om van te smullen!
Die "SCHEISSSEEEE"'s krijgen me altijd aan het lachen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Silenus het volgende:
Wat hebben ze toch geile scheldwoorden in Duitsland.
quote:Ich könnte kotzen.
quote:Ich könnte KOTZEN !!!!!!
Hoffmann raus.............
quote:Für mich ist er gestorben...
Das wars mit der neuen Saison.
Tschüss Europaleague-Finale im eigenen Stadion...
quote:wenn bernd uns den trainer vergrault kotz ich im kreis
Nou, dan weet je wel waar hij heengaat.quote:
Duitsers en humor. Hier ga je al de mist in.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef Barca het volgende:
Jans voelt de Duitse pers denk ik beter aan dan Lowietje. De humor van Ron wekt denk ik meer sympathie dan het sarcastische geblaf van Von Gal.
Nog een bron...quote:Jol vor Abschied zu Ajax
Martin Jol (53) steht nach nur einer Saison beim HSV vor dem Wechsel zu Ajax Amsterdam. In niederländischen Medien kursieren bereits seit Tagen Gerüchte über eine Rückkehr. Nach kicker-Informationen soll es am Donnerstag ein erstes Gespräch zwischen Jol und Ajax und am gestrigen Montag eine weitgehende Einigung gegeben haben. Hamburgs Verantwortliche sind bereits informiert und sollen derzeit mit Ajax und Jol über Ablöse- und Auflöse-Modalitäten verhandeln.
Jol hatte den HSV im Sommer von Landsmann Huub Stevens übernommen und das Team nach sportlicher Talfahrt am Saisonende auf der Zielgraden doch noch ins internationale Geschäft geführt - Risse im Verhältnis zwischen dem teuersten HSV-Trainer aller Zeiten (Jahresgehalt 2,5 Millionen Euro) und der Führung hatte es zuletzt dennoch gegeben, da Jol immer wieder öffentlich fehlende Qualität im Kader sowie die Transferpolitik beklagt hatte.
Eine Politik, der er in den jeweiligen Transferperioden jedoch immer zugestimmt hat. Jol soll bei Ajax einen Dreijahresvertrag unterschreiben. Geht der Deal wie zu erwarten über die Bühne, werden seine Assistenten Cornelis Jol, Ricardo Moniz, Zeljko Petrovic und Michael Lindeman die Hanseaten ebenfalls verlassen. Und der HSV wäre wie vor einem Jahr erneut auf Trainersuche.
Bron: kicker.de
Ik ga er ook nog niet van uit, maar die paniek bij die HSV-fans nemen ze ons niet meer af.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef toma het volgende:
Is het nou al zeker? Ik heb nog niets gezien op een betrouwbare Nederlandse site?
In Bild staat dus dat Elia zijn transfer naar HSV verbonden heeft aan Jol. Gaat Jol weg, komt Elia ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als Elia slim is gaat 'ie nu dus niet meer naar HSV.
Dit seizoen toch duidelijk niet hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Als het ze lukt om Jol daar weg te kapen hebben ze een wereld deal gemaakt hoor. Jol is toch een redelijke goede en ervaren trainer die altijd het maximaal haalbare uit een groep weet te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |